נמר, אפשר להבין ממה שכתבת שעבור מערכת קולנוע ביתי חבל להשקיע כלל בכבלים
אני טוען דבר דומה.
כאשר המערכת בנויה מרסיבר קולנוע ביתי החופן בחובו מעבד אשר גורם למניפולציות ברורות באות אין טעם לחפש את המקור בעזרת כבלים מפני שההרס נעשה עוד בטרם האות הגיעה לכבל.
בדיוק באותה מידה שאין טעם לשים תוסף איכותי לדלק בפיאט פנדה ולצפות ממנה שהיא תפתח מ-0 ל-100 יותר מהר.
עכשיו.
על מנת שאותה פיאט פנדה כן תתעלה על עצמה בפתיחה ועל מנת שתוסף הדלק תורגש אנו צריכים לטפל ראשית בבערה טובה יותר {זה לצורך העיניין משול לשקיפות במערכת}. מוסיפים פלגים 4 קטבים ובנוסף מגבר הצתה, חוטי הצטה {רצוי ספליטפייר}, פילטר אוויר פתוח אשר מסייע בכניסה חופשית יותר של אוויר לתערובת הדלק, ווסת לחץ דלק, קמשאפט חם {285 מעלות} ואגזוז פתוח.
לאחר השיפורים הללו אין לי צל של ספק שנרגיש שינויים מורגשים {אולי לא דרמטים} בהתנהגות הכללית של הרכב לאחר הוספה של תוסף דלק איכותי.
עכשיו אחרי שהמנוע שופר יש להשקיע בשאר.
צמיגים איכותיים שידבקו לכביש ויעבירו את מלא הכח לאספלט מבלי לפרפר ולהפסיד כח, מוטות מיצבים בין בולמי הזעזועים על מנת להשיג התנהגות שילדה טובה יותר ועוד שלל שיפורים.
מה למדנו?
שלא ניתן להרגיש שינוי ברכב על ידי הוספת תוסף דלק איכותי כאשר הרכב אינו מסוגל להבעיר את הדלק כראוי מלכתחילה. ולא ניתן לשים כבל איכותי במערכת ולצפות לשינוי כאשר המערכת אינה מסוגלת להעאביר את האות כראוי מלכתחילה {דהיינו ציוד ניטרלי ואיכותי}.