הורדתי את "ברבור שחור" קובץ בלו ריי 14 ג"ב


ice2k

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
וכנראה עכשיו גם אני פספסתי את הקישור לעניין החיים או מוות. אני מניח שגם פה יש משהו נורא תמים ומתחסד. רק חסר שהצעד הבא הוא תעשיית הסיגריות המשגשגת שתבוא ותגיד לנו:
"מדובר בבידור למען השם, יש לך כסף תהנה ממנו, אין לך כסף, לא תהנה ממנו..."
"אנחנו סה"כ מייצרים סיגריות ואנו "לא" מקדמים את המוצר שלנו ומחדירים אותו לחברה ולא עושים שום דבר מאחורי הקלעים חוץ מלתת לצרכן את הבחירה אם "לשלם או לא" ".

ואני מניח שאפשר להגיב בציניות על עוד אין ספור ניסיונות היתממות, התחסדות "והיתקרבנות" אבל אני בסה"כ טוען שיש שני צדדים לכל דבר וככל הנראה צד אחד לפחות שנהנה עד עכשיו מחיים קלים אפילו לא מנסה להזיז זרת בשביל לשפר את היחסים עם הצד השני שקצת נמאס לו מהעשיקה, הפרימיטיביות, חוסר רצון להתקדם, להשתנות ולזרום עם צרכי ורצונות הלקוח שממנו מבקשים את הכסף.

ובכלל, כשאני נזכר, מה שהצית את התגובה פה הוא המקרה שבעל עניין נכנס פה והתחיל לצעוק ולתקוף (במונחים "פורומיים" כמובן) בברוטליות רק כי משהו לא נראה לו ולמעשה פוצץ את התרד רק כי לא מצא חן בעיניו כל העניין וזאת במקום לפנות למנהל הפורום ולהעיר את תשומת ליבו שיוריד את התרד. אם כבר מדברים על שמירה על חוקים...
אבל לא נורא, מעז יצא מתוק והתפתח פה דיון מעניין.
 
נערך לאחרונה ב:

פאדי

חבר משקיען
הודעות
643
מעורבות
1
נקודות
16
לא נראה לי שסיגריות זה בידור, אבל לא משנה. אכן התפתח דיון מעניין על סוגייה די בוערת. ואני ורצה לשאול אותך, למה אתה מתכוון שאתה רוצה לראות את התעשייה מתקדמת ? מתקדמת לאן ? מה אתה חושב שצריך לעשות ?
 

ice2k

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
במקום לתקוף ולהאשים את מורידי הסרטים, לקבל זאת כעובדה ולחשוב ביצירתיות על מודל הפצה וצריכה חדש שירצה את שני הצדדים ויגרום ללקוחות לרצות לשלם, לתת להם ערך נוסף שלא היה עד עכשיו במודל המיושן שקיים עוד משנות השמונים.

כמובן שזה יהפוך את אולפני הסרטים לפחות עשירים ממה שהם עכשיו, הרי עד עכשיו הם עשקו את הציבור כי הייתה הסכמה שבשתיקה בין מפיצי ואולפני הסרטים על מודל עשיקה שמכניס המון כסף ומנצל כמובן את הפופולאריות של סרטי הקולנוע. אם אפשר לקחת 100 שקל מהלקוח על סרט שהכניס בהקרנות רווחים של עשרות מיליוני דולרים - אז למה לא? אם אפשר לסחוט את אותם עשרות מיליונים בהקרנות על ידי "תקופת צינון" בין ההקרנות להפצת אותם סרטים יקרים שעולים 100 ש"ח - אז למה לא? ויש עוד המון מאפיינים למודל העשיקה. אז לצרכנים נמאס והם אומרים את דברם - העולם התקדם והאולפנים צריכים לייצר ערך מוסף בסרטים שלהם בכדי שנקנה.
מן הסתם די ברור שצריך לאפשר לצרכן לרכוש את הסרט בלחיצת כפתור ובאיכות מלאה ובדולרים בודדים - אז יהיה כדאי לו ובעצם יהיה לו עדיף לשלם ולעבוד כך בשם הנוחות והערך המוסף, אותו ערך שהחברות צריכות להציע לצרכנים.

בעצם מה אנו מדברים - תראה מה קרה בעולם המוזיקה, כולם חשבו שזה הולך ליפול, חברות התקליטים תקפו ותבעו והנה, חברה חדשנית בשם אפל הוכיחה שהצרכנים מוכנים לשלם - והמון אם רק ישקיעו בהם וייתנו להם סיבה טובה לשלם ולא יתייחסו אליהם כמו שמתייחסים בעלי הדירות בתל אביב: לנצל את מכרה הזהב ולשתות את הצרכנים בלי להשקיע כלום.

אפשר להתווכח כמה שרוצים אבל אתה מוזמן להקפיץ את התרד הזה עוד 5-8 שנים ולהיווכח שזה בדיוק מה שייקרה ובמקרה שהאולפנים וכל אנשי התעשייה החביבים כמו זה שהתחיל להתפרע כאן בתרד ימשיכו ללכת עם הראש בקיר ולהתקרבן - גם יהיו שחקנים אחרים לגמרי שיחליפו אותם.
הימור שלי (הימור בלבד) סרטים בלוחות הזמנים שהצעתי ומעלה יגיעו לבתים (למעשה דרך מחשבי הטאבלט) ישירות בזמן שהם מגיעים לקולנוע וחלקם אפילו לא יופצו בקולנוע. הטכנולוגיה הביתית מתקדמת והחכמים יתקדמו בייחד אתה ויעשו את הקופה.

ואני חושב שגם אותם חכמים וחדשניים שיקראו את התרד יעסיקו אותי בתור יועץ ואנליסט לתחום (lol)
 

נערך לאחרונה ב:

arix

חבר משקיען
הודעות
2,341
מעורבות
486
נקודות
83
אני לא מוריד סרטים (מעדיף בקולנוע, או מספריית וידאו),
אבל לצערי אני נאלץ להוריד סדרות טלויזיה, אני משלם ממיטב כספי ל HOT ואך הם (ב הוט , ו ב- YES המצב דומה) משדרים שוב ושוב סדרות ישנות בשידורים חוזרים ומעט מאוד סדרות חדשות (המצב לא יותר טוב ב VOD) , סדרות פופלריות לפעמים מגיעות לספרית וידאו , אבל מעט מאוד, אז אני שואל את עצמי, איזה דרך יש לי לצפות בסלון + תרגום (ולא צפיה ישירה בתשלום דרך אתרי אינטרנט קיקיונים) בסדרת טלויזיה בצורה חוקית ?
ואני מוכן לשלם סכום סביר...
וברוח הכותב שלפני ICE2K העתיד זה ב IPTV שלכולם יהיה סטרימר בסלון (כבר היום יש הרבה מאוד) ואז נוכל לבחור בעצמנו את התוכן שנשלם , ושלום להוט ו YES (לא בדיוק שלום , כי התשתית עדיין בידיהם עד לכניסת חברת החשמל בעתיד לאחר קבלת זיכיון לפריסת סיבים אופטיים)...
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
כמו שאני מכיר את ישראל יחסמו את זה בארץ ואת התוכן תאלץ לקחת מהוט/יס.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור