פסטיבל הפסנתר בדיגיטאון 2017


yoav12

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
1
אתה מזלזל באנשים ומכנה אותם קשקשנים.הקישור הבא מפנה אותך לאתר של איזוטריק יפן. תתבונן בסעיף Topics ותראה כמה ביקורות על מוצרים של החברה מובאות בו (וזה כאמור באתר של החברה)
http://www.esoteric.jp/indexe.html
תבדוק גם באותו קישור בהפניה ל Awards ותראה בכמה פרסים יוקרתיים זכו מוצרי החברה בכל רחבי הגלובוס.
 

נערך לאחרונה ב:

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
אתה שוב לא עושה שעורי בית. זה לינקים לכול מיני ידיעות למעט פרסום של מבחן אחד או שניים על שלל המוצרים שלהם ושוב רק מגזינים אמריקאים שרמת האמינות שלהם נמוכה.עזוב אתה כנראה רק מתחיל בתחום הזה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
יניב. מתחילים בתחום הזה לא יודעים מזה איזוטריק.

TEAC אחי. אתה מכיר? כשאקיופייז חיטטו באף (ואני מאוד אוהב את המוצרים שלהם) והקופסא היחידה שהם ראו זה של הדים-סאם, החברה הזו יצרה את כל מה שאולפנים היו רק יכולים לראות במגזינים ולרייר.

יותר טובה/פחות טובה מאקיופייז - אין לי מושג. אבל כמה מהפיתוחים שלה, של TEAC, שזה איזוטריק, משמשים היום לא מעט מוצרים בעולם.

בין היתר הגברה ופרהאמפים לאולפנים וחדרי מאסטר שעשו את המוסיקה שאנחנו נהנים לשמוע היום. וכן, השם הזה קיים בעולם האודיו המקצועי משנת 53.

ביקורות על איזוטריק יש למכביר. על טיאק יש מאותם שנים בהן נייר היה עולה יותר מהמרזלים שעליהם כתבו. ועל החברה הזו, היו מוכנים לבזבז הרבה נייר.

נעשה את זה אחרת.
יש מעט מאוד חברות שחתמו על שם של 2 חטיבות אודיו בקנה מידה כזה. טיאק, עוד מתקופת ה-reel tape recorder שיחררה לשוק את טסקם שכל אולפן השתמש בקדמגברים ובמגברים שלהם, איזוטריק שהיא החטיבה הביתית שלהם וכמובן, טיאק - שם שם. יותר מאקיופייז (אם כבר בשמות עסקינן).

לגבי הסאונד? לא השוואתי, גם אתם לא. אני מהמר על זה שאחת מהן תהיה יותר טובה מהשניה.
 

doronv

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
3
נקודות
3
1. לדעתי כאשר מישהו מקבל במה לכתוב מבחן/דירוג עליו לפרט את המערכת בה הוא משתמש. הדבר "יזכה" אותו מחשדות לאינטרסים סמויים וגם יאפשר להבין מה הטעם שלו בציוד (אולי שונה ב 180 מעלות מהטעם שלי והוא מחפש דברים אחרים בציוד) וחלילה שלא ישתמע מכך לייחס לרן לוי אינטרס סמוי.
2. אני למשל ממש לא מסכים עם דעתו של רן לוי ב"מבחן הפסנתרים". החדר שבו הודגם הפוקאל לא נשמע טוב. אני לא מצאתי בחדר הזה שום דבר מיוחד שמצא בו רן לוי. ביחס לרמקול בעלות 65,000 ש"ח מדובר בתוצאה מאכזבת מאוד. גם החדר של לוני לא נשמע טוב לטעמי, בטח שאני מביא בחשבון את העלות של הציוד ציפיתי לתוצאה אחרת ממערכת במחיר כל כך גבוה.
3. לטעמי החדרים/סטים היותר טובים בתערוכה היו lv של אודיופריק, ההרבט' של יגאל סאבו וגם הספנדור עם ההגל, בטח שמביאים בחשבון את העלות הכוללת של הציוד בחדרים הללו, שבחלקם (בטוח לגבי ההגל והספנדור) יותר נמוכה מעלות החיווט שבו נעשה שימוש בחדר של לוני (80,000 ש"ח).
4. התערוכה נועדה לתת טעימה מהאופי והיכולת של הציוד. לא יותר מכך והחדרים/ סטים הנ"ל נשמעו ולימדו על הפוטנציאל של הציוד שבתנאים אחרים, יותר מתאימים, ישמעו הרבה דברים יותר טוב.
5. בשבועות האחרונים יצא להאזין בבתי העסק של כמה מבין היבואנים שהציגו בתערוכה. בכל אחד מהמקרים התוצאה בבית העסק היתה הרבה יותר טובה. מי שחש שלרמקולים של lv או הרבט' יש פוטנציאל כדאי לו להגיע להתרשמות אצל היבואנים ולהיווכח ביכולת האמיתית של הציוד. ה lv נשמעו מדהים באודיופריק גם עם שפורפרות וגם עם ציוד טרנזיסטורי (מי שרוצה להבין מה היכולות האמיתיות של המג'יקו ממולץ לו להגיע לשמוע אותו באודיופריק) וגם ההרבט' הגדולים נשמעו פשוט מעולה בבית העסק של יגאל סאבו. (לא יצא לי לשמוע את הספנדורים שהוצגו בתערוכה בבית העסק של גבי ואני מניח שלא כל הפוטנציאל שלהם מומש בתערוכה).
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
1. לדעתי כאשר מישהו מקבל במה לכתוב מבחן/דירוג עליו לפרט את המערכת בה הוא משתמש. הדבר "יזכה" אותו מחשדות לאינטרסים סמויים וגם יאפשר להבין מה הטעם שלו בציוד (אולי שונה ב 180 מעלות מהטעם שלי והוא מחפש דברים אחרים בציוד) וחלילה שלא ישתמע מכך לייחס לרן לוי אינטרס סמוי.
2. אני למשל ממש לא מסכים עם דעתו של רן לוי ב"מבחן הפסנתרים". החדר שבו הודגם הפוקאל לא נשמע טוב. אני לא מצאתי בחדר הזה שום דבר מיוחד שמצא בו רן לוי. ביחס לרמקול בעלות 65,000 ש"ח מדובר בתוצאה מאכזבת מאוד. גם החדר של לוני לא נשמע טוב לטעמי, בטח שאני מביא בחשבון את העלות של הציוד ציפיתי לתוצאה אחרת ממערכת במחיר כל כך גבוה.
3. לטעמי החדרים/סטים היותר טובים בתערוכה היו lv של אודיופריק, ההרבט' של יגאל סאבו וגם הספנדור עם ההגל, בטח שמביאים בחשבון את העלות הכוללת של הציוד בחדרים הללו, שבחלקם (בטוח לגבי ההגל והספנדור) יותר נמוכה מעלות החיווט שבו נעשה שימוש בחדר של לוני (80,000 ש"ח).
4. התערוכה נועדה לתת טעימה מהאופי והיכולת של הציוד. לא יותר מכך והחדרים/ סטים הנ"ל נשמעו ולימדו על הפוטנציאל של הציוד שבתנאים אחרים, יותר מתאימים, ישמעו הרבה דברים יותר טוב.
5. בשבועות האחרונים יצא להאזין בבתי העסק של כמה מבין היבואנים שהציגו בתערוכה. בכל אחד מהמקרים התוצאה בבית העסק היתה הרבה יותר טובה. מי שחש שלרמקולים של lv או הרבט' יש פוטנציאל כדאי לו להגיע להתרשמות אצל היבואנים ולהיווכח ביכולת האמיתית של הציוד. ה lv נשמעו מדהים באודיופריק גם עם שפורפרות וגם עם ציוד טרנזיסטורי (מי שרוצה להבין מה היכולות האמיתיות של המג'יקו ממולץ לו להגיע לשמוע אותו באודיופריק) וגם ההרבט' הגדולים נשמעו פשוט מעולה בבית העסק של יגאל סאבו. (לא יצא לי לשמוע את הספנדורים שהוצגו בתערוכה בבית העסק של גבי ואני מניח שלא כל הפוטנציאל שלהם מומש בתערוכה).

רן משתמש בציוד שאף אחד מהיבואנים שהציגו אינו מייבא. בעצם אחד כן, אבל נרכש מהיבואן הקודם שלצערינו הלך לעולמו.

לגבי היתר.
זה היופי בתחום הזה. לכל אחד דיעה אחרת, טעם אחר, מסקנות שונות.

תמיד כדאי לקחת בחשבון שכתב אודיו לא מדבר על מה שהוא הכי אהב אם כי על ביצועים גרידא ביחס לאחרים. במקרה הזה, ה-l.v, ההרברת׳ והספנדור (אלה שאהבת) לא היו חלק מהמבחן משום שלא התאפשר לבחון (סיבות טכניות). אף אחד לא שמע את היצירה הזו על הרמקולים השונים והסתובב עם רן צמוד. אני באחד מהחדרים כן הקשבתי, ישבתי מאחוריו, הוא לא ידע. חיכיתי לראות מה יכתוב כשאקבל את הכתבה. דעתי ודעתו בנוגע למערכת אחת ספציפית היו זהות לחלוטין.

לגבי החדר של לוני - לטעמי נשמע נפלא. גם המאגנפאן ששודכו לאודיו ריסארצ׳.

בכלל. האווירה בחדר של דני (למרות שלא כולם אהבו) היתה מדהימה. הערק, הפיצועים - טברנה. רק היה חסר מוסיקה יוונית וצלחות (לא קרמיות, כן?) היו נשברות שם חופשי.
 

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
יניב. מתחילים בתחום הזה לא יודעים מזה איזוטריק.

TEAC אחי. אתה מכיר? כשאקיופייז חיטטו באף (ואני מאוד אוהב את המוצרים שלהם) והקופסא היחידה שהם ראו זה של הדים-סאם, החברה הזו יצרה את כל מה שאולפנים היו רק יכולים לראות במגזינים ולרייר.

יותר טובה/פחות טובה מאקיופייז - אין לי מושג. אבל כמה מהפיתוחים שלה, של TEAC, שזה איזוטריק, משמשים היום לא מעט מוצרים בעולם.

בין היתר הגברה ופרהאמפים לאולפנים וחדרי מאסטר שעשו את המוסיקה שאנחנו נהנים לשמוע היום. וכן, השם הזה קיים בעולם האודיו המקצועי משנת 53.

ביקורות על איזוטריק יש למכביר. על טיאק יש מאותם שנים בהן נייר היה עולה יותר מהמרזלים שעליהם כתבו. ועל החברה הזו, היו מוכנים לבזבז הרבה נייר.

נעשה את זה אחרת.
יש מעט מאוד חברות שחתמו על שם של 2 חטיבות אודיו בקנה מידה כזה. טיאק, עוד מתקופת ה-reel tape recorder שיחררה לשוק את טסקם שכל אולפן השתמש בקדמגברים ובמגברים שלהם, איזוטריק שהיא החטיבה הביתית שלהם וכמובן, טיאק - שם שם. יותר מאקיופייז (אם כבר בשמות עסקינן).

לגבי הסאונד? לא השוואתי, גם אתם לא. אני מהמר על זה שאחת מהן תהיה יותר טובה מהשניה.
נמר כמוך גם אני יודע מי זו איזוטריק ותאמין לי שאני יודע דבר אחד או שניים על אודיו מנסיוני הלא מעט .אין בכוונתי לשחזר את דברי ההיסטוריה אני מדבר על היום ,חברות כמו TEAC טסקם נקמיצי הזכורה לטוב בנו והמציאו דברים ששינו את פני ההיסטוריה באודיו אין במה שאני כותב זלזול במה שהם פיתחו אני מדבר על כיום
כיום החברה הזו מתה ולא אני אמרתי את זה
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
כיום החברה הזו מתה ולא אני אמרתי את זה

אז מי אמר?

ומדוע לקפוץ ככה, בעוצמת עצבים כזו (שים לב לזה - לך אחורה לתגובות שלך מהיום שנרשמת לפורום) כשאומרים משהו שלא יושב עם דעתך הנוגעים למוצרים שאתה אוהב/מעריך/משתמש?

איזוטריק היתה ותישאר אחת מיצרניות האודיו היפניות היותר נחשבות שיש. זה לא מוריד מאקיופייז ולקסמן ולא משנה את העובדה שקונדו זה מעולה גם כן.

אתה פשוט מוכרח, אבל מוכרח - ממש בגדר חובה(!) לבחון את עצמך כיצד אתה מגיב.
 

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
אני לא מוכרח כלום וחבל שבמקום לנהל ויכוח כמו כל ויכוח אתה משתיק אותי בלזרוק עלי בוץ .
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
יניב, למה בעצבים?
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אני מבקש להוסיף על הדברים של נמר בהקשר לכתבי אודיו.

ביקורת טובה צריך שתהייה מושתתת על הכרה מאוד מעמיקה של התחום.

לכתבים יש יתרון מאוד משמעותי בהקשר זה כי הם נחשפים להמון צירופים בהמון חדרים ובהרבה תערוכות והם גם כותבים את רשמיהם. תיאור בכתב של התרשמות אחת אחרי השנייה מוסיפה לדעתי ליכולת של הכתב לבטא את תחושותיו. בסופו של דבר גם בתיאור בכתב של ביקורת - לניסיון יש משמעות.

לכן אני חושב שדעתו של כתב טוב - ורן הוא טוב - יש לה ערך מוסף (מוסף, לא מוחלט!) בהשוואה לדעתם של חובבים ממוצעים וטוב שהיא מקבלת מקום מודגש ונפרד.

אריה
 

shkop

אוהב את התחום
הודעות
104
מעורבות
1
נקודות
18
זו סקירה מצויינת אבל בארץ זה האירוע הגדול של השנה כך שאולי יש מקום שעוד כתבים באתר יכתבו את דעתם...
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
זו סקירה מצויינת אבל בארץ זה האירוע הגדול של השנה כך שאולי יש מקום שעוד כתבים באתר יכתבו את דעתם...

בקרוב תעלה כתבת סיכום.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור