מנויי הוט האם שמתם לב לנפילה באיכות התמונה ?

  • פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
כמה ימים לפני פורים בבוקר הייתה נפילה של השידור למשך שלושים שניות וכשחזר התמונה נעשתה חסרת ברק וחדות עם נפילה ברזולוציה.
כמובן שניסיון להסביר בעיה כזאת למוקדנית חסרת כל הבנה טכנית ששפת אימה ערבית נכשל כישלון חרוץ אך לא וויתרתי והעבירו אותי למנהלת שלה שכמובן גם היא לא הבינה חצי דבר מדברי, לאחר עוד שיגועים העבירו אותי למנהל שירות טכני שעוד איך שהוא הבין את דברי ואמר שיבדוק את יומן העבודה של התשתיות באיזור שלי וחזר עם תשובה שלא נעשתה כל פעולה בתחום.
הצפתי אותם במיילים (followup.service@hot.net.il) ואז חזר אלי בחור חביב בשם שאדי שאמר שלא ירפה עד שיברר את העניין וביקש שאשלח מייל אל תיבתו הפרטית כיוון שאינו מוצא את המייל המקורי ששלחתי.
בעבר עבדתי כטכנאי שידור בחברת 'ערוצי זהב', את הבעיה בתמונה אני מכיר משנה ושנתיים שעברו כמנוי הוט ולמזלי ידיד עבד בתפקיד דומה לשלי ב head end שלהם ואמר לי שמידי פעם ופעם הם עוברים לסט גיבוי במוצא השידור למשך שבוע או יותר על מנת לבדוק את פעולתו, בחודשים האחרונים התמונה הייתה טובה אך במקרה הייתי בביתי בדיוק כאשר האות נפל לחצי דקה וכשחזר הופיעה הנפילה באיכות, מיד הבנתי שמדובר בפעולה יזומה במוצא האות אך עם מי מדברים?
שירות הלקוחות והטכני של חברת הוט מופעל ע"י חברות קבלניות. מוקד השידור והמשרדים שאחראים על תוכן וכו' הם הוט עצמם אך עד היום הם מתחבאים היכן שהוא בארץ וללקוח אין כל נגישות אליהם.
יש מחסום בין הוט לבין החברות הקבלניות שהם הפרונט מול הלקוח וכפי שהבנתי חברת הוט הסבירה מפורשות לאלה שכמעט באף מקרה אל להם להפנות בעיות אליה.
אם כן המצב הוא שהוט על מיליון מנויה מספקת כעת מוצר פגום מבלי שאף אחד אצלם שם לב לכך בגלל חוסר מקצועיות גרידא ורוב האנשים כיום מסתכלים במסכים שונים במהלך היום והם אינם וידאופילים וכנראה שלא איכפת להם.
אני מפרסם את האמור בפורום זה בידיעה שכאן זה אולי המקום האחרון שבו יש חברי אתר שכן שמים לב לאיכות התמונה וירצו לשלוח מייל בעניין למי שכרגע התחייב לבדוק את הבעיה: ali.paraoni@hot.net.il
אם שמתם לב לחוסר ברק, חדות ודינמיות בתמונה אנה הפעילו גם אתם לחץ על מוקדי השירות של הוט והגיבו גם כאן.
 

arix

חבר משקיען
הודעות
2,339
מעורבות
486
נקודות
83
לולא אשתי שתחיה שצופה בטלנובלות הייתי מתנתק מהם.
היום בעידן האינטרנט אין כמעט צורך בהוט וב YES.
גם YES בעצמם הבינו את זה ולכן הם עוברים לאינטרנט.
הוט מתחילים להבין את העולם החדש, לכן הם יהיו חייבים לתת שירות יותר טוב באם הם רוצים לשרוד...
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,656
מעורבות
1,409
נקודות
113
אז ממי תקנה תכנים בעברית?
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
מ NETFLIX
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,656
מעורבות
1,409
נקודות
113

אצלי יש רק Netflix, והתנתקתי מ-Yes לפני 10 שנים. אבל אצלנו גם לא צופים לא בספורט, לא ישרדות ולא יונית לווי

חשבתי כי בית ישראלי טיפוסי צריך מקור מקומי
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
362
נקודות
63
ספורט זו ה-בעיה בלהתנתק מספק ישראלי.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור