חדשות LUXMAN: פטיפון חדש PD151 הוכרז ביפן!


Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
LUXMAN הכריזו על פטיפון כניסה חדש: PD151

הנעה: רצועה
משקל: 15.7 ק"ג
משקל פלטה: 4 ק"ג
מומנט סיבוב: 22.4Kgf-mm2
מנוע DC, מנגנון שליטה בסיבוב מדוייק מסוג PID
wow & flutter: פחות מ0.04%
מחיר : 18900
תחילת שיווק: פברואר 2019

file.php
 

נערך לאחרונה ב:

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
נראה מסיבי ובנוי טוב אבל מה הקטע שלהם עם לא להפריד את המנוע ?
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
698
מעורבות
126
נקודות
43
השאלה הנכונה היא מה הקטע של אלה שכן מפרידים את המנוע.
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
השאלה הנכונה היא מה הקטע של אלה שכן מפרידים את המנוע.
נו באמת..
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
אני מניח שקודם כל בחברה יפנית כמו לקסמן ,מסורת ושמירה על קו עיצובי קלאסי ונקי הם בעדיפות גבוהה.
דבר שני, מנוע נפרד אינו ערובה להצלחה בפטיפון, דפדוף קל בהמלצות מגזינים ברמות מחיר דומות יראה לך הרבה מוצרים מוצלחים ללא מנוע נפרד, לדוגמא כאן:
http://www.theabsolutesound.com/articles/2018-buyers-guide-turntables-1500-5000/

מבחינה תכנונית, רב הפטיפונים בטווח מחיר של 3000$ +- מגיעים עם פלינט קל יחסית, ולעיתים פלטה בינונית/כבדה- ואז אתה חייב להפריד את המנוע, זה גם יותר פשוט לייצור.
פטיפונים מוצפים מהטובים בעולם, הOracle Delphi והLP12 גם עובדים עם מנוע שיושב על הסאב שאסי!
בלקסמן הקונספט הוא לעבוד עם פלטה במשקל בינוני, אך עם מנוע ורצועה שמקנים מומנט סיבוב גבוה (קצת מזכיר DD , אך עם היתרונות של הנעת רצועה)
רב המשקל בפטיפון הוא בפלינט! ויש לכך יתרונות רבים ביציבות המכנית של הפטיפון ובידוד רזוננסים.
(תבדוק כמה פטיפונים בטווח המחיר הזה באים עם פלינט של מעל 10kg)

המנוע בפטיפון תלוי ומשוכך על הפלטה העליונה המאסיבית מאוד, הציר שלו גם מאסיבי מאוד ובנוי מסגסוגת מיוחדת למניעת רעידות. מנוע של פטיפון זה לא מנוע של טרקטור...
חברה כזו יודעת איך לבודד רעידות ע"י שימוש בהצפות, חומרים מרוכבים ומסה גבוהה
והתוצאה גם מאוד ברורה באוזן ובמדידות wow&flutter.
כמובן שיש פשרות בכל פטיפון, בטח ברמות המחיר הללו- אך אני מאמין ויודע שחברה כמו לקסמן יודעת לשים את האצבע במקומות הנכונים בכדי ליצור מוצר הומוגני בעל רמה טכנית גבוהה מאוד ומתאים לקו המוסיקלי שלהם.
 
נערך לאחרונה ב:

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
אני מניח שקודם כל בחברה יפנית כמו לקסמן ,מסורת ושמירה על קו עיצובי קלאסי ונקי הם בעדיפות גבוהה.
דבר שני, מנוע נפרד אינו ערובה להצלחה בפטיפון, דפדוף קל בהמלצות מגזינים ברמות מחיר דומות יראה לך הרבה מוצרים מוצלחים ללא מנוע נפרד, לדוגמא כאן:
http://www.theabsolutesound.com/articles/2018-buyers-guide-turntables-1500-5000/

מבחינה תכנונית, רב הפטיפונים בטווח מחיר של 3000$ +- מגיעים עם פלינט קל יחסית, ולעיתים פלטה בינונית/כבדה- ואז אתה חייב להפריד את המנוע, זה גם יותר פשוט לייצור.
פטיפונים מוצפים מהטובים בעולם, הOracle Delphi והLP12 גם עובדים עם מנוע שיושב על הסאב שאסי!
בלקסמן הקונספט הוא לעבוד עם פלטה במשקל בינוני, אך עם מנוע ורצועה שמקנים מומנט סיבוב גבוה (קצת מזכיר DD , אך עם היתרונות של הנעת רצועה)
רב המשקל בפטיפון הוא בפלינט! ויש לכך יתרונות רבים ביציבות המכנית של הפטיפון ובידוד רזוננסים.
(תבדוק כמה פטיפונים בטווח המחיר הזה באים עם פלינט של מעל 10kg)

המנוע בפטיפון תלוי ומשוכך על הפלטה העליונה המאסיבית מאוד, הציר שלו גם מאסיבי מאוד ובנוי מסגסוגת מיוחדת למניעת רעידות. מנוע של פטיפון זה לא מנוע של טרקטור...
חברה כזו יודעת איך לבודד רעידות ע"י שימוש בהצפות, חומרים מרוכבים ומסה גבוהה
והתוצאה גם מאוד ברורה באוזן ובמדידות wow&flutter.
כמובן שיש פשרות בכל פטיפון, בטח ברמות המחיר הללו- אך אני מאמין ויודע שחברה כמו לקסמן יודעת לשים את האצבע במקומות הנכונים בכדי ליצור מוצר הומוגני בעל רמה טכנית גבוהה מאוד ומתאים לקו המוסיקלי שלהם.

ברור שמנוע נפרד לא מבטיח כלום וגם רצועה יודעת להעביר רעידות לפלטה ממנוע מווברץ, אבל גם לזה הרי יש פתרונות, אחרי שהסתכלתי באתר שלהם על כל המוצרים (שבו משום מה מופיע רק הפטיפון 171) באמת נראה לי שהקו העיצובי והמסורת כאן הם השיקול העיקרי לאי הפרדת המנוע והשיקולים האחרים הם שוליים..
יפה שכתבת את זה, זו בהחלט כנות ראויה להערכה.
בהצלחה
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור