אני מוכרח להגיד שכשאני שומע את שם המותג הזה, אני נזרק לתקופה ההיא של הפוקאל, ארום קנטוס והאודיו אנלוג.
האמת - מתגעגע לתקופה הזו. היתה לי מערכת כל כך פחות טובה מהנוכחית ות׳כלס, התרגשתי הרבה יותר מכל רכיב.
זה טוב ויפה ביחס למותגים אחרים אולי, אבל נראה לי מאוד מוזר להגיד את זה ביחס ליוניסון, או לפוקאל, או לארום קנטוס.
למשל ההגברות הטובות באמת של יוניסון ריסרץ' הן לא בדיוק לכיסו כל פועל, הן מתחילות ב 50,000 שח (אולי חוץ מה SES6 שהוא באמת יציאה חד פעמית ביחס עלות\תוצאה) והרמקולים הטובים של פוקאל מתחילים מעל מאה אלף שח עם סידרת האוטופיה.
גם לארום קנטוס יש רמקולים מטורפים, את ה Grand Supreme שמעתי ומחירם קרוב ל 100 אלף שח והם מהרמקולים הכי טובים ששמעתי (אבל לאוהבי הטוויטר ריבון) ושמעתי רמקולים שעולים צפונה ממליון ויש להם גם דגם יקר יותר הג'נסיס שלא שמעתי.
אצל יוניסון למשל, מונובלוקים + פרה 845 רפרנס של יוניסון עולים 200,000 ש בחו"ל והם מגברים פסיכיים ברמת הבנייה, חומרים, תכנון (לא שמעתי אותם) אם אני לא טועה זה פעם ראשונה שייצרו מגברי 845 בייצור סידרתי שנותנים 100 וואט לצד עם 4 מנורות בכל מונובלוק.
או שאולי אתם מתכוונים לסכומים יותר גבוהים משמעותית ??
גם המשולב שלהם 845 עולה מעל 100,000 שח והוא מגבר נפלא, ברמות הכי גבוהות שכסף יכול לקנות מייצור סידרתי למי שאוהב את המנורה הזו.
לפני כמה שנים שנים היה לי למשך כמה שנים טובות כשגרתי בגרמניה את המונובלוקים smart 845 עם הפרה מיסטרי 1 שלהם ) ועד היום לא נתקלתי סט הגברה שירגש אותי כמו שריגש אותי הסט ההוא, במחיר דומה (עלו בערך 50 אלף שח) או אפילו כפול, אפילו לא קרוב, החום של הצליל, המלאות שלו, הטיפול שלו בכלי מיתר, במוסיקה קאמרית, בג'אז, בווקל, האופן בו מערב ועוטף אותך במוסיקה. ודאי שיש הגברות מהירות יותר ונייטרליות יותר וגם אני "נפלתי אליהן" בחיפוש אחרי הצליל המדוייק אבל הלב כנראה נשאר שם.
החלפתי אותם ב New Audio Frontiers ואח"כ הצטערתי כי ליוניסון יש יותר נשמה, אבל משם כבר עברתי למונובלוקים טרנזיסטוריים (של לברדין) כי עברתי לשמוע הרבה אלקטרוני.