האם אודיופיל מגיע לנחלה או ששדרוגים לא מפסיקים לעולם?


האם השדרוג הוא חלק מחיי האודיופיל והוא לא נגמר לעולם

  • אני כל הזמן משדרג וזה חלק הכייף22

    Votes: 28 48.3%
  • המערכת שלי סגורה ואני מאושר כך

    Votes: 5 8.6%
  • המערכת שלי צריכה שדרוג ואחרי זה נדבר

    Votes: 23 39.7%
  • אחר

    Votes: 2 3.4%

  • Total voters
    58

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
בעקבות צפיה בפורום וחידק השדרגת שקים בי - עולה השאלה:
האם חידק הזה נרגע ואודיופיל מסוגל להגיע לנחלה והמערכת שלו סגורה?
או
שמסע השידרוגים והשיפורים הינו מסע שאין לו סוף? (יכול להיות שהמסע עצמו הוא מסע מעניין)

מה דעתכם?
 

Ozen

חבר משקיען
הודעות
854
מעורבות
2
נקודות
18
אם לא מגיעים לנחלה זה מסוכן - אבל זה נראה לי יותר מתאים ל"ציודופיל" מאשר אודיופיל...
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אם מגיעים לנחלה זה יותר מסוכן, כאשר ניגמרות השאיפות ונעצרת ההיתקדמות התחביב הזה הופך להיות יותר ויותר משעמם. זה בדיוק כמו רוכב אופניים חובב שנוסע כל הזמן באותו המסלול - נימאס מתי שהוא.

אני חושב שכאשר מגיעים לאיזה שהוא מקסימום מתחילים לקחת צעדים הצידה, משדרגים למנורות עד שרוצים להחליף צבע וחוזרים לטרנזיסטור. מוסיפים פיצ'רים למערכת ועוד שלל רעיונות שמפיגים את השיעמום מה"אותו הדבר".
 

Lazy Boy

אוהב את התחום
הודעות
210
מעורבות
5
נקודות
18
זה בדיוק כמו רוכב אופניים חובב שנוסע כל הזמן באותו המסלול - נימאס מתי שהוא.

אם היה לכם מושג כמה אובססיית השידרוג חזקה באופניים אז היתם מבסוטים שאתם דווקא במוסיקה. אני כבר עשר שנים חזק באופני הרים, ואני ממש לא רוצה לחשוב כמה כסף שפכתי שם, לצערי הרב לא תמיד בחוכמה. קצת יותר ריסון ובשקט היתי קונה מסך 60".
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
איך מסך 60'' קשור לאודיו :) ??
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
אם מגיעים לנחלה זה יותר מסוכן, כאשר ניגמרות השאיפות ונעצרת ההיתקדמות התחביב הזה הופך להיות יותר ויותר משעמם. .

אז זהו, שהתחביב הוא האזנה למוזיקה.


אם היה לכם מושג כמה אובססיית השידרוג חזקה באופניים אז היתם מבסוטים שאתם דווקא במוסיקה. אני כבר עשר שנים חזק באופני הרים, ואני ממש לא רוצה לחשוב כמה כסף שפכתי שם, לצערי הרב לא תמיד בחוכמה. קצת יותר ריסון ובשקט היתי קונה מסך 60".

אני מכיר עוד כמה תחומים שם השדרוג קיים, למשל, צילום, אבל זה תמיד תלוי בנאדם.
צלם טוב [ בכוון אומנותי ] תלוי מעט מאוד באיזה ציוד יש לו.
לרוב מי שמשחקים בלקנות-את-העדשה-הכי-חדשה, מצלמים שבלוני מאוד בלי טיפת נשמה.

אין דבר כזה אודיופיל. יש רק ציודופיל.
 

Lazy Boy

אוהב את התחום
הודעות
210
מעורבות
5
נקודות
18
יש רק ציודופיל.

but I like to feel my tzyud
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
צודק

אז זהו, שהתחביב הוא האזנה למוזיקה.
אני מכיר עוד כמה תחומים שם השדרוג קיים, למשל, צילום, אבל זה תמיד תלוי בנאדם.
צלם טוב [ בכוון אומנותי ] תלוי מעט מאוד באיזה ציוד יש לו.
לרוב מי שמשחקים בלקנות-את-העדשה-הכי-חדשה, מצלמים שבלוני מאוד בלי טיפת נשמה.
אין דבר כזה אודיופיל. יש רק ציודופיל.


קראתי פעם בריוויו מסוים שאודיופיל הוא אחד שלא באמת חובב מוזיקה.
הוא יותר בקטע של ציוד,סאונד,וכו',המוזיקה היא משנית לחלוטין,עבורו.

ממה שאני מכיר-האמירה הזאת מדויקת להפליא.
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
אז זהו, שהתחביב הוא האזנה למוזיקה.

אתה טועה, השורה התחתונה היא מוזיקה אבל אפשר לשמוע מוזיקה ואפשר לשמוע מוזיקה.

אני מכיר עוד כמה תחומים שם השדרוג קיים, למשל, צילום, אבל זה תמיד תלוי בנאדם.
צלם טוב [ בכוון אומנותי ] תלוי מעט מאוד באיזה ציוד יש לו.
לרוב מי שמשחקים בלקנות-את-העדשה-הכי-חדשה, מצלמים שבלוני מאוד בלי טיפת נשמה.

שוב אתה טועה, ציוד טוב חשוב מאוד כדי להציג תמונה (אומנותית) שאותו צלם מעוניין להעביר. לא תמיד אפשר להעביר לנייר את מה שהצלם רואה בראש עם ציוד פשוט.

כנ"ל גם למוזיקה, אין אפשרות לשמוע מוזיקה (אמיתית) במערכות פשוטות.
 

KOOKE

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
0
נקודות
0
ריכטר

אני בהחלט מבין את אמירתך. כבר העליתי בפורום התכלכל כמה שירשורים על ההבחנה אם בכלל קיימת בין "אודיופיל" ל- "ציודופיל".

משום מה דווקא בתחביב הזה שנקרא "אודיופיליה" זו מן בושה כזו להודות באהבת הציוד וההתעסקות בציוד.

שם בתכלכל לא התביישתי להודות שאני "ציודופיל גאה" ואפילו קראתי לאחרים לצאת מהארון ולהודות בהיותם "ציודופילים".

מבחינתי, התחביב הזה הוא גם וגם..גם אהבת המוסיקה וגם אהבת הציוד כשלעצמו והעיסוק האין סופי בשילוב בין השניים.

שלמה
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
קראתי פעם בריוויו מסוים שאודיופיל הוא אחד שלא באמת חובב מוזיקה.
הוא יותר בקטע של ציוד,סאונד,וכו',המוזיקה היא משנית לחלוטין,עבורו.

זה מה שקראתה?



Bound for Sound #157 picks the Edge G6 as part of its killer system: "This amp with the Gallo (Nucleus Reference 3) loudspeakers is a match made for audiophiles and music lovers too. Audiophiles are not necessarily music lovers, and vice versa(נהפוך הוא), the camps having different priorities and needs for audio enjoyment. The Edge G6 is a mid-priced dream come true, as it delves deeply into the heart of the music with a clarity and boldness seldom, if ever, heard in amps under $10,000."
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
אתה טועה, השורה התחתונה היא מוזיקה אבל אפשר לשמוע מוזיקה ואפשר לשמוע מוזיקה.
שוב אתה טועה, ציוד טוב חשוב מאוד כדי להציג תמונה (אומנותית) שאותו צלם מעוניין להעביר. לא תמיד אפשר להעביר לנייר את מה שהצלם רואה בראש עם ציוד פשוט.

כנ"ל גם למוזיקה, אין אפשרות לשמוע מוזיקה (אמיתית) במערכות פשוטות.

בוא לא נדבר על צילום, בטח לא על אמנות הצילום. אי אפשר להתייחס לעומק בלי חלוקת התחום לז'אנרים, צילום רחוב [ בראסון ] לא מכיל "מה שהצלם רואה בראש", למשל.
תוצאות אמנותיות אפשר להשיג גם עם דגרוטיפ, תערוכות אפשר להעמיד עם פולארויד.
יש אספקטים בהם יש חשיבות קריטית לציוד הצילום, לרוב ככל שגוברת חשיבות הפן הטכני [ ונסוג הפן האמנותי ].

לגבי האזנה - מעולם, מעולם מעולם, לא טענתי שאפשר להאזין באמת במערכת פשוטה.
מעולם לא.

שם בתכלכל לא התביישתי להודות שאני "ציודופיל גאה" ואפילו קראתי לאחרים לצאת מהארון ולהודות בהיותם "ציודופילים".

מבחינתי, התחביב הזה הוא גם וגם..גם אהבת המוסיקה וגם אהבת הציוד כשלעצמו והעיסוק האין סופי בשילוב בין השניים.

שלמה

סוף סוף, אמירה פשוטה וישירה (Y). לא צריך להתבייש, חלק מהעולם הזה בנוי על התאווה הגברית לגאדג'טים [ מכל סוג שהוא ], ואם על הדרך אתה משיג לך שיפור - זה בכלל שיחוק.

אני מניח ש"התכלכל" זה הפורום הזה ?

www.hometheater.co.il





קראתי פעם בריוויו מסוים שאודיופיל הוא אחד שלא באמת חובב מוזיקה.
הוא יותר בקטע של ציוד,סאונד,וכו',המוזיקה היא משנית לחלוטין,עבורו.

ממה שאני מכיר-האמירה הזאת מדויקת להפליא.

יש משפט ישן שמתאר "האזנה לציוד בעזרת מוזיקה ".

קשה לקבוע מי וכמה אוהב אדם משהו, אולי קל יותר לשרטט גבול סביר שמעבר לו התחביב הופך אובססיה. האופציה לדווח לכולם על 'מה קניתי' מתדלקת את הנושא, שירשורים נעים סביב מחירים, חלק מהשירשורים משלבים משתתפים מטומטמים שמנסים להוכיח בדרך סוקראטית מעוותת שחבריהם טועים [ בהתייחס לצליל, איזה אבסורד ] ובכלל, העיסוק במוזיקה בפורומי אודיו למינהם זניח.

בתכל'ס, כמה אפשר לדבר על רמקולים ? מעט מאוד. צריך להאזין להם. כל התיאורים זהים : פתוח, סגור, עגול, מתכתי, מנופח. יכול להיות רמקול למחשב, יכול להיות הייאנד לסלון, את הצליל מתארות המילים באופן זהה.

בדיוק כמו להתעסק ביין לפי התיאורים של המבקרים : עפיץ, ארומטי, פירותי, גוף כזה או אחר - כך מתארים יין ב-100 ש"ח או באלפי ש"ח. בשורה התחתונה, אם לא תטעם, לא תדע. הפן הסובייקטיבי פה קריטי, והטעמים ביין הם כמו הטעמים בצליל.

אתה תקרא 'פירותי' ליין שמישהו אחר יגדיר כשילוב של וניל וטחב.
אתה תקרא 'בהיר' לרמקול שמישהו אחר יגדיר כ'מפורט'. אין סטנדרט קבוע, אין מטאפיזיקה, אין הגדרה מתימטית למה זה "עמום" [ חוץ מסאונד בריטי, שהוא עמום. ]:)

( או חנוק ? או סגור ? או לייד בק ? או עצור ? או סובטילי ? או מעודן ? או נאמן ? או סתם מעפאן ? ) :) .

זה כמו עיסוק מופרז ברכילות, אבל אצל בנים, כל היום טוחנים אחד את השני - זה לא טוב עם קצת וואטים ! זה נשמע ככה, וההוא נשמע ככה ! זו בדיחה.

מרגע שאותו סטאפ נשמע שונה בכל מקום, אפילו אם לכולנו היה את אותו סטאפ בול, כולל כבילה, אפילו אז לא היינו יכולים לדבר על איך הוא נשמע, כי לך יש סלון 6על7 עם ספריה ולהוא יש 4על5 עם שטיחי קיר ולהוא יש 5על9 עם יציאה למטבח ותקרה 4.5.

פורומי אודיו נועדו להשוויץ בציוד, לחשוק בציוד, לצפות בתמונות ציוד מגניבות ולהתווכח עליו. טול את זה - והלך הפורום.
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
בוא לא נדבר על צילום, בטח לא על אמנות הצילום. אי אפשר להתייחס לעומק בלי חלוקת התחום לז'אנרים, צילום רחוב [ בראסון ] לא מכיל "מה שהצלם רואה בראש", למשל.
תוצאות אמנותיות אפשר להשיג גם עם דגרוטיפ, תערוכות אפשר להעמיד עם פולארויד.
יש אספקטים בהם יש חשיבות קריטית לציוד הצילום, לרוב ככל שגוברת חשיבות הפן הטכני [ ונסוג הפן האמנותי ].


אז אני חולק עליך, (בתור צלם חובב) גם בצילום רחוב הצלם רואה את התמונה בראש ובונה אותה (קומפוזיציה זה המינימום) לפני שהוא מקליק, הציוד ברוב המקרים קריטי על מנת להעביר בצורה הטובה ביותר מה שאתה רוצה להעביר. (גודל צמצם, מהירות, רגישות וכו... קשורה מאוד לסוג הציוד ואיכותו)
אני לא אכנס יותר לפרטים כי זה לא הפורום המתאים . . .
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
אז אני חולק עליך, (בתור צלם חובב) גם בצילום רחוב הצלם רואה את התמונה בראש ובונה אותה (קומפוזיציה זה המינימום) לפני שהוא מקליק, הציוד ברוב המקרים קריטי על מנת להעביר בצורה הטובה ביותר מה שאתה רוצה להעביר. (גודל צמצם, מהירות, רגישות וכו... קשורה מאוד לסוג הציוד ואיכותו)
אני לא אכנס יותר לפרטים כי זה לא הפורום המתאים . . .

"צילום רחוב" נחלק להרבה תתי סוגים. אמרת משהו שהוא מאוד כללי בעיני.
כשצלם רחוב קולט קומפוזיציה טובה , הוא לרוב מגיב ומצלם בו במקום.
נחשוב אחרי מה הוא תר ברחוב ובאיזה תנאים : בידול אובייקטים בתאורת יום ? יצלם למשל בערך ב- 2.8, כדי לקבל עומק שדה רדוד וצריך לרוב לקזז חשיפה. חדות לכל עומק השדה ? יצלם בערך סביב 8/10 ואז צריך להתחשב בתאורה : תאורה דלילה ? צמצם 8 מוריד לך מהירות. נניח שאתה לא מתעסק ברגישות אלא רק בצמצם מול תריס. אז אתה עובר למניואל ומודד ספוט, נניח, או סנטר, תלוי באור, כדי להשיג אולי 1/60 ביד יציבה. מדדת ספוט ? יצרת קונטרסט חזק לטוב ולרע, אם האובייקט שלך אכן מאפשר 1/60. בנוסף, צריך למדוד ספוט ולנעול חשיפה - או לכוון לפיה, ואז לקמפז מחדש, אם אתה מודד ממורכז אתה לא בהכרח מצלם את זה ממורכז. כל זה תלוי בשיטת הצילום שלך : אם אתה מאלה שממתינים לדמות מעניינת [ ז'אנר בזוי למדי ] אתה יכול לקבוע פרמטרים מראש, ואז בעיני אתה סתם תעד, לא צלם: כמו אלכס ליבק. [ תן לו ביומרנות ! ] . אם אתה נע ומגיב למתרחש, פיזית לא יהיה לך זמן לתכנן את נתוני הצילום שלך לרמה הזאת .

למרות זאת, את כל הנתונים הנ"ל אתה יכול למצוא בדגם החדש של האסלבלד כמו גם במארק 3 כמו גם בדי 40 כמו גם במצלמת כיס של קאסיו או בלייקה בת 70 שנה. כל אחת תפיק תוצר שונה, ובטח שריפלקס תתנהג אחרת , אבל אין טוב או רע בצילומי רחוב. זה לא צילום טכני. יש צילומי פוקט לא רפלקסית שנחשבים מאוד, יש תמונות מגורענות ומרוחות שנחשבות לאמנות, יש תמונות נוצצות ומלוטשות שלא, וההפך. כשאתה מצלם טבע או נוף, חשיבות הציוד עולה - ובמקביל גם יורדת רמת האומנותיות. לרוב, ככל שהטכניקה הופכת חשובה, רמת האמנות יורדת. צילום המגלם את שיא הצילום הטכני - הוא לרוב צילום מוצר, אילוסטראציה או כל סטודיו אחר. שם יש דגש על הכל, החל מסוג עדשה וכלה בטמפרטורת התאורה. אם אתה רוצה לצלם דברים מופשטים, ערכים [ נגיד, הורות, או אהבה, או שיממון, או עצב, או התלהבות ] אתה צריך שכל, ידע וחוש , לא ציוד. מי שיכול - יעשה זאת עם כל מצלמה, מי שלא - לא יעזור מה הוא יחזיק. בהתחשב בזה, אכן יש חשיבות לציוד בכל מקום, שכן 50 1.8 תפיק תוצר שונה מ 500 4, ותחייב אותך לנהוג אחרת בשטח , ואין לזה סוף, עזוב. אתה גם צודק וגם טועה , אבל הדיון פילוסופי, נוגע להגדרות שמראש.
 

KOOKE

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
0
נקודות
0
ריכטר

אכן התכוונתי לפורום שציינת בתגובתך.

אומנם זו אמירה שחוקה אבל רצוי להזכיר אותה - כולנו עדיין ילדים רק שהצעצועים שלנו כיום קצת יותר יקרים...

שלמה
 

extrabeat

אוהב את התחום
הודעות
156
מעורבות
0
נקודות
0
מה עם מייפלתורפ למשל?

ריכטר, לא הבנתי אם אתה בעד או נגד אלכס ליבק. אם נגד- אז אני איתך. ולעצם הטענות הנוספות: לא תחשוד במייפלתורפ למשל, שצילם בפוקט..נכון? והאם תאמר עליו שהוא לא אמנותי? או שיכול היה להגיע לתוצאות דומות עם ציוד בינוני?
חוץ מזה אמנם הצילום של מייפלתורפ הוא בסטודיו, אבל גם צלמי תיעוד אמנותיים למיניהם לומדים לחשב במהירות הרבה מאוד פרמטרים וזקוקים לציוד טוב כדי להגיע לתוצאות גבוהות. הם פשוט זקוקים לשליטה ידנית מקסימלית. קרטייה ברסון צילם הכל בלייקה בסיסית לא?
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
החיידק האודיופילי אף פעם לא נרגע אצלי, למרות שאני מתחיל להראות סימני עייפות ולהטיל יותר ספקות מאשר בעבר.
בנתיים יש לי עוד הרבה מה לשמוע ולמה להאזין בבית. לפני שאפסיק, היתי רוצה להאזין למגברים הבאים, עד אז אין על מה לדבר :p:


POWER AMP:

Tube Research Labs Platinum Golden Triode Reference 800 Mono Amplifiers
Jadis JA-800
Atma-Sphere MA-3 Reference Mono Amplifiers
Conrad Johnson Grand Anniversary Triode Mono Amplifiers
Vacum Tube Logic Siegfried Reference Mono Amplifiers
Audio Research Reference 610T Vacum Tube Monaural Amplifiers
Wavac Audio SH-833 Mk.II
LAMM Industries ML-3 Signature Mono Amplifiers
Convergent Audio Technologies JL-1 Limited Edition
Joule Electra VZN-350 Destiny OTL Monoblock Amplifiers
Kondo Gaku-On Mk.II
Shoreline 800 Monoblock Amplifiers
Pathos Acoustics Adrenaline
Glass Master SD-2
Tube Research Labs Single Ended Triode Reference 50 Mono Amplifiers
Loth-X Silbatone 300 SEL
Tenor Audio Hybrid Series 300 Hp Monoblock Amplifiers
Balanced Audio Technologies VK-300SE Dual Block Balanced Zero Feedback Triode Bridged Mono Amplifiers
Ypsilon SET-100 Monoblock Amplifiers
Octave Research Jubilee Monos
Zanden Audio Model 9600 Push Pull Mono Amplifiers
Nagra VPA Mono Amplifiers
Walcott Audio Presence Mono Amplifiers
KR Audio Double Kronzilla Mono Amplifiers
Marantz Project T-1
Van Gaylord Audio Uni Monoblock Amplifiers

Dynaudio Arbiter Mono Power Amplifiers
Krell Master Reference Amplifiers
Mark Levinson No.53 Reference Monaural Amplifiers
Burmester Reference Line Power Amplifier 909 Monos
GamuT Audio S600M Mk.III
Edge Electronics NL Reference Mono Amplifiers
FM Acoustics Resolution Series 2011
Goldmund Telos 5000
Halcro dm88
Spectral Audio DMA-360S Reference Monaural Amplifiers
Krell Evolution One Monophonic Power Amplifiers
MBL 9011 Reference Line Mono Power Amplifiers
Boulder Amplifiers 2050 Class A Mono Amplifiers
Hovland Company Stratos Reference Mono Amplifiers
Audire The New Monarch
Bridge Audio Laboratory BAlabo BP-1 Mk.II Bridged Mono Amplifiers
McIntosh Mc2KW
Essence Jasper Reference Mono Amplifiers
Cello Performance II
Pass Labs X-1000.5
Classè Omega Reference Monaural Amplifiers
Esoteric Audio Research M100A
Linn Klimax Chakra 500 Solos
Chord SPM 14000
Accuphase M-8000
Dynamic Presicion DP-A2
Forsell The Statement
Bladelius Design Group Beowolf
Gryphon Anthilleon Signature Monos
Vitus Audio SM-101 Signature Monaural Amplifiers
Sim Audio Moon The Rock
Viola Audio Labs Bravo Reference Monaural Amplifiers
Wadia 790 PowerDAC
Audio Physic Monos

PRE AMPS:

Tube Research Labs Platinum Golden Triode Reference Preamplifier
Jadis JP-800
Conrad Johnson Anniversary Reference Triode Series 3 Linestage
Vacum Tube Logic TL-7.5 Mk.II Reference Linestage Preamplifier
Aesthetix Callisto Signature Tubed Preamplifier w/Remote Control & 2 x Power Supplies
Balanced Audio Technologies REX Balanced Preamplifier
Zanden Audio Model 3000 Tubed Linestage Preamplifier
The Messanger Preamplifier w/External Power Supply
Kondo M1000 Mk.II
First Sound Audio Paramount Mk.II Special Edition Statement
Expressive Technologies Model 1 Preamplifier
Audion Premier Quattro 4-Chassis Model
Audio Tekne Model TEA-9501PCS Stereo Pre Amplifier
Loth-X Silbatone C-102
Essence The Japser Reference
Shindo Labs Petrus III Dual Mono Preamplifier
Electron Images Amati Preamplifier
LAMM Industries L2 Reference Preamplifier
Wavac Audio PR-T1 Line Preamplifier
Glass Master LC-1 Preamplifier

Scan Tech Lyra Connoisseur 5-0L SE
Boulder Amplifiers 2010 Isolated Balanced Preamplifier
FM Acoustics Resolution Series 268
Dynaudio Arbiter Monaural Preamplifiers
Goldmund Mimesis 22 Signature Analogue Preamplifier
Krell Evolution Two Monophonic Linestage Preamplifier
Burmester Reference Line Preamplifier 808 Mk.V
MBL 6010D Reference Line Preamplifier
Mark Levinson No.32 Reference Preamplifier
Halcro dm10
Spectral Audio DMC-30SL Reference Preamplifier
Jeff Rowland Design Group Coherence II
CTC Builders Blowtorch Preamplifier
dartZeel NHB-18NS Preamplifier
Bride Audio Laboratory BAlabo BC-1 Mk.II Control Amplifier
Cello Audio Suite w/Phono Modules
Pass Labs X0.2
McIntosh C1000C Configurable Tube/Solid State Conroller and Preamplifier
Edge Electronics NL Signature 1.1 Preamplifier​

יש גם רשימה של רמקולים ומקורות שמע :D.

תומר
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
אמא'לה!! אני ה-מ-ו-מ-ה !

זה הרי לא יגמר לעולם.
עד שתשמע את כולם, יצאו דגמים חדשים.....
 

rahoz

אוהב את התחום
הודעות
180
מעורבות
0
נקודות
0
שיעמוםםם מוות

שלא לומר שאחרי השלישי, גג- כולם נשמעים אותו דבר (shocked)
 

Ozen

חבר משקיען
הודעות
854
מעורבות
2
נקודות
18
rahoz, זה לא נכון, אבל אני אסכים שהרשימה של תומר מפחידה... :מה??????????:
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור