אתה ממש לא צריך רואה חשבון על מנת לקבוע כמה רווח אתה צריך בכיס. אם הייתי צריך לשאול את הרואה חשבון שלי כיצד לתמחר כל עסקה כנראה שהיה עדיף אילו הייתי עושה מסלול ממש ממש טוב בחברת הסלולר עבור כמות השיחות.
הסיבה היא ממש פשוטה.
1- מקום העסק וההוצאות הכרוכות בו.
2- עליות המשלוח + עליות אחסון.
3- ביטוחים.
4- פרסום ושיווק.
5- תקלות ובלאי.
6- ציוד להדגמה.
7- ציוד שקרוב לוודאי ימסור את נשמתו לבורא אחרי מפגש לילי עם מכון התקנים.
8- הוצאות רכב לעסק.
9- רואה חשבון {בזכותך נזכרתי בקיומו}
10- מס הכנסה.
12- שעות עבודה.
13- הוצאות משרדיות ואירוח לקוח. {פקסים, אינטרנט, עטים, חוזים, קבלות, הזמנות, כרטסי ביקור, חשמל, מים, קפה, נס, חלב, סוכר, סוכרזית, עוגיות, אזעקה, עיצוב {הכולל ריהוט}, דמי ניהול {בבינייני משרדים}.
ה-13 הללו הם רק קצה הקרחון של הוצאות עסק, יש עוד בלת"מים {בלתי צפויים} שאינם ניכנסים לתמחור המוצר ולעיתים הבלתי צפוי הוא בלתי צפוי של כמה עשרות אלפי שקלים הוצאות. {פריצה חלילה או שריפה}. יש גם מצב בו היבואן מביא סחורה ומוכר אותה בהפסד ואז סוגר ת'עסק.
כיוון שלא כולם מוציאים את כל ההוצאות הנ"ל אך את רובן כנראה שכולם מוצאים תמחור המוצר כולל בתוכו גם את ההוצאות הנ"ל.
כאשר אתה בונה תוכנית עסקית רצוי לרדת עד לרמת הדף למדפסת בהוצאות.
כיוון שאני מעט מכיר את עולם העסקים והתמחורים אני מוכן להודיע לך חגיגית שלעיתים לא ניתן לתמחר כפי שאתה רוצה ליתמחרו והסיבות לא תמיד נובעות מחזירות. לעיתים קרובות מדובר בהשרדות.
ועכשיו אני אוסיף משלי.
האודיופיל הממוצע הוא בעל חי נודניק, ניג'אס, חשדן, מחפש את הקטנות {גם בצליל וגם במחיר} והרבה פעמים מבקר את היבואן במסווה של רוכש רק על מנת לשמוע עוד משהו שיפתח לו את הרפרנס. כמובן שיש לא מעט רציניים ששומעים ורוכשים אך עדיין אף יבואן אודיו היי אנד לא יכול להתעשר מהם {אלא אם כן הוא אימפריה}.
שמעון {אתה מוכרח לחזור לשמך האמיתי, אותי אתה כבר מבלבל}.
אני ממש לא ממליץ לך להכנס לתחום הזה רק מהסיבה שאתה עלול לבלוע את הצפרדע ולהבין שמטרת היבואן הוא למכור במחיר טוב, הרי כולם רוצים להיוץת רובין הוד ולקבל כפיים מהגולשים על כך שהם לא "חזירים" אך לעיתים זה פשוט לא אפשרי. אנחנו מדינה קטנה עם כח צרכני דל. יותר טוב שתגיד תודה שיש בכלל ציוד אודיו איכותי לקהל הישראלי.