חברים שימו לב!


truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
שלושה דברים שאני חייב לציין :
1 - הכותרת של דופו לא הייתה רעה בכלל ובוודאי לא "ביקשה הנחתה" , לאור העובדה שכמה ימים לפני כן היה שירשור ארוך לגבי מוצרים סיניים לעומת אירופאיים , וארום קנטוס הוא מייצג של המוצרים הסיניים

2 - אני בהחלט חושב שהיגיע הזמן לעשות סדר ולעשות עריכה של דברים ו/או של טרולים

3 - מאידך עלינו לזכור שיבואן הוא אדם שהשקיע המון זמן וידע בתחביב הזה , ויש לו המון ידע ונסיון לחלוק , לסתום להם את הפיות זה לשפוך את התינוק עם המיים

חייבים להפסיק את המלחמה בין אייל ובין אמיר ובין החברים של המחנות , וחייבים לשים סייגים ונימוס אלמנטרי אבל זה הכול
ולשם ידיעה אני לקוח של אייל , ועובדה היא שאני לא נלחם את המלחמות שלו למרות שאני מעריך אותו מאוד , אני חושב שהוא יכול להלחם בעצמו . רק שלפעמים אנשים שוכחים שאחרי שמטילים מגבלות על יבואנים , היוזרים הרגילים חייבים להיות טיפה פירים ולא לזרוק השמצות/לכלוך/סיכסוכים/WHATEVER כאשר הם יודעים שהיבואן לא יכול להחזיר . זה נראה כמו לירות באווז צולע . וזה כבר ממש מרתיח אותי אישית בחוסר הגינות בסיסית ונימוס בסיסי , אנחנו אודיופילים לא חיות בגן חיות וגם לא תינוקות בגן ילדים . אז שיתנהגו בהתאם
 

MASTERMIX

אוהב את התחום
הודעות
273
מעורבות
1
נקודות
0
רק הצעה למנהלי הפורום :

אני חושב שבאמת הגיע הזמן ומנהלי הפורום יקחו את הנושא ברצינות ויגדירו מחדש את הכללים
לגבי IP כל בעל פורום יודע בברור מהו ה IP של אותו חבר שנרשם , יכולתם חחסום וכולתם לבטל מילים מסוייימות וכיוצא בזאת..............
לגבי שבוע בדיקת IP נרשם חדש זה ממש מיותר כיווון שאין עוד במאגר לוח הבקרה של הפורום את ה IP החסום לפני שהחבר משתתף או בעל העסק .
כיוון שאותו חבר או איש עסק יכול לשנות IP ע"י כמה אופציות נבחרות כולל שמירת IP קבוע והחלפה רצופה בכל התחברות.
מעבר לזה רצוי אולי באמת להדביק תו זיהוי כמו חתימה שמתבצעת ע"י הנהלת הפורום בלוח הבקרה כזיהוי להודעות משתמש זה או אחר שהוא מייצג עסק בתחום מזכיר אתת צורת הפורום הכחול רק בצורה יותר ברורה .
ואל נשכח ש IP של בעל עסק יכול להרשום בשם מתחזה אחר ואז יש לו למעשה 2 שמות גם כאדם פרטי וגם כעוסק
את זה אפשר לראות רק מנהל הפורום דרך לוח הבקרה ע"י הודעות המשתמש העיסקי ולחסום אותו לחלוטין במצב שהוא מתחזה ובכך לנקות את הפורום מהטעיות מכוונות , אני יוצא מנקודת הנחה שבעל עסק לא יעשה דבר כזה כשהוא ידע שברגע שהוא מתחזה הוא יהפוך נחסם.
 

aloni

חבר משקיען
הודעות
803
מעורבות
0
נקודות
0
יאללה חברה חלאס עם ההצעות האלו, כבר רמזו לכם שאלו שמנהלים את הפורום מכירים השיטות והם פועלים על פי מה שנראה להם לנכון.

במקום ההצעות האלו בואו נתכסח על משהו חדש.
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
במקום ההצעות האלו בואו נתכסח על משהו חדש.

תעלה שם של כבל או נגן או בעצם מה שתרצה ואני אגיד לך שהוא דפוק, רזה, צורמני והגידים שלו נבדקו ונמצאו מחומצנים.

אגב, שמעתי על דרך חדשה לשליטה בטרבל על ידי מדף הציוד, זה מרתק : המדף הזה מוציא טרבל בהיר מדי ! חזק לו את הברגים ! הארונית הזו מנפחת את הבאס ! צבע אותה בלאק !

אהההההההה

אפשר גם לצחוק על גל הפוקאל ששטף את הארץ כתוצאה מהתפתחות פורומי אודיו בשלב בו לאנשים לא היה פילטר מול "האינטרנט "


zi germans
 

ram_bra

אוהב את התחום
הודעות
314
מעורבות
0
נקודות
16
עניין קונטקסטואלי (מעט ארוך)

ראשית אני נאלץ להסכים שוב (והדבר בהחלט לא קל לי)עם דבריו של ס. ריכטר:
(אם כי בניגוד למקרים שראינו לאחרונה ויעיד על כך גם ס. , -אנחנו איננו אותו אדם, ואף איננו חולקים ,למרבית הפליאה את אותה כתובת IP

1.ביקורת ותיאור סאונד באופן מילולי(ולעיתים רבות אף עילג)הוא פרדוקס פנימי, מעין שתי רשויות שונות הטומנות בחובן דיסוננס , וזאת מבלי לאזכר את את העובדה המקוממת שיש גם חברים שמסיבה תמוהה מגלים עמדה וטעם שונה משלך.
כך שהציפייה להבנות מוצקות ולקונסנזוס מופרכת מעיקרה.

2. גם אני ,כמו ס. ,מחבב רגל קרושה.

לגופו של עניין:

הפורום הוא אקסטנציה קונטקסטואלית מובהקת ועתירת מומנטים סמיוטיים של העולם(חברה/תרבות) שלנו ולכן הוא מתנהל בצורה נורמלית לחלוטין (לא לבלבל עם רצוייה).(אגב,סליחה על מורכבותו וחשיבותו העצמית של המשפט)

הוא (הפורום)מהווה אכסניה לטיפוסים שונים , בעלי קווי מתאר,אופי ורזומה שונים במובן הרחב (על קצה המזלג :ידע ,ניסיון, משלח יד,גיל, מצב סוציו-אקונומי, אינטרס,תרבות שיח ,יושרה ,מובילים ומובלים,שנונים ובוקיים ,בעלי נפח שונה של השכלה(מוסיקלית ואחרת) ,בעלי אופי נוח ונרגנים,שוחרי שלום ומחרחרים למיניהם ,אמיתיים ומתחזים,בעלי כמויות טסטוסטרון שונות ,אוהדי גרמניה ואוהדי איטליה, אכלני קוגל וגומעי חרירה וכיו'ב)

המשותף לרוב היא אותה כמיהה לקהילתיות הנגזרת מהתחביב המשותף ומהעובדה שמדורת השבט במתכונתה הישנה כבתה זה מכבר.
(וגם העובדה שגברים עלולים להיות יצורים שבירים הזקוקים לאישור תמידי מקהילת הייחוס שלהם,בנסיון למקם את עצמם הירארכית, ושגברים זקוקים ליידע את חבריהם שהם טובים מהם עשרת מונים )

מבלי לדון כרגע בעובדה שגם קהילות אינטרנטיות(תופעה חדשה יחסית ,מרתקת ואולטרה-מורכבת) הן פרדוקס אימננטי (שהרי רובנו, על אף רצוננו המובהק בחברה, מסתתרים לבד מאחורי מסך המחשב שלנו, חמושים ב-nick name,גרים לעיתים בממלכה יאבוייה, חלק מהחברים אפילו מהווים ,משום התפצלותם לשניים, מעין מיני קהילה עם עצמם) -הרי שלטעמי נסיונות החינוך מחדש והחקיקה נידונים לכישלון.

משום כל המפורט למעלה ,שלל התופעות בהן אנו דנים, משקף נאמנה את התרבות שלנו במובן הרחב
ולכן אני שואל מדוע לצנזר? ,מדוע לערוך? (כל עוד הדיון אינו חורג מההנחייה האבסטרקטית והמקובלת על רובנו live and let live)
על מי בעצם יש להגן וממה ? , ובכלל האם אין הדבר מקרין חשיבות עצמית גדולה מדי? , כמה חברים מסתובבים כאן באמת ?, מה משקלם הסגולי בתוך כלכלת השוק ,המצומצם ממילא ,ההולך ונכחד של תחום ה-היי פיי ,במתכונתו המוכרת?

ואם חבר לא יקנה עכשיו חלילה אופרה קווינטה, משום שדופו העדיף אורום קנטוס-מה זה אומר והאם זה באמת יחולל תמורות כה חובקות והרות גורל כאותו פרפר בסין? (האין זאת אותה שלוחה של התופעה העדרית המוכרת לכולם מאין סוף ממשקים יום יומיים?)

ואגב, מה עם מעט fun?
האם הפורום הזה , בו אנשים כותבים על מגברי מנורות (לעיתים תכופות במקום לשמוע מוסיקה משום כתיבתם)-לא אמור להיות מעט fun?

האין קסם במחשבה שחבר שזה עתה חירף וגידף את רעהו (ואף פקפק ביכולתו של הנ'ל להבדיל בין כבל של xlo אל מול כבל vdh ! ) ,פרק מעצמו בדרך חיננית זו את מטען האגרסיות שהצטברו במהלך היום, הראה לחברים כולם עד כמה הוא מוצלח-מתיישב עכשיו בנקודה המתוקה שלו ,עוצם עיניים ושומע רסיטל של C. Debussy
בעודו מפנטז על הרמקול הבא שלו?

בקיצור הידד לפורום במתכונתו הנוכחית



רם
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
אה, ודבר נוסף

בל נשכח שהפרלמנט שלנו, הוא המשקף את רוח העם, נטול כמעט סינון ולראייה הביטו במשתתפים שם, אין ספק שההנהלה כאן הייתה נאלצת להיפטר מרובם ( או לאפשר קריאות "נאצי" בפורום )

ואם כך בית הנבחרים, מה לנו כי נלין ?


הידד שוב
 
נערך לאחרונה ב:

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
18
כותרת לטעמי צריכה להיות מושכת ושתיצור עניין, בוא נסה להפסיק עם התיפיפות הנפש הזאת ותנסה לראות את תוכן הסקירה שנותנת לך את הפרטים במדוייק ובאופן שאיננו משתמע לשתי פנים לגבי שתי רמקולים בלבד, אגב לא אני המצאתי את סגנון הכותרות הללו, פתח מגזין טוב ואולי גם שם תמצא "כותרות מפוצצות"
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
יאללה, נעיף את היבואנים, וגם את כל החברים שלהם.
אתה יודע מה אם כבר מעיפים, אז כל אילו שיביע ודיעה שלילית על מוצר מסוים - החוצה.

נתחיל עם כל אילו , ובדרך נעיף עוד כמה מטרידים, והפורום יהיה נקי ושלו, ואהבה רבה תשרור עד קץ הימים, והמילים תתחדש ואחלה היהו לחם חוקינו.

מר דיז היקר
אתה יכול להיות ציני עד קץ כל הדורות.
תראה מה קורה פה בתקופה האחרונה-כל שירשור שמשתתף בו יבואן ננעל אחר כבוד.
האתר הזה קיים בסך הכל שנה,בקצב הזה לא ישאר פה כלום בעוד שנה.


