שלום לכולם.. חדש כאן..
רציתי אולי לדעת אם מישהו נתקל כאן בבעיה עם הממיר HD הרגיל מהדגם היחסית חדש(הקטן) של יס
מאז שהוא הותקן אצלנו בחודש פברואר אחת לכמה זמן הסאונד פשוט נעלם ורק איתחול חשמלי לממיר פותר את העניין.
פנינו ליס, הם שלחו שני טכנאים שלא היו מוכנים להחליף את הממיר בטענה שהוא תקין ורק החליפו כבל HDMI + עשו איפוס לממיר מה שמן הסתם לא עזר.
אחרי הטכנאי השני אמרתי לעצמי סבבה הם לא מוכנים להחליף? נעשה את כל הבדיקות מהצד שלי כדי להוכיח להם אחרת. בפעם הבאה שהבעיה קרתה- לא נגעתי בממיר ופשוט הבאתי טלויזיה מחדר אחר ניתקתי את הכבל HDMI מהטלויזיה הקבועה והעברתי לטלויזיה שהבאתי מחדר אחר - לא היה סאונד גם כן, לדעתי הוכחה חד משמעית שהבעיה אך ורק בממיר.
פנינו שוב ליס - בא טכנאי שלישי שהפעם כן החליף את הממיר אחרי שהסברתי להם את כל מה שבדקתי, אבל לצערי הבעיה המשיכה ואפילו בתדירות גבוהה יותר.
יצרתי שוב קשר עם יס - דרשתי שיפצו אותי או שיביאו לי ממיר אחר ללא תוספת תשלום אך הם לא מוכנים וגם לטענתם לא ידועה להם על בעיה כללית כזאת בכל הממירים מהדגם הזה. אחרי שהם לא היו מוכנים לפצות אותי בעניין הם הסכימו רק לשלוח טכנאי שיבוא להחליף ממיר פעם נוספת ויביא לי גם כבל קומפוננט, הממיר אכן הוחלף וחובר גם כן כבל קומפוננט במקביל לHDMI, למרבה הפלא הבעיה עדיין ממשיכה והסאונד ממשיך להיעלם בתדירות של 2-3 ביום בערך וכשזה קורה ועוברים לצפות דרך חיבור הקומפוננט גם כן אין סאונד כך שלא מדובר בבעיה שקשורה לחיבורי ה-HDMI וכאמור רק איתחול חשמלי לממיר מסדר את העניין זמנית.
השאלה מה ניתן לעשות בנידון?? יש פתרון לזה?? זאת בעיה חומרתית או תוכנתית בממיר?
מישהו יודע האם יש משהו שאפשר לעשות כדי להיפטר מהבעיה המטרידה הזאת?? לא בשביל זה אני משלם ל-יס :\
תודה מראש לעוזרים!
רציתי אולי לדעת אם מישהו נתקל כאן בבעיה עם הממיר HD הרגיל מהדגם היחסית חדש(הקטן) של יס
מאז שהוא הותקן אצלנו בחודש פברואר אחת לכמה זמן הסאונד פשוט נעלם ורק איתחול חשמלי לממיר פותר את העניין.
פנינו ליס, הם שלחו שני טכנאים שלא היו מוכנים להחליף את הממיר בטענה שהוא תקין ורק החליפו כבל HDMI + עשו איפוס לממיר מה שמן הסתם לא עזר.
אחרי הטכנאי השני אמרתי לעצמי סבבה הם לא מוכנים להחליף? נעשה את כל הבדיקות מהצד שלי כדי להוכיח להם אחרת. בפעם הבאה שהבעיה קרתה- לא נגעתי בממיר ופשוט הבאתי טלויזיה מחדר אחר ניתקתי את הכבל HDMI מהטלויזיה הקבועה והעברתי לטלויזיה שהבאתי מחדר אחר - לא היה סאונד גם כן, לדעתי הוכחה חד משמעית שהבעיה אך ורק בממיר.
פנינו שוב ליס - בא טכנאי שלישי שהפעם כן החליף את הממיר אחרי שהסברתי להם את כל מה שבדקתי, אבל לצערי הבעיה המשיכה ואפילו בתדירות גבוהה יותר.
יצרתי שוב קשר עם יס - דרשתי שיפצו אותי או שיביאו לי ממיר אחר ללא תוספת תשלום אך הם לא מוכנים וגם לטענתם לא ידועה להם על בעיה כללית כזאת בכל הממירים מהדגם הזה. אחרי שהם לא היו מוכנים לפצות אותי בעניין הם הסכימו רק לשלוח טכנאי שיבוא להחליף ממיר פעם נוספת ויביא לי גם כבל קומפוננט, הממיר אכן הוחלף וחובר גם כן כבל קומפוננט במקביל לHDMI, למרבה הפלא הבעיה עדיין ממשיכה והסאונד ממשיך להיעלם בתדירות של 2-3 ביום בערך וכשזה קורה ועוברים לצפות דרך חיבור הקומפוננט גם כן אין סאונד כך שלא מדובר בבעיה שקשורה לחיבורי ה-HDMI וכאמור רק איתחול חשמלי לממיר מסדר את העניין זמנית.
השאלה מה ניתן לעשות בנידון?? יש פתרון לזה?? זאת בעיה חומרתית או תוכנתית בממיר?
מישהו יודע האם יש משהו שאפשר לעשות כדי להיפטר מהבעיה המטרידה הזאת?? לא בשביל זה אני משלם ל-יס :\
תודה מראש לעוזרים!
נערך לאחרונה ב: