סאונדקווסט --- מומלץ בחום!


רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
מעניין שאתם מתעלמים מכך שגבי לא מאפשר לבדוק את הציוד שלו בבית שזה א' ב' במכירת ציוד סטריאו, או שיש לכם דעה אחרת? מעניין לשמוע אותה.

אריה
אני בטוח שאם תשלם על ההדגמה(נראה לי הוגן בסביבות 500 עד 1000 ש"ח), כמעט כל יבואן ידגים עבורך.
בדרך כלל גם יוריד את העלות הנ"ל במידה ותקנה.
האם אתה עובד בחינם?
אני לא בטוח שההדגמה הזאת ממש כדאית, כי ממילא למכשיר ומערכת לוקח כמה ימים טובים עד שהוא מתייצב ומתיישב במערכת.
לפעמים מכשירים שנשמעים לא הכי טוב בשעות הראשונות, הם דווקא אילו שיישמעו טוב במערכת לאורך זמן. וההיפך.
בסופו של יום, מבחינתי לפחות - הרוב נמצא בתשתית ובאקוסטיקה, ולזה אתה לא צריך הדגמה.
.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
אריה,
גבי לא לבד, רוב היבואנים שאני מכיר לא נותנים ציוד להדגמה בבית.
היחיד שמתנהל כך באופן חופשי הוא ערן אודיופריק.
אם מדובר בהדגמה של כמה שעות, יש יבואנים שיגיעו אליך הביתה עם הציוד אך אני מניח שלא לזה התכוונת.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
אריה , שאתה שומע ציוד ואינך מסוגל להחליט בחנות , כנראה אתה לא מבין את החומר.
לדעתי מה שנשמע טוב בעסק , בבית ישמע טוב יותר.
לי היה נסיון עם גבי שמסביר הפוך את הטענות שלך.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
אריה , שאתה שומע ציוד ואינך מסוגל להחליט בחנות , כנראה אתה לא מבין את החומר.

אני רציני, כאילו, או שאתה מתבדח כהרגלך? :)
ברור שצריך לשמוע בבית במשך שבוע, עם אקוסטיקה שלך, ועם ציוד שלך.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
הנה משפט שכתב jw: " גבי מציין שהחלל אצלו רחוק מלהיות אופטימלי ויש סיכוי טוב שבבית ישמע טוב יותר."
המשפט הזה, שאם אכן נאמר על ידי גבי, הוא משפט שיווקי שמייצג את האינטרס של גבי, לא היה עובר באף פורום של אודיופילים.
האם אנחנו פורום של אודיופילים או פורום של יבואנים? היבואנים צריכים לבצע את העבודה שלהם ומי מהם שלא מסוגל לתת לרוכש עתידי אפשרות להתרשם מהציוד בבית הלקוח, גישת המכירה שלו לא מתאימה לגישה אודיופילית וזה בכלל לא נתון לויכוח.
בוודאי שלהשאלת ציוד לבית הלקוח יש עלויות אבל למה עלויות היבואן צריכות לעניין אותי? שיתמחר את העלות. אני לא רוצה שאף אחד יפסיד עלי כסף ואני לא מאמין שיש יבואן שמפסיד פה כסף על לקוחות, אבל אני רוצה שלפורום יהייה "אינטגריטי". אם כל אודיופיל "ינוקא" יודע לייעץ שציוד צריך לבדוק טרם הרכישה בבית, לא יעלה על הדעת שיבואן שלא נוהג כך יזכה לשבחים של "מקצוען" בלי אף מילת ביקורת. אני גם לא חושב שצריך "להתלקק" עם יבואנים שעושים את עבודתם ואני שב וחוזר על העובדה הפשוטה שאנחנו פה צרכנים ואנחנו צריכים לדרוש את הכי טוב שיבואנים מסוגלים לתת לנו.

יש פה הרבה פוסטים שמשבחים יבואנים לטעמי באופן מוגזם והרבה פוסטים של יבואנים שמשבחים את הציוד שלהם שזה לטעמי לגיטימי רק שצריך לקרוא פוסטים כאלה כפרסום גרידא וכללי הפורום בנויים כך שברור היטב אם הכותב הוא חבר פורום או שהוא יבואן.
אני בדרך כלל לא מתערב בפוסטים האלה. מה קרה לי הפעם?
אני אסביר קצת בערפול כי אני לא יכול לספר על אנשים שאינם חברים בפורום. חבר כזה שאני מכיר זמן קצר יחסית, הוא מוזיקאי ששר נהדר ומתפרנס בחו"ל מיכולת השירה שלו. מדובר באדם עם תואר שני במוסיקה שהיה חבר בהרכבי רוק ואף הוציא דיסקים משלו, אך מאחר ומדובר בתחום מאוד ספציפי של מוסיקה, אתם לא מכירים אותו.
בערב החג הוזמנתי לביתו וכפי שסיפרתי בפוסט אחר, מייד קלטה את עיני המערכת שלו שמורכבת מנאד, מגבר משולב של הגל וספנדורים.
דיברנו כמה מילים על המערכת הוא גם סיפר לי ששמע על המערכת שלי ושהוא רוצה לשמוע אותה. בראש שלי, עם כל הרקע של החבר, חשבתי שהוא אודיופיל.
מזה תקופה ארוכה אני מנסה לבדוק אם אני יכול להחליף את ההגברה מרובת הקופסאות שלי במגבר משולב, והינה, מופיע לי אודיופיל שהוא גם מוסיקאי שבחר בהגל. שווה בדיקה.
התקשרתי לגבי, שוחחנו לא ארוכות אני יכול לאמר שבשיחה הקצרה ביננו לא היה שום דבר "אודיופילי" ובסופה גם עלה שגבי לא משאיל ציוד לבדיקה בבית.
בעקבות השיחה הזו הבנתי גם שהחבר שלי הוא לא אודיופיל, הוא לא בדק שום דבר, הגיע לגבי איך שהגיע וקנה אצלו את הציוד. הוא לא המוסיקאי הראשון ולא האחרון שכך נוהג.

על הרקע הזה חרה לי מאוד שבפוסט שמשבח את גבי לא מוזכר שהוא לא משאיל ציוד לבדיקה בבית בשעה שהשאלת ציוד זה הבסיס של הבסיס של הבסיס לרכישת ציוד אודיו.
הפורום פה צריך לבקר, לא להלל ולשבח מי שלא מאפשר לבדוק ציוד בבית. הפורום פה, לראייתי, צריך לדרוש את המקסימום מהיבואנים וחברי פורום לא צריכים - וסליחה על המילה הלא סימפטית אבל כך זה מצטייר בעיני - להתחנף ליבואנים. במערכת יחסים נורמלית היבואנים היו מתחנפים ללקוחות פוטנציאלים ולא להיפך.

משפט אחרון, גם הוא לא קל אבל זו דעתי ואפשר לחלוק עלי אבל זה משפט בסיסי שכל אחד צריך להטמיע בראשו (ושוב, לדעתי):
מי שקונה מערכת מבלי להאזין לה כמה ימים בביתו טרם הרכישה, נוהג בטפשות גדולה.

אחרי שהוא מבצע את השטות הזו, הוא יכתוב עוד אינספור פוסטים עם דברי הלל ליבואנים שיעזרו לו ל"שדרג" חלק פה וחלק שם.

אריה
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
בראוו אריה! מילים כדורבנות.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
כל הכנסה של ציוד חדש לחדר תגרור התאמות מסוגים שונים.
אני אישית הכנסתי לחדר ציודים מאד טובים שהחדר, כבלים ,מיקומו של הציוד,
הכל היה צריך לזוז כולל שיפורי אקוסטיקה, כדי לקבל את הציוד.
לכן אם יבואן יביא לך ציוד יותר טוב משלך הפוטנציאל שלו קיים וצריך למקסם אותו.
בחנות היבואן שתשמע אזי ברור שהיבואן מיקסם תוצאות בגדול ע״י מיקום וכבלים
אבל אינו יכול להמציא חדר של מקרה פרטי כי הוא חייב אותו לציודים רבים ומגוונים.
אבל שתשמע אצלו תתאהב בתוצאה ותנסה לממש את הפוטנציאל אצלך בבית,לכן
מה שלא תביא הביתה ביום הראשון לא יספר את האמת.
לכן אתה צריך לזהות את הפוטנציאל שבציוד שיעשה לך טוב.
קח דוגמא מהחיים רק אחרי 40 שנה אני כבר מזהה את הפוטנציאל של אשתי הפולניה :)
חג שמח.

אגב : ביקרתי בחנות של גבי ואין לי בעייה ״ להעתיק״ את התוצאות שהוא מייצר.
ובכלל צריך למנות ועדת חקירה איך התוצאות מגיעות מציוד ברמת מחיר סבירה .:בעד:
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
גילוי נאות : אין לי שם פריט או בורג מ גבי.
אבל אני מעריך מקצוענות .
 

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
182
מעורבות
51
נקודות
28
מי שיש לו בעיה עקרונית לא ליקנות ציוד לפני שבדק אותו בביתו שבוע אז שלא יקנה .
האם לא ייתכן שיהיה לקוח מרוצה למרות שלא בדק בביתו?
האם לא ייתכן שבתוצאה הסופית מערכת תישמע בבית מצויין למרות שהציוד לא ניבדק שבוע בבית?
לגופו של עניין, גבי הוא יבואן ראוי שנותן תמורה מעולה לכסף והסאונד שהוא מוציא מהציוד שברשותו מעולה ולטעמי.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
מי שקונה מערכת מבלי להאזין לה כמה ימים בביתו טרם הרכישה, נוהג בטפשות גדולה.
אריה

אריה,
היבואנים יודעים שהסיכוי הגבוה ביותר למכור הוא כשאדם נמצא בחנות ו- "חם" על המוצר.
כשהוא הולך הביתה עם המוצר לכמה ימים הסיכוי שירכוש יורד מכיוון שההתלהבות נרגעת ומתחילים לחשוב על עלויות ועל האם ההבדלים מצדיקים את תוספת התשלום.
כמובן שזה מנוגד לאינטרס שלנו אך עובדה שזה מצליח- הם מוכרים יפה גם בלי כל כאב הראש הזה.
אני חושב שלגיטימי לדרוש עבור הדגמה בבית תשלום אם המוצר לא נרכש אבל עדיין לדעתי סוחרים ינסו להימנע מכך.
לפעמים גם הדבר לא אפשרי מפאת לוגיסטיקה- שינוע של רמקולים של מאות ק"ג למשל, בדיוק כמו שלא נותנים פסנתר הביתה לניסיון לפני רכישה.
הרפרנס שלך הוא אילן טמיר, הרוב לא נוהג כמוהו.
 

EREZ100

אוהב את התחום
הודעות
124
מעורבות
48
נקודות
28
הנה משפט שכתב jw: " גבי מציין שהחלל אצלו רחוק מלהיות אופטימלי ויש סיכוי טוב שבבית ישמע טוב יותר."
המשפט הזה, שאם אכן נאמר על ידי גבי, הוא משפט שיווקי שמייצג את האינטרס של גבי, לא היה עובר באף פורום של אודיופילים.
האם אנחנו פורום של אודיופילים או פורום של יבואנים? היבואנים צריכים לבצע את העבודה שלהם ומי מהם שלא מסוגל לתת לרוכש עתידי אפשרות להתרשם מהציוד בבית הלקוח, גישת המכירה שלו לא מתאימה לגישה אודיופילית וזה בכלל לא נתון לויכוח.
בוודאי שלהשאלת ציוד לבית הלקוח יש עלויות אבל למה עלויות היבואן צריכות לעניין אותי? שיתמחר את העלות. אני לא רוצה שאף אחד יפסיד עלי כסף ואני לא מאמין שיש יבואן שמפסיד פה כסף על לקוחות, אבל אני רוצה שלפורום יהייה "אינטגריטי". אם כל אודיופיל "ינוקא" יודע לייעץ שציוד צריך לבדוק טרם הרכישה בבית, לא יעלה על הדעת שיבואן שלא נוהג כך יזכה לשבחים של "מקצוען" בלי אף מילת ביקורת. אני גם לא חושב שצריך "להתלקק" עם יבואנים שעושים את עבודתם ואני שב וחוזר על העובדה הפשוטה שאנחנו פה צרכנים ואנחנו צריכים לדרוש את הכי טוב שיבואנים מסוגלים לתת לנו.

יש פה הרבה פוסטים שמשבחים יבואנים לטעמי באופן מוגזם והרבה פוסטים של יבואנים שמשבחים את הציוד שלהם שזה לטעמי לגיטימי רק שצריך לקרוא פוסטים כאלה כפרסום גרידא וכללי הפורום בנויים כך שברור היטב אם הכותב הוא חבר פורום או שהוא יבואן.
אני בדרך כלל לא מתערב בפוסטים האלה. מה קרה לי הפעם?
אני אסביר קצת בערפול כי אני לא יכול לספר על אנשים שאינם חברים בפורום. חבר כזה שאני מכיר זמן קצר יחסית, הוא מוזיקאי ששר נהדר ומתפרנס בחו"ל מיכולת השירה שלו. מדובר באדם עם תואר שני במוסיקה שהיה חבר בהרכבי רוק ואף הוציא דיסקים משלו, אך מאחר ומדובר בתחום מאוד ספציפי של מוסיקה, אתם לא מכירים אותו.
בערב החג הוזמנתי לביתו וכפי שסיפרתי בפוסט אחר, מייד קלטה את עיני המערכת שלו שמורכבת מנאד, מגבר משולב של הגל וספנדורים.
דיברנו כמה מילים על המערכת הוא גם סיפר לי ששמע על המערכת שלי ושהוא רוצה לשמוע אותה. בראש שלי, עם כל הרקע של החבר, חשבתי שהוא אודיופיל.
מזה תקופה ארוכה אני מנסה לבדוק אם אני יכול להחליף את ההגברה מרובת הקופסאות שלי במגבר משולב, והינה, מופיע לי אודיופיל שהוא גם מוסיקאי שבחר בהגל. שווה בדיקה.
התקשרתי לגבי, שוחחנו לא ארוכות אני יכול לאמר שבשיחה הקצרה ביננו לא היה שום דבר "אודיופילי" ובסופה גם עלה שגבי לא משאיל ציוד לבדיקה בבית.
בעקבות השיחה הזו הבנתי גם שהחבר שלי הוא לא אודיופיל, הוא לא בדק שום דבר, הגיע לגבי איך שהגיע וקנה אצלו את הציוד. הוא לא המוסיקאי הראשון ולא האחרון שכך נוהג.

על הרקע הזה חרה לי מאוד שבפוסט שמשבח את גבי לא מוזכר שהוא לא משאיל ציוד לבדיקה בבית בשעה שהשאלת ציוד זה הבסיס של הבסיס של הבסיס לרכישת ציוד אודיו.
הפורום פה צריך לבקר, לא להלל ולשבח מי שלא מאפשר לבדוק ציוד בבית. הפורום פה, לראייתי, צריך לדרוש את המקסימום מהיבואנים וחברי פורום לא צריכים - וסליחה על המילה הלא סימפטית אבל כך זה מצטייר בעיני - להתחנף ליבואנים. במערכת יחסים נורמלית היבואנים היו מתחנפים ללקוחות פוטנציאלים ולא להיפך.

משפט אחרון, גם הוא לא קל אבל זו דעתי ואפשר לחלוק עלי אבל זה משפט בסיסי שכל אחד צריך להטמיע בראשו (ושוב, לדעתי):
מי שקונה מערכת מבלי להאזין לה כמה ימים בביתו טרם הרכישה, נוהג בטפשות גדולה.

אחרי שהוא מבצע את השטות הזו, הוא יכתוב עוד אינספור פוסטים עם דברי הלל ליבואנים שיעזרו לו ל"שדרג" חלק פה וחלק שם.

אריה

מעניין אם בעת החלפת מכונת כביסה אתה מבקש \ דורש מהיבואן שישלח לך מכונה לשבוע על מנת שתבדוק את איכות הסחיטה , כמות המים וכד' ....ישנן מכונות כביסה שעולות כמו אינטגרייטד ולכן ההשוואה.

דבר נוסף למרבית היבואנים שאני מכיר יש חוש ריח מעולה . הם כל כך מנוסים ומשופשפים שהם בקלות רבה יודעים מי לקוח רציני ומי מגיע לבלבל את המוח . ( אני לא רומז שאתה כזה !)
אני מניח שאילו היית פונה ליבואן של Naim Audio ומבקש הדגמה היית מקבל בקלות מאחר והוא יודע שאתה לקוח פוטנציאלי שמאד מחובר למותג.

דרך אגב ,סתם מסקרנות אישית , כמה זוגות של רמקולים \מגברים וכד' מאותו הסוג היית מצפה שיבואן יחזיק במלאי ויממן אותם כמובן ?הרי אם אתה דורש שהציוד יהיה אצלך כשבוע הרי שהיבואן חייב להמשיך ולעבוד ולשיטתך צריך להחזיק מלאים אדירים .

לעניין החנופה ליבואנים , באופן אישי אני מכיר את חלקם ועם השנים נרקמים יחסי חברות שהם מעבר ליחסי לקוח יבואן .
הדבר בא לידי ביטוי בשיחות שאינן קשורות כלל לנושא המסחרי בתחום האודיו ולכן אני לא מוצא כל קשר לחנופה .

מבקש רק להזכיר לך שהפוסט הנ"ל נפתח ע"י אדם שרכש מגבי מסאונדקקוסט מוצר והיה מאד מרוצה מהשירות
מהידע , מהמקצועיות ואתה הצלחת בדרכך לקלקל ....אותי זה מרגיז !!!
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אריה,
היבואנים יודעים שהסיכוי הגבוה ביותר למכור הוא כשאדם נמצא בחנות ו- "חם" על המוצר.
כשהוא הולך הביתה עם המוצר לכמה ימים הסיכוי שירכוש יורד מכיוון שההתלהבות נרגעת ומתחילים לחשוב על עלויות ועל האם ההבדלים מצדיקים את תוספת התשלום.
כמובן שזה מנוגד לאינטרס שלנו אך עובדה שזה מצליח- הם מוכרים יפה גם בלי כל כאב הראש הזה.
אני חושב שלגיטימי לדרוש עבור הדגמה בבית תשלום אם המוצר לא נרכש אבל עדיין לדעתי סוחרים ינסו להימנע מכך.
לפעמים גם הדבר לא אפשרי מפאת לוגיסטיקה- שינוע של רמקולים של מאות ק"ג למשל, בדיוק כמו שלא נותנים פסנתר הביתה לניסיון לפני רכישה.
הרפרנס שלך הוא אילן טמיר, הרוב לא נוהג כמוהו.

זה הפוסט הכי חכם בכל השירשור הזה, עדיין, יש יבואנים, עופר שחורי למשל שייתנו לך מה שתרצה לנסות בבית.
היבואנים הם בראש וראשונה אנשי עסקים שגם שילבו את אהבתם לתחום, לכל אחד מהם יש תפישה איך העבודה צריכה להתבצע, ישקלל הצרכן בנוסף לדברים שהוא מחפש במערכת גם את צורת עבודתו של היבואן וכן, אריה הביע דעה לגיטימית הפעם, גם אני מחבב את גבי, פשוט פסטיבל הפירגון נראה מוגזם ולא נראה לי שיש מישהו כזה מושלם.. בכל תחום.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
ארז, ההשוואה בין מגבר למכונת כביסה, כמה מחשבה השקעת בשאלה הזו?

אין לי בעיה עם יבואן שלא משאיל ציוד ואין לי בעיה עם לקוחות שרוכשים גם אם זה בהתכתבות ויש כאלה.

יש לי בעיה עם אודיופילים שמשבחים ללא הסתייגות וביקורת יבואן שלא מאפשר להם לבדוק ציוד בבית טרם הרכישה.

לגבי השאלה האם יתכן שציוד שנרכש ללא בדיקה בבית יישמע מצויין אענה בשאלה: יישמע מצוין בבית בהשוואה למה?

אני לא מאמין שרק אילן טמיר מאפשר בדיקה בבית (אגב גם לציוד יקר עשרות מונים מהגל) אני כן חושב שהשאלת ציוד זה פרמטר עקרוני במכירת ציוד ל אודיופילים. אם אודיופילים יציגו אותו כפרמטר עקרוני, כל היבואנים יאפשרו זאת.

אריה
 

niv100

אוהב את התחום
הודעות
242
מעורבות
146
נקודות
43
האם במקומות אחרים בעולם משאילים ציוד?
לדעתי התשובה שלילית
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
בכל העולם העיקרון האודיופילי הוא שלא קונים בלי להאזין בבית.

אריה
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
האם במקומות אחרים בעולם משאילים ציוד?
לדעתי התשובה שלילית

כן, באנגליה וארה"ב - כן
אם כי לרוב אתה משלם על קניה, ואם לא מרוצה - תוך 30 יום מחזיר
ויש גם כאלה עם השאלה, אולי אתה משאיר איזה פקדון
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
473
נקודות
83
בכל העולם העיקרון האודיופילי הוא שלא קונים בלי להאזין בבית.

אריה

אריה אם זה בוער בך עשה מהפכה,בדרך כלל
המהפכה שמצליחה היא גם צודקת :)
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
ההשוואה למכונת הכביסה
אחד הדברים הטיפשיים שנכתבו!
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
אני בטוח שאם תשלם על ההדגמה(נראה לי הוגן בסביבות 500 עד 1000 ש"ח), כמעט כל יבואן ידגים עבורך.
בדרך כלל גם יוריד את העלות הנ"ל במידה ותקנה.
האם אתה עובד בחינם?
.

עם גישה כזאת, כל חברת היי-טק הייתה פושטת רגל
לא רק הדגמות, אתה עושה פיתוחים חינם והרבה השקעות "חינם".
שאלה אם זה משתלם בסוף
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אני חושב ובדרך כלל גם מתנהג בהתאם, ששירות שווה כסף. אני מוכן לשלם יותר אם השירות איכותי יותר.
המשמעות הכלכלית להשקעה בציוד מבלי לבדוק אותו בבית יכולה להיות גדולה.

לא צריך לעשות מהפכה, צריך להיות יותר ביקורתיים כלפי יבואנים.

אריה
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור