ממיר בעיה בממיר HD הרגיל של יס


לביא

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.. חדש כאן..

רציתי אולי לדעת אם מישהו נתקל כאן בבעיה עם הממיר HD הרגיל מהדגם היחסית חדש(הקטן) של יס

מאז שהוא הותקן אצלנו בחודש פברואר אחת לכמה זמן הסאונד פשוט נעלם ורק איתחול חשמלי לממיר פותר את העניין.

פנינו ליס, הם שלחו שני טכנאים שלא היו מוכנים להחליף את הממיר בטענה שהוא תקין ורק החליפו כבל HDMI + עשו איפוס לממיר מה שמן הסתם לא עזר.

אחרי הטכנאי השני אמרתי לעצמי סבבה הם לא מוכנים להחליף? נעשה את כל הבדיקות מהצד שלי כדי להוכיח להם אחרת. בפעם הבאה שהבעיה קרתה- לא נגעתי בממיר ופשוט הבאתי טלויזיה מחדר אחר ניתקתי את הכבל HDMI מהטלויזיה הקבועה והעברתי לטלויזיה שהבאתי מחדר אחר - לא היה סאונד גם כן, לדעתי הוכחה חד משמעית שהבעיה אך ורק בממיר.

פנינו שוב ליס - בא טכנאי שלישי שהפעם כן החליף את הממיר אחרי שהסברתי להם את כל מה שבדקתי, אבל לצערי הבעיה המשיכה ואפילו בתדירות גבוהה יותר.

יצרתי שוב קשר עם יס - דרשתי שיפצו אותי או שיביאו לי ממיר אחר ללא תוספת תשלום אך הם לא מוכנים וגם לטענתם לא ידועה להם על בעיה כללית כזאת בכל הממירים מהדגם הזה. אחרי שהם לא היו מוכנים לפצות אותי בעניין הם הסכימו רק לשלוח טכנאי שיבוא להחליף ממיר פעם נוספת ויביא לי גם כבל קומפוננט, הממיר אכן הוחלף וחובר גם כן כבל קומפוננט במקביל לHDMI, למרבה הפלא הבעיה עדיין ממשיכה והסאונד ממשיך להיעלם בתדירות של 2-3 ביום בערך וכשזה קורה ועוברים לצפות דרך חיבור הקומפוננט גם כן אין סאונד כך שלא מדובר בבעיה שקשורה לחיבורי ה-HDMI וכאמור רק איתחול חשמלי לממיר מסדר את העניין זמנית.

השאלה מה ניתן לעשות בנידון?? יש פתרון לזה?? זאת בעיה חומרתית או תוכנתית בממיר?

מישהו יודע האם יש משהו שאפשר לעשות כדי להיפטר מהבעיה המטרידה הזאת?? לא בשביל זה אני משלם ל-יס :\

תודה מראש לעוזרים!
 

נערך לאחרונה ב:

jexy

עוסק בתחום
הודעות
869
מעורבות
1
נקודות
16
האם ניסו לחבר לשקע אחר בבית עם כבל מאריך?
האם יש ארקה בבית והיא תקינה?
האם אתה שומע מהרמקולים של המסך או ממערכת שמע אחרת?
האם זה קורה גם במקורות אחרים או רק בממיר?
האם אתה גר בבית פרטי או בית קומות? כמה קומות?
האם יש מגברים (לכל 5 קומות מגבר)?
האם הצלבת ממירים פותרת את הבעיה?
האם העוצמות קליטה תקינות?
האם כל כמה שעות יש הפעלה של מדחס שנמצא על אותה פאזה?
האם יש לך מערכת בקרת חשמל?
האם יש לך פאנלים סולריים בבית?
האם הכבלים שמושחלים בעלי תקן ROHS?

תקלות כאלו דורשות טיפול מעמיק יותר. חברת כבלים, למרות הכל לא בטוח שתסכים לבצע זאת, כל עוד התקלה היא לא של כולם (בניין, כמה דירות, שכונה וכו') אלא תקלת יחיד. לא כלכלי להם לבזבז את זמן הטכנאים או קבלני משנה לפתרון התקלה...
 

זורו44

אוהב את התחום
הודעות
229
מעורבות
0
נקודות
16
איזה שאלות לא רלוונטיות בכלל.מלבד הצלבת ממירים.
יותר פשוט לשים ממיר מסוג אחר לאותה טלוויזיה בחיבור פשוט של קומפוזיט או HDMI
*הייתי מחבר בנוסף למסך גם רסיבר קולנוע בייתי או סתם מכשיר שנותן סאונד עם 2 רמקולים.
 

לביא

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
האם ניסו לחבר לשקע אחר בבית עם כבל מאריך?
האם יש ארקה בבית והיא תקינה?
האם אתה שומע מהרמקולים של המסך או ממערכת שמע אחרת?
האם זה קורה גם במקורות אחרים או רק בממיר?
האם אתה גר בבית פרטי או בית קומות? כמה קומות?
האם יש מגברים (לכל 5 קומות מגבר)?
האם הצלבת ממירים פותרת את הבעיה?
האם העוצמות קליטה תקינות?
האם כל כמה שעות יש הפעלה של מדחס שנמצא על אותה פאזה?
האם יש לך מערכת בקרת חשמל?
האם יש לך פאנלים סולריים בבית?
האם הכבלים שמושחלים בעלי תקן ROHS?

תקלות כאלו דורשות טיפול מעמיק יותר. חברת כבלים, למרות הכל לא בטוח שתסכים לבצע זאת, כל עוד התקלה היא לא של כולם (בניין, כמה דירות, שכונה וכו') אלא תקלת יחיד. לא כלכלי להם לבזבז את זמן הטכנאים או קבלני משנה לפתרון התקלה...

1: מה הכוונה לשקע אחר או כבל מאריך? את הממיר לנסות לחבר לשקע אחר בבית?
2: לא מבין בזה יותר מידי, אין לנו שום בעיה בבית שקשורה לחשמל וממיר קודם הרגיל שהיה מחובר לטלויזיה עבד תקין ללא בעיות
3: לא חושב שרלוונטי לבדוק זאת מהסיבה שציינתי כבר - עם הממיר הישן שהיה לנו(רגיל ולא HD) לא הייתה שום בעיה)
4: רק בממיר
5: בניין של 2 קומות
6: לא רלוונטי - כאמור רק 2 קומות..
7: לא ביצעתי הצלבה שוב מכיוון שהבעיה התחילה רק אחרי שעברנו לממיר HD ולפני כן הכל היה תקין בחיבור לאותה טלויזיה
8: לא בדקתי, לא יודע איך לבדוק אבל מאמין שהטכנאים שהיו כאן(4 טכנאים..) בדקו זאת.
9: לא
10: לא
11: לא
12: אין לי מושג

לדעתי, הדגם הספציפי הזה שהם הוציאו לשוק פשוט יצא לשיווק כאשר הוא לא תקין ב-100%..
הטכנאי האחרון שהיה כאן גם פלט משהו לגבי זה שהוא נתקל בבעיה הזאת אצל לקוח אחרי רגע אחרי שהוא טען שהבעיה בטלויזיה שלנו והוכחנו לו אחרת( בזה שהסברנו לו שהבעיה קיימת גם בחיבור לטלויזיה אחרת עם אותו ממיר)

תודה על העזרה :)
 

נערך לאחרונה ב:

לביא

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
איזה שאלות לא רלוונטיות בכלל.מלבד הצלבת ממירים.
יותר פשוט לשים ממיר מסוג אחר לאותה טלוויזיה בחיבור פשוט של קומפוזיט או HDMI
*הייתי מחבר בנוסף למסך גם רסיבר קולנוע בייתי או סתם מכשיר שנותן סאונד עם 2 רמקולים.

אני יכול לעשות את הבדיקה הזאת, לא אמור להיות כזה סיפור..
השאלה אם זה באמת הכרחי לעשות כזאת בדיקה?
הרי ציינתי שכאשר הבעיה מתרחשת אם אני מנתק את הכבל HDMI מהטלויזיה ומחבר לטלויזיה שאני מביא מחדר אחר - עדיין אין סאונד.. לדעתי זה מוכיח שהבעיה בממיר לא? כמובן שאני לא מבין גדול בזה לכן אני מתייעץ פה בפורום :)

תודה על העזרה :)
 

זורו44

אוהב את התחום
הודעות
229
מעורבות
0
נקודות
16
אני יכול לעשות את הבדיקה הזאת, לא אמור להיות כזה סיפור..
השאלה אם זה באמת הכרחי לעשות כזאת בדיקה?
הרי ציינתי שכאשר הבעיה מתרחשת אם אני מנתק את הכבל HDMI מהטלויזיה ומחבר לטלויזיה שאני מביא מחדר אחר - עדיין אין סאונד.. לדעתי זה מוכיח שהבעיה בממיר לא? כמובן שאני לא מבין גדול בזה לכן אני מתייעץ פה בפורום :)

תודה על העזרה :)
אם זה לא סיפור לחבר את הממיר במקביל למערכת חיצונית עם רמקולים, בעזרת כבל של קואקס פשוט ,או זוגRCA ,אז זה יתן לך בזמן אמת אם הממיר לא מוציא סאונד.
יש לי בבית את הממיר הקטן השחור ,בעצם שלושה ולא חוויתי שום בעיה לפחות בחצי שנה האחרונה.
לא ציינת איזה דגם טלוויזיה הממיר(זאפאר) מחובר.
אשמח אם תעדכן .
זה מסורבל להביא מסך טלוויזיה מחדר אחר,יותר פשוט לחבר למערכת רמקולים,כך לפחות גם תהנה מהגברה מעולה בדולבידיגטאל בערוצי הHD
 
נערך לאחרונה ב:

לביא

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
אם זה לא סיפור לחבר את הממיר במקביל למערכת חיצונית עם רמקולים, בעזרת כבל של קואקס פשוט ,או זוגRCA ,אז זה יתן לך בזמן אמת אם הממיר לא מוציא סאונד.
יש לי בבית את הממיר הקטן השחור ,בעצם שלושה ולא חוויתי שום בעיה לפחות בחצי שנה האחרונה.
לא ציינת איזה דגם טלוויזיה הממיר(זאפאר) מחובר.
אשמח אם תעדכן .
זה מסורבל להביא מסך טלוויזיה מחדר אחר,יותר פשוט לחבר למערכת רמקולים,כך לפחות גם תהנה מהגברה מעולה בדולבידיגטאל בערוצי הHD

הממיר מחובר לטלויזיה lg led 26LV251Y-TB

אני אבדוק באמת את האופציה של לחבר מערכת חיצונית כלשהי אם יתאפשר לי בהחלט אבצע זאת
אך האם חיבור של כבל HDMI + חיבור של כבל קומפוננט(כמובן בשילוב עם RCA) במקביל לא מוכיח שהבעיה בממיר? ביצעתי את הבדיקה הזאת - חיברתי מהממיר לטלויזיה גם כבל HDMI וגם כבל קומפוננט כמו שציינת וברגע שהבעיה התרחשה - לא עבר סאונד בשני סוגי החיבורים

בכל אופן כרגע ביצעתי הצלבה בין 2 ממירים בבית כך שכרגע בנקודה הבעייתית מחובר ממיר ישן ורגיל כמו שהיה מחובר לשם לפני שביצענו החלפה לממיר HD
עכשיו נשאר לחכות האם הבעיה תישאר באותה נקודה או תעבור עם הממיר לחדר האחר שבו שמתי אותו.
 

זורו44

אוהב את התחום
הודעות
229
מעורבות
0
נקודות
16
מצוין ,ההחלפה.
הלד שלLG אומנם חדש ,אך בתקלות שמע שבאות ונעלמות לסרוגין-אפשר לחשוד גם בלד,אם אין מערכת קול מחוברת במקביל מהממיר.
הטכנולוגיה של המסך בשילוב הרמקולים כל כך דחוסה ודקיקה ,והשמע בינינו יותר נשמע כמו טרנסיסטור,לא הייתי נהנה מהסאונד בצורה כזו,כשהממיר מסוגל לתת סראונד בדולבי2.1-5.1
 

לביא

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
טוב, התקלה חד משמעית בממיר

לאחר שהעברתי את הממיר לחדר אחר בבית כמו שציינתי בהודעה הקודמת שלי כאן, הבעיה עברה יחד עם הממיר לאותו חדר כמו כן יש לציין ששם חיברתי את הממיר עם כבל RCA - כך שהבעיה תקפה גם עם RCA גם עם Component וגם עם HDMI.. מילא היה עובד עם קומפוננט.. הייתי מסוגל לחיות עם זה.. אבל אפילו זה לא.

השאלה כעת כיצד לנקוט מול יס? מה אתם ממליצים?

אה ושוב תודה על העזרה !
 

לביא

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
טוב אני רוצה לעדכן שהיה פה היום טכנאי בכיר של YES שכמובן לא יכל לפתור את התקלה
הוא בדק מול איזשהו טכנאי בכיר יותר והם הגיעו למסקנה שככל הנראה מדובר בבאג שידוע להם(כמה מפתיע)
שכאשר מפעילים את אחד מערוצי האינטראקטיב זה יוצר באג בממיר שיכול לגרום להיעלמות הסאונד
כרגע הטכנאי קבע איתנו שהוא יגיע שוב עוד כמה ימים וביקש שבינתיים לא נפעיל אף אחד מערוצי האינטראקטיב(DVD BOX/ ערוצי המשחקים וכדו') כדי לבוק אם אכן זאת הבעיה.. בעצם הם הודו פה שהם מוכרים מוצר פגום..
 

נערך לאחרונה ב:

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
אני לא מכיר ממיר HD חדש, אלא את הצר והארוך השחור.
אם יש דגם חדש יחסית, שברור שיש בו את הבאג הזה, מדוע לא לדרוש מהם שיחליפו לדגם הישן יותר?
אם לי זה היה קורה, הייתי דורש זאת גם במחיר של לסיים מולם את העסקה.
אני לא הייתי מוכן לחיות עם תקלה כזו.
 

זורו44

אוהב את התחום
הודעות
229
מעורבות
0
נקודות
16
אני לא מכיר ממיר HD חדש, אלא את הצר והארוך השחור.
אם יש דגם חדש יחסית, שברור שיש בו את הבאג הזה, מדוע לא לדרוש מהם שיחליפו לדגם הישן יותר?
אם לי זה היה קורה, הייתי דורש זאת גם במחיר של לסיים מולם את העסקה.
אני לא הייתי מוכן לחיות עם תקלה כזו.
צודק.הבעיה שהוא לא תומך בויאודי.
אם אין לך צורך בויאודי לא מאמין שלא יחליפו.
האינטראקטיב -כמו דיוידי בוקס ומשחקים אני לא משתמש בכלל.
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
לא כל כך הבנתי
הממיר הצר, ארוך ושחור כן תומך ב VOD ואני מבצע בו שימוש קבוע בפיצ'ר הזה.
אלא אם כן אותו ממיר שפותח הדיון מדבר עליו הוא אותו ממיר כמו שיש לי, אבל זה לא ממיר חדש, יש לי אותו תקופה ארוכה יחסית..
 

לביא

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
אני מדבר על ממיר HD רגיל ולא YES MAX Total.. זה ממיר קטן כזה עם 3 פסים כחולים בצד ימין איפה שהכרטיס יושב כשבצד שמאל שלו יש מס' כפתורים בינהם כפתור RES לשינוי רזולוציה ... מה גם שהוא קטן יותר משאר הממירים.. אין לי מושג כמה זמן הוא משווק.. מבחינתי הוא חדש(יש לנו אותו כאמור מפברואר)
אין לנו צורך בפונקציה של ה-VOD שלו אלא רק ביכולות HD שלו, שאלנו את הטכנאי לגבי הממיר הישן יותר של ה-HD(שלא כולל הקלטה גם כן) אבל הוא אומר שלמיטב ידיעתו לא משווקים אותו יותר מכיוון שאין בו את האופציה ל-VOD ( וכמובן של-יס יש אינטרס שניקח ממיר עם VOD על מנת שמידי פעם נזמין משם תכנים בתשלום)

גל, מסכים איתך, גם אני לא מוכן לחיות עם התקלה הזאת וככל הנראה אגיש תלונה בפניות הציבור ו/או באתר של המועצה לצרכנות.
בכל אופן עדכון נוסף, כפי שציינתי בהודעה הקודמת הטכנאי ביקש שלא ניכנס לערוצי האינטראקטיב ואכן בינתיים לא עשינו זאת ועד כה (מעל 24 שעות) לא נתקלנו בתקלה, במצב כזה הייתי דווקא כן מוכן לחיות עם זה כי אני לא משחק במשחקים ולא נכנס ל-DVDBOX אך אמא שלי כן עושה בזה שימוש ואין לי רצון למנוע זאת ממנה.
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור