ברוב המוחלט של מוצרי הי-אנד לא קיים כמעט תמחור מוזל פומבי, ואם כן הוא בטווח של 10% או משהו. זה כן קיים (גם) באלקטרוניקה בידורית לשוק הרחב.
זכותו של כל יבואן להציע את מרכולותו בכל מחיר הנראה לו ועם איזה מתח רווחים שהוא רוצה או צריך. הצרכן צריך להחליט באופן מושכל - וגם כאן אין חדש.
המובאות דלעיל לא התייחסו לפן המסחרי הטהור - עסקו של העוסק ובהמשך של הלקוח הפוטנציאלי - אלא בעיקר לשפה הגסה המגיבה לעובדות באופן מכוער ומבזה אדם.
בעוונותינו, 1500$ זה כבר לא היי אנד:כועס: