כמה ימים לפני פורים בבוקר הייתה נפילה של השידור למשך שלושים שניות וכשחזר התמונה נעשתה חסרת ברק וחדות עם נפילה ברזולוציה.
כמובן שניסיון להסביר בעיה כזאת למוקדנית חסרת כל הבנה טכנית ששפת אימה ערבית נכשל כישלון חרוץ אך לא וויתרתי והעבירו אותי למנהלת שלה שכמובן גם היא לא הבינה חצי דבר מדברי, לאחר עוד שיגועים העבירו אותי למנהל שירות טכני שעוד איך שהוא הבין את דברי ואמר שיבדוק את יומן העבודה של התשתיות באיזור שלי וחזר עם תשובה שלא נעשתה כל פעולה בתחום.
הצפתי אותם במיילים (followup.service@hot.net.il) ואז חזר אלי בחור חביב בשם שאדי שאמר שלא ירפה עד שיברר את העניין וביקש שאשלח מייל אל תיבתו הפרטית כיוון שאינו מוצא את המייל המקורי ששלחתי.
בעבר עבדתי כטכנאי שידור בחברת 'ערוצי זהב', את הבעיה בתמונה אני מכיר משנה ושנתיים שעברו כמנוי הוט ולמזלי ידיד עבד בתפקיד דומה לשלי ב head end שלהם ואמר לי שמידי פעם ופעם הם עוברים לסט גיבוי במוצא השידור למשך שבוע או יותר על מנת לבדוק את פעולתו, בחודשים האחרונים התמונה הייתה טובה אך במקרה הייתי בביתי בדיוק כאשר האות נפל לחצי דקה וכשחזר הופיעה הנפילה באיכות, מיד הבנתי שמדובר בפעולה יזומה במוצא האות אך עם מי מדברים?
שירות הלקוחות והטכני של חברת הוט מופעל ע"י חברות קבלניות. מוקד השידור והמשרדים שאחראים על תוכן וכו' הם הוט עצמם אך עד היום הם מתחבאים היכן שהוא בארץ וללקוח אין כל נגישות אליהם.
יש מחסום בין הוט לבין החברות הקבלניות שהם הפרונט מול הלקוח וכפי שהבנתי חברת הוט הסבירה מפורשות לאלה שכמעט באף מקרה אל להם להפנות בעיות אליה.
אם כן המצב הוא שהוט על מיליון מנויה מספקת כעת מוצר פגום מבלי שאף אחד אצלם שם לב לכך בגלל חוסר מקצועיות גרידא ורוב האנשים כיום מסתכלים במסכים שונים במהלך היום והם אינם וידאופילים וכנראה שלא איכפת להם.
אני מפרסם את האמור בפורום זה בידיעה שכאן זה אולי המקום האחרון שבו יש חברי אתר שכן שמים לב לאיכות התמונה וירצו לשלוח מייל בעניין למי שכרגע התחייב לבדוק את הבעיה: ali.paraoni@hot.net.il
אם שמתם לב לחוסר ברק, חדות ודינמיות בתמונה אנה הפעילו גם אתם לחץ על מוקדי השירות של הוט והגיבו גם כאן.
כמובן שניסיון להסביר בעיה כזאת למוקדנית חסרת כל הבנה טכנית ששפת אימה ערבית נכשל כישלון חרוץ אך לא וויתרתי והעבירו אותי למנהלת שלה שכמובן גם היא לא הבינה חצי דבר מדברי, לאחר עוד שיגועים העבירו אותי למנהל שירות טכני שעוד איך שהוא הבין את דברי ואמר שיבדוק את יומן העבודה של התשתיות באיזור שלי וחזר עם תשובה שלא נעשתה כל פעולה בתחום.
הצפתי אותם במיילים (followup.service@hot.net.il) ואז חזר אלי בחור חביב בשם שאדי שאמר שלא ירפה עד שיברר את העניין וביקש שאשלח מייל אל תיבתו הפרטית כיוון שאינו מוצא את המייל המקורי ששלחתי.
בעבר עבדתי כטכנאי שידור בחברת 'ערוצי זהב', את הבעיה בתמונה אני מכיר משנה ושנתיים שעברו כמנוי הוט ולמזלי ידיד עבד בתפקיד דומה לשלי ב head end שלהם ואמר לי שמידי פעם ופעם הם עוברים לסט גיבוי במוצא השידור למשך שבוע או יותר על מנת לבדוק את פעולתו, בחודשים האחרונים התמונה הייתה טובה אך במקרה הייתי בביתי בדיוק כאשר האות נפל לחצי דקה וכשחזר הופיעה הנפילה באיכות, מיד הבנתי שמדובר בפעולה יזומה במוצא האות אך עם מי מדברים?
שירות הלקוחות והטכני של חברת הוט מופעל ע"י חברות קבלניות. מוקד השידור והמשרדים שאחראים על תוכן וכו' הם הוט עצמם אך עד היום הם מתחבאים היכן שהוא בארץ וללקוח אין כל נגישות אליהם.
יש מחסום בין הוט לבין החברות הקבלניות שהם הפרונט מול הלקוח וכפי שהבנתי חברת הוט הסבירה מפורשות לאלה שכמעט באף מקרה אל להם להפנות בעיות אליה.
אם כן המצב הוא שהוט על מיליון מנויה מספקת כעת מוצר פגום מבלי שאף אחד אצלם שם לב לכך בגלל חוסר מקצועיות גרידא ורוב האנשים כיום מסתכלים במסכים שונים במהלך היום והם אינם וידאופילים וכנראה שלא איכפת להם.
אני מפרסם את האמור בפורום זה בידיעה שכאן זה אולי המקום האחרון שבו יש חברי אתר שכן שמים לב לאיכות התמונה וירצו לשלוח מייל בעניין למי שכרגע התחייב לבדוק את הבעיה: ali.paraoni@hot.net.il
אם שמתם לב לחוסר ברק, חדות ודינמיות בתמונה אנה הפעילו גם אתם לחץ על מוקדי השירות של הוט והגיבו גם כאן.