עכשיו אתה יכול לכתוב לי בחזרה כמה שאני טועה ובלה בלה.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
רגל קרושה וסינדרום ירושלים

סברתי כי מן הטעם יהיה לדון עם ה"ה ברה וס. באופן הראוי לבני תרבות, להעמיד אותם על מה שנראה לי כטעות חמורה מצדם – מה שהופך את דבריהם, כמובן, לשגויים באופן מוחלט – עד שנתקלתי במשפט בו מעיד מר ברה על עצמו כי הוא אוהב רגל קרושה (וכה אמר גם בשם מר ס.). עם טעם שכזה – אם בכלל אפשר לדבר על טעם בהקשר עגום זה – אי אפשר ליצור קשר בעל ערך.

ועכשיו למשהו משעשע. הדרך בה העסק מתנהל אין לה ולא כלום עם פורום אודיו, בוודאי לא משהו המחובר למוזיקה. זה מעין שילוב של צפצופים בפקק, צרחות בפארק, קללות במגרש כדורגל, ללכת בלהעליב, הרבה זעה חמוצה – ומעט מאוד ידע, ניסיון והיכרות המשולבים באותה שחצנות מקומית של יודעי-כל ביחס לדברים שלא התנסו בהם.

וכאן, אבוי, אין לי אלא להסכים עם דברי ה"ה הנ"ל, כי בסופו של דבר סדנא דארעא חד הוא.

ובכל זאת, ניסיון (אחת, שתיים, שלוש): עסקינן, בעיקר, בצמד יבואנים חביבים מאוד - איש בדרכו ולכשעצמו. אפאס, כאשר הם בפורום זה הדברים יוצאים משליטה. האם התקשורת הדיגיטלית מפילה חלל? האם סינדרום ירושלים מגיע גם לטרבל ולבמת הצליל?
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
יעקב ח,זה לא דיז, אלא מישהו אחר.

מעבר לזה אני תומך בדבריו - אלא אם כן אתם רוצים כאן פורום של בינוניות,ועוד כמה
דברים שלא כדאי להזכיר...שלמזלנו לא מיצגים כאן את הנורמה. {לעת עתה}
 

aloni

חבר משקיען
הודעות
803
מעורבות
0
נקודות
0
טל"ח
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
יעקב ח,זה לא דיז, אלא מישהו אחר.

מעבר לזה אני תומך בדבריו - אלא אם כן אתם רוצים כאן פורום של בינוניות,ועוד כמה
דברים שלא כדאי להזכיר...שלמזלנו לא מיצגים כאן את הנורמה. {לעת עתה}

שלום עופר
אני ממש לא רוצה פורום של בינוניות.
רק שבמקום התנצחויות שמבזות (את היבואנים,ובמיוחד 2 מהם) ואת הפורום
צריך אולי לשנות כמה מהחוקים פה כדי שמקרים כאלו לא ישנו.

תאמין לי שזה תענוג מאוד מפוקפק לקרוא את כל הטחת הרפש,העלבונות,האיומים וכו'
במקום שירשורים מועילים.

מקווה שהבהרתי את עצמי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
בעיה היחידה שאני רואה כאן היא שנתנו יותר מידי חופש ביטוי, גם ליבואנים וגם לגולשים.

כל פורום שמעורב בו סטריאו הוא מועד לפורענות. כמעט ולא תראו את המלחמות הללו בוידאו, HTPC ומחשבים. שם הכל קר, מדיד, ברור ואותי נניח אף משעמם עד מוות.

העיניין כאן הוא לא ההיתלהמות אלא הסיבה לכך. כאשר המטרה היא לפגוע במוצר או ביבואן מתחילה המלחמה.

מעבר לאתיקה המילולית ישנה גם אחריות מסויימת לדברי הגולשים. באם כתב אחד החברים על חבר אחר שראה אותו במועדון של הומוסקסואלים מיד יצטייר אותו חבר כהומוסקסואל מה שעלול להיות בניגוד לרצונו. זה אומר שנזק כאן נעשה והעריכה כאן מתבקשת.

מלבד זאת אינך יודע לעולם מי יושב בצד השני של המקלדת ומה תהיה תגובתו. אולי רק יעלב, אולי יעלב ויגיב בפורום, אולי יחכה לך מתחת לבית עם שרשרת ברזל חינוכית.

למה שירשורים ננעלו? מסיבה אחת פשוטה. נתנו חופש ביטוי מופרז, כלומר לא ביצענו את עבודתינו כגננות מעורות כאשר הילדים בארגז החול. מהיום שירשורים לא ינעלו אך המשתמשים יצטרכו ללמוד ולשנן את משפטו של שאול מופז "דבר אלי יפה". לקוחות ממחנה ארמה אודיו ניכנסים בלקוחות ממחנה אייל פור. העיניין הוא שבמלחמה הזו המצטרפים החדשים באים למלחמה ולא חלילה וחס בשביל לתת באמת מידע. הם לא מעניינים הם מזיקים לפורום ולהתנהלותו או במילים אחרות ניכנסים אלי הביתה ומשתינים לי בסלון! לא תודה.
 

Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
נמר ידידי,

כתבת פעם שיש לכם מלא כתבות וביקורות במחסנית.
נו ?
נתעסק באודיו ולא בשטויות. אולי הרוח תשנה כיוון.

בכלל, עשה לך (ולנו) הרגל קבוע שלוש כתבות-ביקורות בשבוע.

תודה.
 

aloni

חבר משקיען
הודעות
803
מעורבות
0
נקודות
0
כמו שאמר אדם חכם "אצלי בבית תן לי כבוד".
 

chalmh

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
הכל טוב ויפה, בואו נראה אותנו מחזיקים מעמד. בשלב ראשון ללא התלהמות במשך שבוע שזה המון לאופי הישראלי.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
הטחת רפש לא מקובלת בשום תנאי.

תאמין לי שזה תענוג מאוד מפוקפק לקרוא את כל הטחת הרפש,העלבונות,האיומים וכו'
במקום שירשורים מועילים.

מקווה שהבהרתי את עצמי.

אהלן יעקב

גם הקשקשת כאן {די נפוצה :rolleyes:} שאין לה שום קשר לאודיו, ובוודאי שלא תורמת לנו במאומה
לידע,מיותרת.
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
דווקא הקשקשת

מצחיקה ולא מעיקה
 

phonics

אוהב את התחום
הודעות
162
מעורבות
92
נקודות
28
נמר כתב:

בעיה היחידה שאני רואה כאן היא שנתנו יותר מידי חופש ביטוי, גם ליבואנים וגם לגולשים.

כל פורום שמעורב בו סטריאו הוא מועד לפורענות. כמעט ולא תראו את המלחמות הללו בוידאו, HTPC ומחשבים. שם הכל קר, מדיד, ברור ואותי נניח אף משעמם עד מוות.

אהלן נמר !
הבעיה אינה בחופש הביטוי שניתן לכותבים, אלא "החופש" שהכותבים נוטלים לעצמם. אני מציע למי שלא ביקר (או מי שלא ביקר לאחרונה וצריך להיזכר) באתר audiogon שיכנס לאתר וילמד על תרבות דיון ו"חופש ביטוי" שמרשים לעצמם החברים באתר זה.
המאפיין העיקרי בדיונים בנוגע לאודיו בפורום audigon הוא התרכזות בהודעה של פותח השרשור. כמעט ואין התייחסות ליתר ההודעות שרשמו יתר החברים. כל הדיון בפורום הוא בעצם פינג-פונג של תגובות בין פותח השרשור ליתר החברים.
לצערי המצב בפורום זה הוא שונה ולכן אני לא משתתף פעיל בו (תבדקו את מס' ההודעות שלי). החברות מחוץ לפורום ובתוכו יצרה מצב של סחבקיה שכל אחד מרשה לעצמו לרשום כעולה על רוחו.
החברים בפורום צריכים לסגל לעצמם רמה של בגרות ואיפוק (גם היבואנים שבעצם גורמים נזק לעצמם) ולא להיגרר מיידית לעניינים שטותיים - ואם הם לא מסוגלים (וכנראה שכך המצב) מקומם מחוץ לפורום.
 

Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
גנזת נמר ?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור