מרק + קרמיקה = עונג שבת


Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
יהושוע.

שילוב נכון של סאב לא יוציא את המערכת מאיזון. הבעיה היא שקשה מאוד לשלב סאב נכון.

הדוגמא הקלאסית לשילוב נכון של סאב במערכת היא המערכת של גנאדי {הישנה} והמערכת של אלדר {הנוכחית}.

כאשר לרמקולים טווח תדרים המתחיל מ- 20 – 30 הרץ והרמקולים (כולל המערכת והאקוסטיקה) מאוזנים, איני רואה מה יכול לתרום סאב-וופר.
מאידך, הצדק אתך, לא יודעים כל עוד לא שומעים ... :)
 

maor_av

אוהב את התחום
הודעות
145
מעורבות
0
נקודות
16
יהושוע.

שילוב נכון של סאב לא יוציא את המערכת מאיזון. הבעיה היא שקשה מאוד לשלב סאב נכון.

הדוגמא הקלאסית לשילוב נכון של סאב במערכת היא המערכת של גנאדי {הישנה} והמערכת של אלדר {הנוכחית}.
באיזה דגם של סאב מדובר ?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אצל גנאדי היה {או שעדיין} REL ואצל אלדר יש שני סאבים של סאן פייר.
 

maor_av

אוהב את התחום
הודעות
145
מעורבות
0
נקודות
16
כמה זמן לוקח לכוון סאב ?
האם מכוונים עם תוכנה או עם האוזניים ?
 

KOOKE

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
0
נקודות
0
ברקצ

לא היה חסר לי בס בסטאפ של נמר גם לא במוזיקת הרוק הכבד.

התחום התחתון במערכת של נמר היה מאד לטעמי ונשמע מאד "נכון" לאוזניי, יורד נמוך ואף מרעיד את הבטן כשצריך אבל יחד עם זה הדוק מאד ולא מרוח או בומי וגם מהיר מאד ומשתלב נכון עם שאר התדרים מבלי להאפיל עליהם.

דווקא המיד והגבוהים במוזיקת רוק סבלו מאותו "רזון" או יבשושיות...
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
נחשפתי - ואפילו ששמתי קרם שיזוף - גם השתזפתי (קצת - בכל זאת אשכנזי).

שמעתי מערכות של כמה מהכותבים המכובדים פה ובאתרים אחרים. מערכות מעולות מושקעות ויקרות. היה בהן פירוט, דינמיקה, עוצמה - אבל לי אישית היה חסרה נוכחות יותר פיזית, שאותה הרבה פעמים מרגישים דווקא בהופעות חיות (אקוסטיות או מוקלטות).
לטעמי מוסיקה מרגישים לא מעט גם עם הגוף ולא רק עם האזניים. ראיתי במאגזינים רמקולים בגודל של קיר שאולי עושים את זה - אבל במערכות ששמעתי בארץ עוד לא . סורי - בלי להעליב אף אחד.
בסופו של דבר זה עניין של טעם. אני צריך סאב אפילו בקלאסי, מה ש"נחשב" לא מתאים ולא נחוץ.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
נחשפתי - ואפילו ששמתי קרם שיזוף - גם השתזפתי (קצת - בכל זאת אשכנזי).

שמעתי מערכות של כמה מהכותבים המכובדים פה ובאתרים אחרים. מערכות מעולות מושקעות ויקרות. היה בהן פירוט, דינמיקה, עוצמה - אבל לי אישית היה חסרה נוכחות יותר פיזית, שאותה הרבה פעמים מרגישים דווקא בהופעות חיות (אקוסטיות או מוקלטות).
לטעמי מוסיקה מרגישים לא מעט גם עם הגוף ולא רק עם האזניים. ראיתי במאגזינים רמקולים בגודל של קיר שאולי עושים את זה - אבל במערכות ששמעתי בארץ עוד לא . סורי - בלי להעליב אף אחד.
בסופו של דבר זה עניין של טעם. אני צריך סאב אפילו בקלאסי, מה ש"נחשב" לא מתאים ולא נחוץ.

מערכת השמע שלנו היא לשם חוויית האזנה למוסיקה של כל אחד מאתנו.
אני לא מתייחס ל"מה שנחשב" וגם לא כל כך מכיר את "מה שנחשב" – דהיינו, מה שאחרים מחשיבים.
כל מה ש"עושה לך את זה" – מקובל ולגיטימי – כל עוד אתה מתייחס לזה כאל ההעדפה האישית שלך ולא מנסה להפוך את זה לתורה אשר על פי אורה על כל האחרים ללכת.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
בפולניה זה לא היה קורה קפה לפני המרק (shocked) ועוד מרק רגל חם - אצלנו זה קר :)

אני אישית חושב שהנגן של נמר ממש, אבל ממש לא התאים לסטאפ כמו שהפטיפון שלו מתאים לסטאפ. כך שמעניין היה לשמוע את חוות דעתך על רוק בתקליט

אני חושב שהרמקול הזה תפור לנגן דיגיטאלי טוב !
הרמקול הזה חוסף כל פרט ושומעים כל חיידק שהיתמקם על התקילט כמות ההיס והפיצפוצים שהרמקול הזה חוסף מקלקלת לי את החוויה .
סידי טוב + פרה מנורתי טוב ואנחנו בגן עדן :cool:
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור