הרי הסאונד האנלוגי זה מה שמקליטים באולמות הקונצרטים, ובאולפנים, למעט סאונד שמיוצר אלקטרונית.
אז איך זה יכול להיות נחות בכל פרמטר מדיד.
האנאלוג הוא המקור, האימא של כל הדברים.
אתה מבין , להודעה כזו מופרכת לא ניתן להתייחס - אין נקודת התחלה
הרי הסאונד האנלוגי זה מה שמקליטים באולמות הקונצרטים, ובאולפנים, למעט סאונד שמיוצר אלקטרונית.
אז איך זה יכול להיות נחות בכל פרמטר מדיד.
האנאלוג הוא המקור, האימא של כל הדברים.
איזה סאונד אתה חושב שמגיע לאוזניך מכלי נגינה, צופר של מכונית, או רעש של פעמון הדלת??אתה מבין , להודעה כזו מופרכת לא ניתן להתייחס - אין נקודת התחלה
"תוצאה אנאלוגית" אך עם קמפרוס דיגיטלי ורחוק מלהיות אוטנטי ונאמן למקור (הכלים והתוצאה).
אני לא חושב שהצדק בידי ואבל זה לא מפריע לי לנסות להציג את עמדתי (כמו כאן)
לדעתי מי שחושב שהצדק תמיד נמצא אצלו ביד או במקלדת - צריך לחשוב שוב
ואם משהו פותח שרשור על נושא מסוים ולא מוכן לקבל דעות של אחרים על הדיון - צריך לחשוב שוב
לא נכון.
האם מקומפרס/לא מקומפרס = לטווח דינמי רחב/צר ?או שהצליל מקומפרס או שהוא לא מקומפרס....הצליל בשידורי רדיו מקומפרס, לא על תקליטים.
אריה
"תוצאה אנאלוגית" אך עם קמפרוס דיגיטלי ורחוק מלהיות אוטנטי ונאמן למקור (הכלים והתוצאה).
מה שקורה כאן זה שמה שהובא בתור דוגמה ספציפית צדדית בהקשר לנושא השירשור הפך להיות עוד דיון אחד בנושא אנאלוגי מול דיגיטאלי.ראשית זה נכון. היצרנים הדיגיטלים שואפים לצליל אנלוגי. איך אני יודע? אה, זה פשוט - הם מצהירים בזה
גם אני לא חושב שהצדק ו/או ה"אמת" בידי, בכיסי ו/או במקלדתי.אני לא חושב שהצדק בידי ואבל זה לא מפריע לי לנסות להציג את עמדתי (כמו כאן)
לדעתי מי שחושב שהצדק תמיד נמצא אצלו ביד או במקלדת - צריך לחשוב שוב
ואם משהו פותח שרשור על נושא מסוים ולא מוכן לקבל דעות של אחרים על הדיון - צריך לחשוב שוב
לאחר שאמרתי זאת כמו ידידי מנחם, אני לא רואה כל הגיון להמשיך את הדיון הזה - אני פורש ממנו
ואם משהו פותח שרשור על נושא מסוים ולא מוכן לקבל דעות של אחרים על הדיון - צריך לחשוב שוב
אז יש כאן מישהו שפוסל במומו הוא.
נמר,
אני לא מבין מה הולך פה.
מכל השטויות שנרשמו כסוג של "אמת" (לא דיעה אישית) בדף הזה ובדף הקודם , שטויות שמביך לקרוא אפילו בפורום קומקומים של מחסני חשמל, בחרת לשלול דווקא דיעה אישית ללא שום נימוק או הסבר?
היות והוזכר פה התקנון "אל תתקן אחרים" אז יוצא שיש פה דברים שפשוט מביך לקרוא אותם בפורום אודיו ללא תגובה....
ארז
זה היה בצחוק חביבי. אתה לא רואה את הסמיילי?
איזה סאונד אתה חושב שמגיע לאוזניך מכלי נגינה, צופר של מכונית, או רעש של פעמון הדלת??
נכון... אנאלוגי.
וזה גם פורמט של התנודות החשמליות שנעות בחוטי המיקרופון שקולטים את הצלילים מחלל האויר, ושמתחברים לקונסולה של ההקלטה בכל אירוע.
ואיך אתה חושב שגלי הקול נעים באוויר, בפורמט דיגיטלי?? או אנאלוגי...
אז בבקשה, נא הסבר מה מופרך בקביעה שהאנלוג הוא המקור לכל, ואינו נחות בשום פרמטר??
הנקודה המרכזית היא העתקה של האות (במקרה הזה גלי הקול) ונכון שהם לא דיגיטליים
השאלה היא איזהו התהליך האמין יותר ועל כך דובר כאן לא מעט, אזכיר רק שהפורמט האנלוגי מתרגם את האותות הללו לתנודות מכניות וזה נחשב לאמין פחות מהתהליך הדיגיטלי של קידוד האות ,זוהי לא משאלת לב של אודיופיל כזה או אחר (עם ותק או בלי) זוהי קביעה מדעית לשמה ע"ע עיבוד אותות.