קולנוע ביתי

חדשות LUXMAN: פטיפון חדש PD151 הוכרז ביפן!

הנושא בפורום 'חדשות מוצרים' פורסם ע"י Audiofreak, ‏12/10/18.

  1. Audiofreak

    Audiofreak עוסק בתחום

    הצטרף:
    ‏31/10/07
    הודעות:
    1,658
    לייקים:
    475
    LUXMAN הכריזו על פטיפון כניסה חדש: PD151

    הנעה: רצועה
    משקל: 15.7 ק"ג
    משקל פלטה: 4 ק"ג
    מומנט סיבוב: 22.4Kgf-mm2
    מנוע DC, מנגנון שליטה בסיבוב מדוייק מסוג PID
    wow & flutter: פחות מ0.04%
    מחיר משוער : 15000 ש"ח
    תחילת שיווק: פברואר 2019

    [​IMG]
     
    carmi, goe1951 ו-אוהד11 אוהבים את זה.
  2. Andrewv

    Andrewv אוהב את התחום

    הצטרף:
    ‏28/7/17
    הודעות:
    80
    לייקים:
    27
    נראה מסיבי ובנוי טוב אבל מה הקטע שלהם עם לא להפריד את המנוע ?
     
  3. eldo

    eldo אוהב את התחום

    הצטרף:
    ‏17/1/11
    הודעות:
    333
    לייקים:
    28
    השאלה הנכונה היא מה הקטע של אלה שכן מפרידים את המנוע.
     
  4. Andrewv

    Andrewv אוהב את התחום

    הצטרף:
    ‏28/7/17
    הודעות:
    80
    לייקים:
    27
    נו באמת..
     
  5. Audiofreak

    Audiofreak עוסק בתחום

    הצטרף:
    ‏31/10/07
    הודעות:
    1,658
    לייקים:
    475
    אני מניח שקודם כל בחברה יפנית כמו לקסמן ,מסורת ושמירה על קו עיצובי קלאסי ונקי הם בעדיפות גבוהה.
    דבר שני, מנוע נפרד אינו ערובה להצלחה בפטיפון, דפדוף קל בהמלצות מגזינים ברמות מחיר דומות יראה לך הרבה מוצרים מוצלחים ללא מנוע נפרד, לדוגמא כאן:
    http://www.theabsolutesound.com/articles/2018-buyers-guide-turntables-1500-5000/

    מבחינה תכנונית, רב הפטיפונים בטווח מחיר של 3000$ +- מגיעים עם פלינט קל יחסית, ולעיתים פלטה בינונית/כבדה- ואז אתה חייב להפריד את המנוע, זה גם יותר פשוט לייצור.
    פטיפונים מוצפים מהטובים בעולם, הOracle Delphi והLP12 גם עובדים עם מנוע שיושב על הסאב שאסי!
    בלקסמן הקונספט הוא לעבוד עם פלטה במשקל בינוני, אך עם מנוע ורצועה שמקנים מומנט סיבוב גבוה (קצת מזכיר DD , אך עם היתרונות של הנעת רצועה)
    רב המשקל בפטיפון הוא בפלינט! ויש לכך יתרונות רבים ביציבות המכנית של הפטיפון ובידוד רזוננסים.
    (תבדוק כמה פטיפונים בטווח המחיר הזה באים עם פלינט של מעל 10kg)

    המנוע בפטיפון תלוי ומשוכך על הפלטה העליונה המאסיבית מאוד, הציר שלו גם מאסיבי מאוד ובנוי מסגסוגת מיוחדת למניעת רעידות. מנוע של פטיפון זה לא מנוע של טרקטור...
    חברה כזו יודעת איך לבודד רעידות ע"י שימוש בהצפות, חומרים מרוכבים ומסה גבוהה
    והתוצאה גם מאוד ברורה באוזן ובמדידות wow&flutter.
    כמובן שיש פשרות בכל פטיפון, בטח ברמות המחיר הללו- אך אני מאמין ויודע שחברה כמו לקסמן יודעת לשים את האצבע במקומות הנכונים בכדי ליצור מוצר הומוגני בעל רמה טכנית גבוהה מאוד ומתאים לקו המוסיקלי שלהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/18
    Andrewv אוהב/ת את זה.
  6. Andrewv

    Andrewv אוהב את התחום

    הצטרף:
    ‏28/7/17
    הודעות:
    80
    לייקים:
    27
    ברור שמנוע נפרד לא מבטיח כלום וגם רצועה יודעת להעביר רעידות לפלטה ממנוע מווברץ, אבל גם לזה הרי יש פתרונות, אחרי שהסתכלתי באתר שלהם על כל המוצרים (שבו משום מה מופיע רק הפטיפון 171) באמת נראה לי שהקו העיצובי והמסורת כאן הם השיקול העיקרי לאי הפרדת המנוע והשיקולים האחרים הם שוליים..
    יפה שכתבת את זה, זו בהחלט כנות ראויה להערכה.
    בהצלחה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!