יובל.
אני אכוון לך תחנות.
יצא לי לעבוד על עשרות טכניקסים שונים, חלכם חדשים שרק יצאו מהאריזה, חלכם בני 10. הם לא מדוייקים חבר - הם מ ז י י פ י ם.
עכשיו אסביר לך מי אלה אותם טכניקסים 1200 או 1210 {המספר מספר על הצבע}.
בשנות ה-80 פיתחו טכניקס פטיפון בהמה שיוכל לעמוד בטילטולים, חום, לחות, עשן מועדונים, סקרצ'ים, מכות, אלכוהול, תקליטן מעושן, שתוי, מסומם, עירני, עייף, עצבני, קשוח.
הם נועדו במיוחד לעמוד בנסיעות קשות בפסי האטה של קיבוצים בדרך למסיבת טראנס עקשנית בבית שמש.
מה זה אומר?
זה אומר שהוא נועד לעשות דבר אחד - לא להתקלקל. הוא לא נועד להיות איכותי, הזרוע שלו אמורה שויה מברזל או אלומניום בחדשים.
הנעה ישירה תלויה מאוד באיכות החשמל וביציבותו, והיה והחשמל אינו יציב מספיק {שזה ברוב המקרים כך} יזייף המכשיר. גם ם הוא יציב הוא עדיין מזייף.
אם נספור את שעות העבודה שלי על הפטיפונים האלה נראה לי שאגיע למחצית חיי, אם נספור את המכשירים השונים של טכניקס שעבדתי עליהם אני אגיע למספר רב יותר מהמספר שבלעתי רוק בחיי.
אני מדבר רק מתוך נסיון מוכח ורב פעמי על עשרות מכשירים זהים של אנשים ומועדונים שונים. כולם, בלי יוצא מהכלל סבלו מבעיית דיוק וצרכו תיקונים מצד ה-DJ.
המכשיר בנוי לשוק המקצועי, מטרתו שונה בתכלית והוא אינו מתיימר להיות אודיופילי, מדוייק, מוסיקלי, מפורט כמו הפטיפונים שנועדו לזה.
בקיצור חבר יקר.
זהו הפטיפון הטוב ביותר בעולם, נטול מתחרים, נטול תקלות אבל רק התקליטנים יכולים להוכיח זאת. אני בתור תקליטן ששמע אותו פעמים רבות {ככתוב למעלה} ושמע אחרים אודיופילים בחצי מחיר טוען חד משמעית שאני תמיד אזהה את הטכניקס מבין כמה טיפונים שתעמיד מולי במבחן עיוור על התקליטים שאני בוחר ועל המחט שאני מכיר.
בנוסף בחנתי אותו על מחטים אודיופיליות לפני שפניתי לפטיפון ביתי - זה ממש אבל ממש לא זה.