מבקש המלצה על רסיבר תומך HD


itzikgr

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברי הפורום ומנהליו. רכשתי טלוויזיה 42 אינץ תומכת פול-HD ואני יותר מאשמח להמלצה על רסיבר לאו דווקא פרימיום בסביבות ה-3000 שקל שתאפשר לי למקסם את היכולות של שידורי ה-HD אבל תנפק גם יכולת טובה בנגינת -CDים של מוסיקה. אשמח להמלצות שנסמכות על ידע אמיתי והתנסות, ולא על שמועות. שמעתי ביקורות טובות על רסיבר סוני STR-DG720B אבל לא יודע עד כמה יש בזה.
תודה למי שיכול לענות ואולי בהזדמנות זו להאיר מה חשוב היום ברסיבר כדי למקסם שידורי HD למי שיש למשל את ערוצי ה-HD של יאס שכרגע כמובן הם טיפה בים אבל בטח זה ישתפר.
 

itzikgr

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
תודה. והמשך שאלה

אולי זו שאלת תם, אבל האם רסיברים מאמצע העשור (דגמי 2004-2005) של ימאהה או דנון יכולים עדיין לעשות את העבודה עם ה-5.1 או 6.1 שלהם?
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
רסיברים ישנים וגם חלק מהחדשים עדיין לא תומכים בפורמטי HD
ראה הסבר על הפורמטים:
פורמטי סאונד של קולנוע ביתי
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
אני חושב לקנות את ה 2809 , לא זול אבל לדעתי מושלם לנושא. יש לי את הדנון 1804 והוא עובד חזק מאוד אצלי גם כשאני צופה בתכני HD . ברוב הכותרים יש תמיכה בסאונדים הרגילים והמוכרים וגם אם יש כותר שמכיל סאונד בפורמט HD כמעט בטוח שיש לו גם DD או DTS "רגיל" .

ההבדל הוא בכך שרסיבר תו\מך HD מעביר HDMI 1.3 שכולל גם סאונד על אותו הכבל ואז לא צריך גם כבל אופטי וגם כבל וידאו .
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
דני ההבדל הוא ממש לא רק כבל נוסף או לא
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
לא לזה התכוונתי כמובן . דיברתי על ההבדל בין HDMI (1.3 ) לבין כבלים של אאודיו ווידאו המכשיר כפי שהוא שאל עליו . ההבדל העיקרי בין הדורות הוא התמיכה בפורמטים החדשים של הסאונד ובכניסות HDMI ( בין השאר כמובן מדובר על OVERSCALING של האותות הרגילים ל 1080 ) . מה שאמרתי שאם אתה יכול הלסתדר בלי אלו ( ואתה יכול אם תחבר את ה HDMI ישירות לטלוויזה ותנצל את הפס קול של ה AC3 או DTS הרגיל ) אזי אין הבדלים מהותיים נוספים מיוחדים .
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור