tomertsin
מושעה
- הודעות
- 12,603
- מעורבות
- 2,203
- נקודות
- 113
...כאשר אתה כחובב בודק ציוד אודיו?
א. אובייקטיבסט- אלה שיש להם רקע באלקטרוניקה או רקע הנדסי, אשר מנסים להביא פרספקטיבה מדעית. הם קשורים למדידות הנעשות ע"י ציוד בדיקה ומאמינים במבחן עיוור כפול. הם מאמינים שכל מה שנתפס על ידי החושים ניתן למדידה בצורה מדעית.
אנשים בקבוצה זו טוענים שמגברי שפופרות נחותים, בגלל שיש להם עיוות הרמוני גבוה, צריך לעשות להם bias, הם פחות אמינים, פולטים יותר חום, פחות עוצמתיים, פחות לינארים בעוצמות גבוהות ובד"כ יותר יקרים. הם מצהירים שצליל אנלוגי נחות מצליל דיגיטאלי, בגלל שבאחרון אין שריטות, פיצוצים, עיוותים, פידבקים ורעשים. צליל דיגיטאלי מאופיין ביחס אות לרעש גבוה יותר, תחום דינאמי רחב יותר, פחות עיוות, תחום תדרים רחב ושטוח יותר.
ב. סובייקטיביסט- אלה המאמינים שלא כל צליל בשיחזור מערכת השמע ניתן למדידה, שמבחן עיוור כפול אינו מספק סביבה רגועה ממושכת, הנחוצה כדי להעריך ציוד אודיו. הם מאמינים בהדגמות ובהשוואות בסביבה רגועה ושיש צורך בימים או אפילו בשבועות, כדי שהאוזן האנושית תהיה מסוגלת לשמוע הבדלים ושינויים קטנים, שלא ניתן למדוד אותם בצורה ישירה.
הם מאמינים שצליל המוזיקה, לא מוגבר, המנוגן בחלל אמיתי, הוא הריפרנס שלפיו יש לשפוט את האיכות של מערכות השמע, המשחזרות מוזיקה.
א. אובייקטיבסט- אלה שיש להם רקע באלקטרוניקה או רקע הנדסי, אשר מנסים להביא פרספקטיבה מדעית. הם קשורים למדידות הנעשות ע"י ציוד בדיקה ומאמינים במבחן עיוור כפול. הם מאמינים שכל מה שנתפס על ידי החושים ניתן למדידה בצורה מדעית.
אנשים בקבוצה זו טוענים שמגברי שפופרות נחותים, בגלל שיש להם עיוות הרמוני גבוה, צריך לעשות להם bias, הם פחות אמינים, פולטים יותר חום, פחות עוצמתיים, פחות לינארים בעוצמות גבוהות ובד"כ יותר יקרים. הם מצהירים שצליל אנלוגי נחות מצליל דיגיטאלי, בגלל שבאחרון אין שריטות, פיצוצים, עיוותים, פידבקים ורעשים. צליל דיגיטאלי מאופיין ביחס אות לרעש גבוה יותר, תחום דינאמי רחב יותר, פחות עיוות, תחום תדרים רחב ושטוח יותר.
ב. סובייקטיביסט- אלה המאמינים שלא כל צליל בשיחזור מערכת השמע ניתן למדידה, שמבחן עיוור כפול אינו מספק סביבה רגועה ממושכת, הנחוצה כדי להעריך ציוד אודיו. הם מאמינים בהדגמות ובהשוואות בסביבה רגועה ושיש צורך בימים או אפילו בשבועות, כדי שהאוזן האנושית תהיה מסוגלת לשמוע הבדלים ושינויים קטנים, שלא ניתן למדוד אותם בצורה ישירה.
הם מאמינים שצליל המוזיקה, לא מוגבר, המנוגן בחלל אמיתי, הוא הריפרנס שלפיו יש לשפוט את האיכות של מערכות השמע, המשחזרות מוזיקה.
תמונות מצורפות
נערך לאחרונה ב: