DavidGil
חבר משקיען
- הודעות
- 1,877
- מעורבות
- 1,870
- נקודות
- 113
הרבה שומעים פה על חשיבות הפונו סטייג' במערכת האנלוגית.
גם העיסוק בחשמל המזין את המערכת ורכיביה מאוד אינטנסיבי.
בבואי לשדרג את הפונו שלי ניסיתי לשלב את שני הדברים וחשבתי שהדבר הנכון במכשיר כמו פונוסטייג' (שהוא לא צרכן זרם היסטרי) זה ללכת על פתרון של בטריה, ולכן מלכתחילה הסתכלתי רק על פונו'אים שבאים עם פתרון כזה, ויש כמה כאלה בשוק.
בסופו של דבר בחרתי ב- Clearaudio Balance Plus בשילוב עם Clearaudio Accu Supply Plus.
מכשיר שמגיע בתצורה של שלושה חלקים: ספק, פונו ובתווך - הבטריה.
יתרון נוסף, משמעותי בעיני, הוא האפשרות לחבר את כל המסלול האנלוגי בחיבור מאוזן (הראש עצמו בעצם תמיד מוציא באלאנסד). למכשיר יש כניסות באלנס ויציאות בלאנס, נוסף לזוג כניסות ויציאות RCA.
המכשיר מתוכנן ובנוי באופן כפול לחלוטין, זאת אומרת כל ערוץ הוא לעצמו וכל כיוונון נעשה פר ערוץ במתגים היעודיים לכל ערוץ.
בנוסף המכשיר הוא גם מגבר אוזניות מעולה (מביקורות, לא שמעתי בעצמי) ויש לו גם כפתור ווליום עצמי לחיבור ישיר למגבר כח.
המכשיר בנוי כמו טנק גרמני טיפוסי וניכרת בו ההשקעה והמחשבה על הפרטים הקטנים.
לא השתהיתי הרבה, הרכבתי את העסק בכמה פעולות פשוטות (צריך לפתוח את המארז של הACUU SUPPLY ולהכניס לתוכו את ארבעת הבטריות הנטענות שמסופקות בנפרד).
כרגע לא הפעלתי את הפונו בתצורת באלנס כי החיווט מהזרוע אצלי הוא עם כבל RCA רגיל ואני לא חושב שיש טעם לחבר רק את האאוטפוט בחיבור באלנס. יטופל בהמשך.
שמתי את הסימפוניה השניה של מאהלר עם שולטי והפילהרמונית של לונדון, שזו היצירה הראשונה הקבועה לבחינת ציודים אצלי - ועפתי לשמים מרוב תדהמה.
שינוי קיצוני ממה שהורגלתי לשמוע ברמה שלא דמיינתי. אלף פרטים חדשים. זה כאילו החלפתי את המערכת.
שני הדברים המרכזיים ששומעים על החמש שניות הראשונות זה רזולוציה מטורפת מצד אחד ונקיון מוחלט מצד שני. איך שומעים נקיון? פשוט שומעים.
לקליראודיו יש את הכיוון שלה בסאונד. חלק מכורים לו ונשבעים לו אמונים וחלק פחות אוהבים. אבל הרי ידוע שאין בעסק הזה קביעות אבסולוטיות והכל זה שאלה של תרכובת נכונה בין כל רכיבי המערכת.
אצלי לפחות, עם הMBL החמים, הפונו הזה, המפורט והאוורירי, פשוט "תפור" על המערכת ומוציא ממנה את המיטב ועברו אצלי כמה וכמה פונו'אים בשביל שתיהיה לי פרספקטיבה נכונה לעניין הזה.
אני חושב שהבאפר הזה של הבטריה הוא הפיצ'ר הכי משמעותי ושמיע שיצא לי לחוות בתקופה האחרונה ונדמה לי שדווקא בדומיין האנלוגי, חשיבותו עולה מאוד.
עוד יתכן, שההבדל העצום שאני שומע נובע גם מהחלפת הפונו הקודם שהיה מנורתי, בזה הטרנזיסטורי וזה כמובן מתקשר גם לסוגיית הניקיון, שידוע שהמכשירים המנורתיים לא מצטיינים בה בלשון ההמעטה.
זו לא סקירה מקיפה ולא מתיימרת להיות כזאת, רק משתף אותכם בשעות הראשונות של מוצר חדש אצלי.
ובקונטקסט הזה, מבחינתי דירוג עלות/תועלת של המכשיר הוא: 5 מתוך 5.
(התמונה להמחשה. לא מאצלי)
גם העיסוק בחשמל המזין את המערכת ורכיביה מאוד אינטנסיבי.
בבואי לשדרג את הפונו שלי ניסיתי לשלב את שני הדברים וחשבתי שהדבר הנכון במכשיר כמו פונוסטייג' (שהוא לא צרכן זרם היסטרי) זה ללכת על פתרון של בטריה, ולכן מלכתחילה הסתכלתי רק על פונו'אים שבאים עם פתרון כזה, ויש כמה כאלה בשוק.
בסופו של דבר בחרתי ב- Clearaudio Balance Plus בשילוב עם Clearaudio Accu Supply Plus.
מכשיר שמגיע בתצורה של שלושה חלקים: ספק, פונו ובתווך - הבטריה.
יתרון נוסף, משמעותי בעיני, הוא האפשרות לחבר את כל המסלול האנלוגי בחיבור מאוזן (הראש עצמו בעצם תמיד מוציא באלאנסד). למכשיר יש כניסות באלנס ויציאות בלאנס, נוסף לזוג כניסות ויציאות RCA.
המכשיר מתוכנן ובנוי באופן כפול לחלוטין, זאת אומרת כל ערוץ הוא לעצמו וכל כיוונון נעשה פר ערוץ במתגים היעודיים לכל ערוץ.
בנוסף המכשיר הוא גם מגבר אוזניות מעולה (מביקורות, לא שמעתי בעצמי) ויש לו גם כפתור ווליום עצמי לחיבור ישיר למגבר כח.
המכשיר בנוי כמו טנק גרמני טיפוסי וניכרת בו ההשקעה והמחשבה על הפרטים הקטנים.
לא השתהיתי הרבה, הרכבתי את העסק בכמה פעולות פשוטות (צריך לפתוח את המארז של הACUU SUPPLY ולהכניס לתוכו את ארבעת הבטריות הנטענות שמסופקות בנפרד).
כרגע לא הפעלתי את הפונו בתצורת באלנס כי החיווט מהזרוע אצלי הוא עם כבל RCA רגיל ואני לא חושב שיש טעם לחבר רק את האאוטפוט בחיבור באלנס. יטופל בהמשך.
שמתי את הסימפוניה השניה של מאהלר עם שולטי והפילהרמונית של לונדון, שזו היצירה הראשונה הקבועה לבחינת ציודים אצלי - ועפתי לשמים מרוב תדהמה.
שינוי קיצוני ממה שהורגלתי לשמוע ברמה שלא דמיינתי. אלף פרטים חדשים. זה כאילו החלפתי את המערכת.
שני הדברים המרכזיים ששומעים על החמש שניות הראשונות זה רזולוציה מטורפת מצד אחד ונקיון מוחלט מצד שני. איך שומעים נקיון? פשוט שומעים.
לקליראודיו יש את הכיוון שלה בסאונד. חלק מכורים לו ונשבעים לו אמונים וחלק פחות אוהבים. אבל הרי ידוע שאין בעסק הזה קביעות אבסולוטיות והכל זה שאלה של תרכובת נכונה בין כל רכיבי המערכת.
אצלי לפחות, עם הMBL החמים, הפונו הזה, המפורט והאוורירי, פשוט "תפור" על המערכת ומוציא ממנה את המיטב ועברו אצלי כמה וכמה פונו'אים בשביל שתיהיה לי פרספקטיבה נכונה לעניין הזה.
אני חושב שהבאפר הזה של הבטריה הוא הפיצ'ר הכי משמעותי ושמיע שיצא לי לחוות בתקופה האחרונה ונדמה לי שדווקא בדומיין האנלוגי, חשיבותו עולה מאוד.
עוד יתכן, שההבדל העצום שאני שומע נובע גם מהחלפת הפונו הקודם שהיה מנורתי, בזה הטרנזיסטורי וזה כמובן מתקשר גם לסוגיית הניקיון, שידוע שהמכשירים המנורתיים לא מצטיינים בה בלשון ההמעטה.
זו לא סקירה מקיפה ולא מתיימרת להיות כזאת, רק משתף אותכם בשעות הראשונות של מוצר חדש אצלי.
ובקונטקסט הזה, מבחינתי דירוג עלות/תועלת של המכשיר הוא: 5 מתוך 5.
(התמונה להמחשה. לא מאצלי)