בנוגע ל-50HZ אל תחשוש ג'וקר - הוא טועה.
קרמר ידידי. דעתך היא דעתך ואני ללא ספק מקבל אותה, רק הערה קטנטנה.
אין קשר בין מנעד התדרים שאוזן של אדם בוגר שומעת לבין התחום בו אנו עוסקים וכיצד אנו מקשיבים למוסיקה.
מכיוון שאינני בוחר רמקול מהנתון הזה {היענות לתדר} הוא ממש לא מעניין. מעניין אבל לא ממש {ליתר דיוק}.
החשוב הוא כיצד הוא מבטא את מנעד התדרים שהוא מסוגל לחשוף. כלומר, כמה הוא יציב והיכן הפיקים. זה בעצם האיזון הטונאלי שלו. רמקול לא מוכרח להגיע עד 40KHZ על מנת שישמע טוב. הוא מוכרח לעשות את מה שהוא עושה טוב, נכון, בלי גבעות ומורדות. ואם כן, כמה שפחות ובכמה שפחות תדריות.
לגבי הקוואד.
יש הטוענים שזה יופי של רמקול. אני חושב שזה רמקול גרוע ויחידת מיד מדהימה. ללא סופר טויטר ויחידת בס הוא לא עולה ולא יורד. אי לכך הבעיה היא לא במגבר מנורות שלא עושה טיוטרים, הבעיה היא ברמקול שלא עולה מספיק גבוה והגרף שלו יצביע {אם זכרוני אינו מטעני} על נפילה רצינית בטווח התדרים הגבוה. אי לכך ובהתאם לזאת הבעיה היא לא במגברים. אתה מוכרח להשלים את הסט כדי שינגן גבוהים ונמוכים כראוי.
עכשיו. כיצד אני יכול לבסס את דברי.
מארק לוינסון {האיש} בחר להשתמש ברמקולים הללו כרפרנס. הוא לקח 4 יחידות קוואד 57 אחת מעל השניה, הוסיף טיוטרים {לא של קוואד} ויחידות בס {גם לא שלהם} ואז הקוואד היו המידים וההי מיד וטיפה מהבס ואת השאר השלימו עם יחידות נוספות.
רמקול שהוא אינו פול ריינג' יהיה תמיד מאוד בעייתי בהתאמת הגברה ואין לצפות ממנו לנגן את כל ספקטרום התדרים כיאה.
אגב.
אני מכיר את הרמקול הזה. הוא אחד מיחידות המיד הטובות ששמעתי, לא יותר.