הכח והקשר שלו לאיכות הצליל בחדר נתון.


yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
שניצל
הנקודה שלי עם הקרוס היא בעצם המהות של הגברה אקטיוית כמו זו ש-DYS מתאר. עצם העובדה שאתה מציב את הקרוס לפני המגברים (כלומר קרוס אקטיוי) ולא אחרי המגברים (קרוס פאסייוי), מאפשר להגביל את תחום התדר שכל מגבר צריך לטפל בו, וככה להוריד תופעות של אינטרמודולציה, ובעצם להקל באופן משמעותי את העבודה שהמגבר צריך להשקיע.
במצב הנוכחי בו אתה משאיר את הקרוס הפאסיוי, כל מגבר צריך להתמודד עם כל תחום התדר, מה שאומר שהחיים שלו לא הפכו ליותר קלים.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
יאיר , איך אתה עושה קרוס אקטיבי לרמקולים קנויים שיש להם רק נקודת כניסה אחת ? , אתה פותח את הרמקול ומוציא את הפאסיבי ?
ומה קורה עם רמקול שיש לו אמנם שני כניסות , אבל אתה לא יודע את נקודות הקרוס שלו ? הרי אם תשים בקרוס האקטיווי נקודות שונות מהפאסיבי , אתה עלול ליצור בור או עליה לא רצוייה
 

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
יאיר , איך אתה עושה קרוס אקטיבי לרמקולים קנויים שיש להם רק נקודת כניסה אחת ? , אתה פותח את הרמקול ומוציא את הפאסיבי ?

>> חיובי. מה שטוב בזה שזה הפיך לחלוטין

ומה קורה עם רמקול שיש לו אמנם שני כניסות , אבל אתה לא יודע את נקודות הקרוס שלו ? הרי אם תשים בקרוס האקטיווי נקודות שונות מהפאסיבי , אתה עלול ליצור בור או עליה לא רצוייה

>>> אין בעייה למדוד את זה, אתה לא אמור לעשות את זה לפי ניחוש...


אאא
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,060
נקודות
113
בי אמפינג עם אותו מגבר ישמע תמיד יותר טוב

מה חדש פה?
זה לא רק קשור לכח, אתה מקבל עוד דינאמיות והפרדה, זה הכי קרוב ל4 מונובלוקים למעשה.
כאשר מדובר ברמקולים קשים ובקרוס אוברים מורכבים ההבדל עוד יותר גדול.

תתחדש שניצל!
 

dansany

אוהב את התחום
הודעות
218
מעורבות
0
נקודות
0
תתחדש שניצל
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
לא הבנתי כלום,

שני מונובלוקים הביאו את הרמקולים של אלדר לתוצאה הרבה יותר טובה מאשר מגבר סטריאו אחד.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור