האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?


itay123

חבר משקיען
הודעות
3,727
מעורבות
2,475
נקודות
113
גם אבסטרקטים למינהם לטיפול פסיבי כאשר מניחים/מתקינים את אותם אביזרים למינהם, בהגזמה ו/או במקומות שרירותיים שאולי ויתכן אין בכלל צורך, יכולים בהחלט "בפוטנציאל" לקחת רמקול/סטאפ עם אופי וטונאליות והתנהגות דינאמית מסויימת שיכולה להתפרש כפרזנטציה ויכולות X , ובעקבות מיקומים שיתכן ומוקמו פרוביזורית, התנהגות הרמקול והטונאליות שלו תשתנה ל-Y מקצה לקצה.

דוגמא:
רמקול פתוח ובעל טונאליות שיכולה להתפרש כבהירה למדיי לרמקול סגור, סתום ובוצי בשל הגזמה פראית של ספוגים למינהם באזורים לא מחושבים.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
גם אבסטרקטים למינהם לטיפול פסיבי כאשר מניחים/מתקינים את אותם אביזרים למינהם, בהגזמה ו/או במקומות שרירותיים שאולי ויתכן אין בכלל צורך, יכולים בהחלט "בפוטנציאל" לקחת רמקול/סטאפ עם אופי וטונאליות והתנהגות דינאמית מסויימת שיכולה להתפרש כפרזנטציה ויכולות X , ובעקבות מיקומים שיתכן ומוקמו פרוביזורית, התנהגות הרמקול והטונאליות שלו תשתנה ל-Y מקצה לקצה.

דוגמא:
רמקול פתוח ובעל טונאליות שיכולה להתפרש כבהירה למדיי לרמקול סגור, סתום ובוצי בשל הגזמה פראית של ספוגים למינהם באזורים לא מחושבים.
כל עוד המאזין מרוצה - הכל טוב.
הכל עניין של יכולת שמיעה וניסיון.
עם ספוגים וכנראה עם RC.
האא... וגם בהחלפת ציוד שהופך את המערכת לדרעק, אבל באוזני בעל הבית הצפצופים והצריחות הם רק הוכחה לפירוט המדהים של הציוד החדש והיקר, שזה עתה רכש בגאווה רבה.
תחביב מוזר.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,679
מעורבות
1,415
נקודות
113
כתבתי פוטנציאל...
רגישות-לא, אי דיוקים בפאזה בין דריברים-כן... דיסטורטשיין אולי, אי דיוקים בריספונס- כן.
פולס ריספונס- כן. דעיכת צליל-כן.

שוב, מהכרותי עם Lyngdorf ו-Dirac הם נוגעים רק בנקודות הבעיתיות,
לכן אתה מודד ב-17 נקודות שונות כדי שהאלגוריתם "ידע" איפה זה רמקול ואיפה החדר

אתה נשאר עם הרמקול שלך, ועם הצליל שאתה רגיל אליו, אבל - ממורכז, עם עומק, ללא דפיקות באס, ללא עיוותים הנגרמים ע"י ההחזרים ולכן צליל חלק/אנלוגי יותר

אני יודע שבאמת מערכות מלפני 20 שנה היו אחרות (ניסיתי אז), ולאחר הכיול הכל נשמע אותו דבר. זה לא המצב היום
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
473
נקודות
83
למה זה משנה אם מאזנים את הסיגנאל או את החדר ?
התוצאה הסופית , סיגנאל בחדר מסוים, זה בסופו של דבר מה ששומעים.
מבחינה "פיוריסטית" אפשר לומר ש"נכון" יותר לטפל בחדר ולא בסיגנאל אבל מבחינה פרקטית - היכולת למדוד ולשנות את הפרמטרים/טיפול בהתאם, יש ל rc יתרון בולט על פני טיפול פסיבי בחדר ברמת הדיוק ובגמישות שהוא מאפשר.
ארז

ארז,
מי שלא בעד rc והוא מטיל ספק
במניפולציה על חדר מוזיקה, זה לגיטימי עם כל כרוך בדבר, להתערב בסיגנל עם ציוד
נוסף שהוא גם פרה גם דאק וגם rc,
לי זה מרגיש כמו לתרגם את שקספיר לאידיש,
כשאני בוחר במשהו אני יודע שאני צריך לחיות עם הבחירה שלי.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
ארז,
מי שלא בעד rc והוא מטיל ספק
בהמניפולציה על חדר מוזיקה, זה לגיטימי עם כל כרוך בדבר, להתערב בסיגנל עם ציוד
נוסף שהוא גם פרה גם דאק וגם rc,
לי זה מרגיש כמו לתרגם את שקספיר לאידיש,
כשאני בוחר במשהו אני יודע שאני צריך לחיות עם הבחירה שלי.

יוסי, בכנות אני לא מבין מה הייתה המטרה שלך בפתיחת השירשור?

יש כאן טרולים, שבנוסף להיות טרולים מובהקים, מראים חוסר הבנה מוחלט בתחום הזה שנקרא סאונד ואני כבר אתייחס אליהם, אבל אני בכנות מנסה להבין מה הייתה המטרה שלך שפתחת את השרשור?

היה איזה טריגר לפתיחה? שמעת משהו? נתקלת בטכנולוגיה שכל העולם ואשתו משתמשים בה כבר 20 שנה, פתאום באיזה בוקר?

יש לך רצון ללמוד, להחכים, לנסות ואולי להתקדם חלילה?

או פשוט להגיד, נגזר עליי לחיות עם הסאונד הנוכחי שלי שאולי (כמובן לשם הדוגמא), כולל קצת הידהודים, קצת קריסה של הבמה, אימיג'ינג סביר יותר, או פחות, יש תנועה בצירים שונים, אולי אין, תאכלס הכל טוב זה הגורל שלי, אבל בשם "הפיוריסטיות" ועל הדרך בשם איכות הסביבה (פחות מכשירים חשמליים בעולם), אני לא אכניס לבית שלי שום שרץ, גם אם הוא ישנה לי את הסאונד מהותית לטובה?!

אני בכנות מנסה להבין.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
לדעתי,
לטכנולוגיה הזאת יש פוטנציאל גם לפצות על איכות רמקולים נמוכה בהרבה, ולייצר שויון בין רמקול סופר יקר ומדוייק לרמקול בינוני שאינו כל כך מדוייק... כמובן שהמקור וההגברה ישארו חשובים מאד.

הבעייה בפתרונות/מניפולציות שהם לא מושלמים, לפחות עד שהם בשלים ומגיעים לשלמות.

דעתך למען הכנות לא ממש מעניינת, אין אלא להסיק מה 23 עמודים בהם אתה כותב בשצף קצף, שאתה סוג של טרול, עם אפס הבנה בטכנולוגיה, אפס רצון להבין בטכנולוגיה, חושש ומפוחד פחד מוות מטכנולוגיה באופן כללי, מסרב להקשיב לטכנולוגיה שקיימת ומתפתחת כבר 20 שנה, זורק לדיון מונחים על גבול ההזיה, אשר כמובן אינם קשורים לדיון ו/או לטכנולוגיה וכל אלו, בין השאר, מעידים באופן ברור וחד שאתה סוג של טרול, עם הבנה מאוד נמוכה בכלל, בכל התחום הזה שנקרא סאונד.

תמשיך להטריל כאן.

רן
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
473
נקודות
83
יוסי, בכנות אני לא מבין מה הייתה המטרה שלך בפתיחת השירשור?

יש כאן טרולים, שבנוסף להיות טרולים מובהקים, מראים חוסר הבנה מוחלט בתחום הזה שנקרא סאונד ואני כבר אתייחס אליהם, אבל אני בכנות מנסה להבין מה הייתה המטרה שלך שפתחת את השרשור?

היה איזה טריגר לפתיחה? שמעת משהו? נתקלת בטכנולוגיה שכל העולם ואשתו משתמשים בה כבר 20 שנה, פתאום באיזה בוקר?

יש לך רצון ללמוד, להחכים, לנסות ואולי להתקדם חלילה?

או פשוט להגיד, נגזר עליי לחיות עם הסאונד הנוכחי שלי שאולי (כמובן לשם הדוגמא), כולל קצת הידהודים, קצת קריסה של הבמה, אימיג'ינג סביר יותר, או פחות, יש תנועה בצירים שונים, אולי אין, תאכלס הכל טוב זה הגורל שלי, אבל בשם "הפיוריסטיות" ועל הדרך בשם איכות הסביבה (פחות מכשירים חשמליים בעולם), אני לא אכניס לבית שלי שום שרץ, גם אם הוא ישנה לי את הסאונד מהותית לטובה?!

אני בכנות מנסה להבין.

רן

רן,
אני גם לא מבין למה קשה לך לקבל דעה
הפוכה, הרי הדבר קיים בכל נושא, אתה מרוצה
ונהנה מהתוצאות הבחירה שלך אשריך,
ככול שתהיה קנאי יותר לשכנע שrc זו הדרך
אני אהיה יותר סקפטי, את השרשור פתחתי
מתוך סקרנות כמה חברים כאן מוסיפים
אמצעים אלקטונים לשיפור האזנת מוזיקה.
זדוני אני לא.
 

MarioMan

אוהב את התחום
הודעות
101
מעורבות
45
נקודות
28
הבעייה בפתרונות/מניפולציות שהם לא מושלמים, לפחות עד שהם בשלים ומגיעים לשלמות.

ובכן, לפתרון של Lyngdorf קוראים RoomPerfect מסיבה מסוימת והם אומרים זאת בעצמם...
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
רן,
אני גם לא מבין למה קשה לך לקבל דעה
הפוכה, הרי הדבר קיים בכל נושא, אתה מרוצה
ונהנה מהתוצאות הבחירה שלך אשריך,
ככול שתהיה קנאי יותר לשכנע שrc זו הדרך
אני אהיה יותר סקפטי, את השרשור פתחתי
מתוך סקרנות כמה חברים כאן מוסיפים
אמצעים אלקטונים לשיפור האזנת מוזיקה.
זדוני אני לא.

אתה טועה יוסי.

אין לי שום בעיה לקבל דיעה שונה ו/או הפוכה.

תתפלא, אני מקבל אותן על בסיס יומי ולפעמים מבין שהדיעה המוצגת היא הנכונה יותר.

אבל אין כאן דיעה, לא שלך ולא של משתתפים אחרים ובוודאי לא של הטרול.

דיעה חייבת להתבסס על משהו, היא לא נזרקת באוויר ללא שום סימוכין, או נסיון.

יש כאן מספיק אנשים שהקשיבו אצלי (או באלף מקומות אחרים) וגם אם הם נהנו, הרוב המוחלט חשב שזה לא בשבילו, כי זה מצריך ככה, או אחרת, זה יקר יותר, או פחות, זה מורכב יותר, או פחות, זה מצריך אנרגיה , השקעה, התמקצעות ועוד ועוד ועוד.

אני מקבל וכמעט תמיד מסכים, אבל הם, בניגוד אליך, אחרים ול-טרול, טרחו ללמוד, להעמיק, לקרוא וכמובן להתנסות ולהקשיב.

אלו הן דיעות והן יכולות להיות מבחינתי הפוכות ושונות משלי, כל יום בשבוע.

היה משעמם, אם זה היה אחרת.

רן
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
למה זה משנה אם מאזנים את הסיגנאל או את החדר ?
התוצאה הסופית , סיגנאל בחדר מסוים, זה בסופו של דבר מה ששומעים.
מבחינה "פיוריסטית" אפשר לומר ש"נכון" יותר לטפל בחדר ולא בסיגנאל אבל מבחינה פרקטית - היכולת למדוד ולשנות את הפרמטרים/טיפול בהתאם, יש ל rc יתרון בולט על פני טיפול פסיבי בחדר ברמת הדיוק ובגמישות שהוא מאפשר.
ארז
נראה לי שתמיד מאזנים את גלי הקול.
פעם בעזרת החדר,ופעם עם סיגנל בעזרת rc
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
473
נקודות
83
אתה טועה יוסי.

אין לי שום בעיה לקבל דיעה שונה ו/או הפוכה.

תתפלא, אני מקבל אותן על בסיס יומי ולפעמים מבין שהדיעה המוצגת היא הנכונה יותר.

אבל אין כאן דיעה, לא שלך ולא של משתתפים אחרים ובוודאי לא של הטרול.

דיעה חייבת להתבסס על משהו, היא לא נזרקת באוויר ללא שום סימוכין, או נסיון.

יש כאן מספיק אנשים שהקשיבו אצלי (או באלף מקומות אחרים) וגם אם הם נהנו, הרוב המוחלט חשב שזה לא בשבילו, כי זה מצריך ככה, או אחרת, זה יקר יותר, או פחות, זה מורכב יותר, או פחות, זה מצריך אנרגיה , השקעה, התמקצעות ועוד ועוד ועוד.

אני מקבל וכמעט תמיד מסכים, אבל הם, בניגוד אליך, אחרים ול-טרול, טרחו ללמוד, להעמיק, לקרוא וכמובן להתנסות ולהקשיב.

אלו הן דיעות והן יכולות להיות מבחינתי הפוכות ושונות משלי, כל יום בשבוע.

היה משעמם, אם זה היה אחרת.

רן

רן,

כתבתי לא פעם אחת, כעיקרון אני לא אוהב היתערבות מיותרת בסיגנל, ובמקרה
rc כיול וסט אפ מתאים לטפל בחולשות אקוסטיקת החדר, וצריך גם להניח שהפרה
והדאק גם הם ללא פשרות, ולדעתי שמיעה מוגבלת בזמן לא אומרת הרבה, טוב עשית
ששמעת כמה שבועות, אבל אני בעד שתהנה מהפרוייקט שלך.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
יוסי.

קודם כל תודה ואנא קבל את התנצלותי הכנה אם התגובה שלי הייתה מעט חריפה, כמו ששמת לב, התחום הזה של סאונד באופן כללי , גורם לי להיות אמוציונאלי.

אז ראשית, חשוב שתדע ותבין שאני מקשיב ומתעסק עם RC כ -20 שנה ולא כמה שבועות. אני קורא, מתנסה, לומד, ומקשיב לטכנולוגיות השונות ברחבי העולם.

ושנית, אני אשתף אותך באנקדוטה קצרה מלפני כ -17 שנה פחות או יותר, עת רכשתי פרוססור חדש ונוצץ של חברת לקסיקון מבית הארמן, שנחשבה אז כחברת קצה בכל הקשור לפרוססינג של סאונד (עד היום, לוג'יק 7 נחשב כפורמט שהקדים את זמנו בשנים רבות).

זמן קצר לאחר הרכישה, חבר קרוב ואחת הדמויות הדומיננטיות בפורום תפוז איתגר אותי במבחן עיוור לאותו פרוססור, שעלה עשרות אלפי שקלים, אל מול רסיבר מבית דנון.

כמובן שגיחכתי ואז שוב גיחכתי ואחרי הפעם השלישית בה גיחכתי, סחבתי איתי את הפרוססור לטובת אותו מבחן עיוור, שנערך בסלון ישראלי ממוצע או בשפה אחרת-שואה אקוסטית.

אני לא אכנס לאופן בו נערכה הבחינה, אבל לטעמי היא הייתה הוגנת ואימפירית ככל הניתן.

במהלך הבדיקה הצלחתי כל פעם לזהות מתי מנגן הלקסיקון ומתי מנגן הדנון (להפתעתי ההבדלים היו פחות דרמטיים ממה שחשבתי).

ואז, לאחר שגיחכתי בפעם הרביעית והתכוונתי ללכת, הבחור עשה משהו שלא צפיתי, הוא הפעיל RC.

באותו רגע, ההבדלים שהיו קיימים, אבל לא דרמטיים, לטובת הלקסיקון, הפכו להיות הבדלים מאוד ברורים וחד משמעיים...לטובת המכשיר שגיחכתי לגביו.

מה אתה חושב שעשיתי עם הלקסיקון?

רן
 

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113
כתבתי פוטנציאל...
רגישות-לא, אי דיוקים בפאזה בין דריברים-כן... דיסטורטשיין אולי, אי דיוקים בריספונס- כן.
פולס ריספונס- כן. דעיכת צליל-כן.

מה שאתה מתאר פה זה לא רמקול "בינוני", זה רמקול לקוי בתכנונו או מקולקל,
וככזה הוא לא יכול להוות קנה מידה לשום דבר.
מעבר לרגישות שלא שייכת לעניין, כל שאר הפרמטרים ישארו מקולקלים גם לאחר נסיונות תיקון,
כי הם מקובעים בתכנון.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
473
נקודות
83
יוסי.

קודם כל תודה ואנא קבל את התנצלותי הכנה אם התגובה שלי הייתה מעט חריפה, כמו ששמת לב, התחום הזה של סאונד באופן כללי , גורם לי להיות אמוציונאלי.

אז ראשית, חשוב שתדע ותבין שאני מקשיב ומתעסק עם RC כ -20 שנה ולא כמה שבועות. אני קורא, מתנסה, לומד, ומקשיב לטכנולוגיות השונות ברחבי העולם.

ושנית, אני אשתף אותך באנקדוטה קצרה מלפני כ -17 שנה פחות או יותר, עת רכשתי פרוססור חדש ונוצץ של חברת לקסיקון מבית הארמן, שנחשבה אז כחברת קצה בכל הקשור לפרוססינג של סאונד (עד היום, לוג'יק 7 נחשב כפורמט שהקדים את זמנו בשנים רבות).

זמן קצר לאחר הרכישה, חבר קרוב ואחת הדמויות הדומיננטיות בפורום תפוז איתגר אותי במבחן עיוור לאותו פרוססור, שעלה עשרות אלפי שקלים, אל מול רסיבר מבית דנון.

כמובן שגיחכתי ואז שוב גיחכתי ואחרי הפעם השלישית בה גיחכתי, סחבתי איתי את הפרוססור לטובת אותו מבחן עיוור, שנערך בסלון ישראלי ממוצע או בשפה אחרת-שואה אקוסטית.

אני לא אכנס לאופן בו נערכה הבחינה, אבל לטעמי היא הייתה הוגנת ואימפירית ככל הניתן.

במהלך הבדיקה הצלחתי כל פעם לזהות מתי מנגן הלקסיקון ומתי מנגן הדנון (להפתעתי ההבדלים היו פחות דרמטיים ממה שחשבתי).

ואז, לאחר שגיחכתי בפעם הרביעית והתכוונתי ללכת, הבחור עשה משהו שלא צפיתי, הוא הפעיל RC.

באותו רגע, ההבדלים שהיו קיימים, אבל לא דרמטיים, לטובת הלקסיקון, הפכו להיות הבדלים מאוד ברורים וחד משמעיים...לטובת המכשיר שגיחכתי לגביו.

מה אתה חושב שעשיתי עם הלקסיקון?

רן

שמע על מה אני מבסס דעותי,
נניח שיש לנו עדשות שמייצגות את המערכת, טרנספורט ממיר, פרה, מגבר,
נניח שכל 4 העדשות צלולות בדולח,
עתה נקרין קרן ליזר דרכן על לוח צילום
נקבל על הלוח אלומת אור נקודה נקיה ומפוקסת,
עתה נניח עדשה שמייצגת את הממיר היא
קצת קצת עכורה הקרן תתבדר דרכה ולבסוף נקבל את הקרן כאלומת אור (מפוזרת) מבודרת על הלוח,
הקרן ליזר מייצגת את הסיגנל, סיגנל טוב או לא טוב תלוי באורכה של השרשרת האודיו ואיכותה, ולכן מסלול קצר הוא מעודף.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
שמע על מה אני מבסס דעותי,
נניח שיש לנו עדשות שמייצגות את המערכת, טרנספורט ממיר, פרה, מגבר,
נניח שכל 4 העדשות צלולות בדולח,
עתה נקרין קרן ליזר דרכן על לוח צילום
נקבל על הלוח אלומת אור נקודה נקיה ומפוקסת,
עתה נניח עדשה שמייצגת את הממיר היא
קצת קצת עכורה הקרן תתבדר דרכה ולבסוף נקבל את הקרן כאלומת אור (מפוזרת) מבודרת על הלוח,
הקרן ליזר מייצגת את הסיגנל, סיגנל טוב או לא טוב תלוי באורכה של השרשרת האודיו ואיכותה, ולכן מסלול קצר הוא מעודף.
אלו תיאוריות שאינן מבוססות על מציאות. במציאות, רכיבים אלקטרוניים אינם עדשות, ואינם מקבילים לעדשות, הם הרבה יותר מסובכים מזה.

יש לציין שגם אם הוספת רכיב מאריכה את המסלול, עדיין התרומה שלו במציאות יכולה להיות גדולה מהנזק התיאורטי שבעצם הוספתו.

עובדה למשל שהרוב המוחלט של המשתמשים -- אולי אפילו כולל אותך, @YOSSI24 -- מעדיפים פרה אקטיבי על פני פסיבי, למרות ששם מסלול הסיגנל קצר בהרבה.
 
נערך לאחרונה ב:

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
אין אלא להסיק מה 23 עמודים בהם אתה כותב בשצף קצף, שאתה סוג של טרול, עם אפס הבנה בטכנולוגיה, אפס רצון להבין בטכנולוגיה, חושש ומפוחד פחד מוות מטכנולוגיה באופן כללי, מסרב להקשיב לטכנולוגיה שקיימת ומתפתחת כבר 20 שנה, זורק לדיון מונחים על גבול ההזיה, אשר כמובן אינם קשורים לדיון ו/או לטכנולוגיה וכל אלו, בין השאר, מעידים באופן ברור וחד שאתה סוג של טרול, עם הבנה מאוד נמוכה בכלל, בכל התחום הזה שנקרא סאונד.

מצטער שציערתי אותך..
במיוחד אם אתה סוחר של מוצר זה..
אבל בלי קשר, תגובתך, ממש, איך אומרים, מביישת...
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
מה שאתה מתאר פה זה לא רמקול "בינוני", זה רמקול לקוי בתכנונו או מקולקל,
וככזה הוא לא יכול להוות קנה מידה לשום דבר.

אין לך מושג כמה רמקולים בינוניים לא עונים ב-100% על חלק מהפרמטרים האלו..

מעבר לרגישות שלא שייכת לעניין, כל שאר הפרמטרים ישארו מקולקלים גם לאחר נסיונות תיקון,
כי הם מקובעים בתכנון.

פה מדובר על פרוססור שיודע למדוד ולנתח היענות של כל אחד מפרמטרים אלו, הוא משגר את הסיגנל שלו ובוחן את התוצאה בעזרת מיקרופון, ומרכיב את הפילטר על מנת לאזן את התוצאה האקוסטית בהשמעה.
זה לכשעצמו, סוג של משוב מתקן.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
שמע על מה אני מבסס דעותי,
נניח שיש לנו עדשות שמייצגות את המערכת, טרנספורט ממיר, פרה, מגבר,
נניח שכל 4 העדשות צלולות בדולח,
עתה נקרין קרן ליזר דרכן על לוח צילום
נקבל על הלוח אלומת אור נקודה נקיה ומפוקסת,
עתה נניח עדשה שמייצגת את הממיר היא
קצת קצת עכורה הקרן תתבדר דרכה ולבסוף נקבל את הקרן כאלומת אור (מפוזרת) מבודרת על הלוח,
הקרן ליזר מייצגת את הסיגנל, סיגנל טוב או לא טוב תלוי באורכה של השרשרת האודיו ואיכותה, ולכן מסלול קצר הוא מעודף.

יוסי,

אני לא מתווכח עם ההנחה הזו, אני שומע אותה שנים רבות והיא בדרך כלל גם נצבעת בצבעים אודיופילים שונים.

אני תמהה לגבי ההתעקשות בכל הקשור להנצחת ההנחה הזאת וחוסר הרצון לאתגר אותה.

אנחנו לא מכירים ואתה מצטייר מהשרשור כבחור הוגן ומבין עניין, אבל עושה לי רושם שאם שנינו היינו מקבלים קופסה שחורה שמתחברת למערכת והייתה ניתנת לנו האפשרות להקשיב להשפעת אותה קופסה, במשך חודשים ארוכים והיינו גם מזמינים אלינו חברים שגם הם יקשיבו לאותה קופסה שחורה..

ובסופו של יום היינו מסיקים שהקופסה שינתה לחלוטין את המערכת לטובה, שומעים כרגע הרבה הרבה יותר טוב. אין בכלל שום קשר לסאונד שהיה.

וזה ברור שחייבים לקנות אותה

...או אז, היו מסבירים לשנינו שהקופסה לוקחת את הסיגנל, משנה אותו, מעוותת אותו, מתיזה עליו צבע ואפילו מקרינה אלומת אור על המערכת עם האימרה "זהירות, זו לא מערכת פיוריסטית", ברגע זה אתה היית מעדיף להתרחק ממנה כמו אש..

ואני הייתי רוכש אותה כי I couldn't care less.

לא מעניינות אותי כל התיאוריות וההנחות הללו, מעניין אותי להקשיב בפועל.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
מצטער שציערתי אותך..
במיוחד אם אתה סוחר של מוצר זה..
אבל בלי קשר, תגובתך, ממש, איך אומרים, מביישת...

לא ציערת אותי.

מצערים אותי אנשים שאני מכיר ומעריך, אותך אני לא מכיר ולנוכח ההתנהלות שלך בשרשור הזה, אני גם לא מעריך. רכשת את זה ביושר רב.

אני לחלוטין חושב שאתה טרול וההבנה שלך בסאונד מאוד מוגבלת.

צר לי לי לפוצץ לך עוד בועה הזויה, אני לא סוחר בסטריאו, אלא עורך דין כבר 25 שנה שעוסק ומתפרנס מנדל"ן ואין לי שום עניין או רצון, שמישהו יקנה כאן מערכת מבוססת RC, להפך, זה רק מוביל לאין ספור התייעצויות ובקשות לעזרה ולעיתים, עם כל הרצון הטוב, גם מכביד עליי.

אני חושב שהמערכות הללו לא מתאימות לרוב האנשים כאן ובמיוחד במיוחד לא ה-טרינוב שברשותי.

רן
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
ואני אומר שגם עם רמקול סופר כמו שיש לי , עדיין יש הבדל ניכר באפקט , נכון לא גדול , אבל בעיני סופר משמעותי , צריך לשמוע בכדי להבין !

נחזור לעניין..
זה לא לגמרי ברור איזה סוג של טיפול נוסף המכשיר מאציל על הסיגנל.
אולי סוג של DYNAMIC EXPANTION
אולי, מידה מזערית של 3D אפקט...
מצטער, אך יש בעיני הצדקה לספקנות.
ובניגוד למה שאומר חברך רן, אני לא טרול , לא הייתי וגם לא אהיה.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור