יבוא פטיפונים TECHNICS LIMITED EDITION


stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
נמר,
מהירות סיבוב לא מדוייקת? אין מדוייק ממנו, יש לו מערכת סרבו ש"ננעלת" על המהירות באופן אבסולוטי.
לי יש כזה מזה חודשיים (והוא במצב לא חדש) והוא לא זייף מעולם במהירות - מה אני יכול לומר, עם עובדות אין להתווכח :) אך יכול להיות שהפטיפון שלך לא היה תקין.
דווקא ה belt drives הם אלו שנוטים יותר לזייף במהירות וזה אכן משפיע ופוגע מאוד באיכות הצליל.
 

MASTERMIX

אוהב את התחום
הודעות
273
מעורבות
1
נקודות
0
STEREOPHILE גם אני משתמש ב AT 440 אפילו העלתי דגימה ללא עבודת ניקיון לצורכי המחשה
אני חושב שאין יותר טוב מהשילוב של טכניקס עם AT
אגב יש לי זוג SL-1210MK2 חדשים בניי כמה ימים אני חושב שהם ממש מעולים ועושים את העבודה שלהם מעולה לגבי הלימיטד אדישיין אני לא מכיר אותו אישית וחשבתי להביא אחד כזה אני מתכוון ללימיטד ..אך נמנעתי ברגע שנמר אמר שייש לו בעיה והפיץ לא מחזיק את עצמו בצורה אחידה
אני לא יכול להוסיף ולומר את דעתי לגבי הזיוף הממשי שנמר מדבר עליו כיוון שלא יצא לי לראות את זה פיזית יתכן שבקרוב יהיה לי חוות דעת גם תלוי בזמני הפנוי המאוד מצומצם.

לינק דגימה ללא עבודת ניקיון כך כמו שהוא ישירות מהתקליט:

http://www.2shared.com/file/3529119/2c004b31/New_Folder__2_.html
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
יובל.

אינני מעוניין להיתווכח אך עם כל הכבוד אני עדיין חושב שהנסיון שלי עם הפטיפון הזה שונה מהנסיון שלך במהות.

מה הכוונה?
כאשר אתה לוקח שני פטיפונים כאלה זהים, מניח תקליט זהה בשניהם שם כל אחד על ערוץ במיקסר ומנגן את שניהם באותה מהירות.

מעבר לאפקט הקורוס שמתקבל בעת נגינה של שני קטעים זהים בו שמנית תקבל אפקט נוסף - שכמותי התקליטנים קוראים לזה נגריה אתה יכול לקרוא לאפקט הזה בריחה. שני קטעים זהים - אותה מהירות - התחלה מדוייקת של שניהם - מיקסר באמצע וזיוף מוחלט שללא תיקונים אתה מסיים מסיבה עם חצי קילו עגבניות על הפלטה.
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
נמר,
אני איני מתווכח, ברור לי שיש לך נסיון רב עם הפטיפון ודווקא ממך אשמח לשמוע חוות דעת על הפטיפון.

בכל אופן, מה שאתה מתאר כזיוף מהירות נשמע כפיץ' לא מדוייק: אשאל את השאלה הבאה:
האם מה שאתה מתאר קרה כאשר הפטיפונים מנגנים בפיץ' מסויים? או כאשר ה LED הירוק דולק (שמעשמעותו נעילת קווארץ).
יכול להיות שלפטיפון אין פיץ' מדוייק אך למעשה בשימוש ביתי אין לי צורך פונקציונלי בו.
אני משתמש בפטיפון כאשר הפיץ' מנוטרל למעשה ואז אין שום זיוף - מערכת הסרבו שלו מופעלת ומתבצע תיקון בזרם המועבר למנוע כדי לשמור על מהירות קבועה. האם חשת בזיוף כזה גם כשהלד הירוק דולק? אם כן, כנראה שהמנגנון לא היה תקין... הוא אמור לזייף הרבה פחות מרצועה...
יובל.
 
נערך לאחרונה ב:

Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
מאסטרמיקס,
הבנתי שאתה גרופי של טכניקס וכבר יש לך כמה....

אולי תנסה משהו אחר ? במחיר של הלמיטדאידשן תוכל לרכש פטיפון חדש או משומש הרבה יותר אודיופילי מהטכניקס.
כמובן לשימוש ביתי בלבד.

אם אתה אספן זה כבר שריטה אחרת...:)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
יובל.

אני אכוון לך תחנות.
יצא לי לעבוד על עשרות טכניקסים שונים, חלכם חדשים שרק יצאו מהאריזה, חלכם בני 10. הם לא מדוייקים חבר - הם מ ז י י פ י ם.

עכשיו אסביר לך מי אלה אותם טכניקסים 1200 או 1210 {המספר מספר על הצבע}.
בשנות ה-80 פיתחו טכניקס פטיפון בהמה שיוכל לעמוד בטילטולים, חום, לחות, עשן מועדונים, סקרצ'ים, מכות, אלכוהול, תקליטן מעושן, שתוי, מסומם, עירני, עייף, עצבני, קשוח.

הם נועדו במיוחד לעמוד בנסיעות קשות בפסי האטה של קיבוצים בדרך למסיבת טראנס עקשנית בבית שמש.

מה זה אומר?
זה אומר שהוא נועד לעשות דבר אחד - לא להתקלקל. הוא לא נועד להיות איכותי, הזרוע שלו אמורה שויה מברזל או אלומניום בחדשים.

הנעה ישירה תלויה מאוד באיכות החשמל וביציבותו, והיה והחשמל אינו יציב מספיק {שזה ברוב המקרים כך} יזייף המכשיר. גם ם הוא יציב הוא עדיין מזייף.

אם נספור את שעות העבודה שלי על הפטיפונים האלה נראה לי שאגיע למחצית חיי, אם נספור את המכשירים השונים של טכניקס שעבדתי עליהם אני אגיע למספר רב יותר מהמספר שבלעתי רוק בחיי.
אני מדבר רק מתוך נסיון מוכח ורב פעמי על עשרות מכשירים זהים של אנשים ומועדונים שונים. כולם, בלי יוצא מהכלל סבלו מבעיית דיוק וצרכו תיקונים מצד ה-DJ.

המכשיר בנוי לשוק המקצועי, מטרתו שונה בתכלית והוא אינו מתיימר להיות אודיופילי, מדוייק, מוסיקלי, מפורט כמו הפטיפונים שנועדו לזה.

בקיצור חבר יקר.
זהו הפטיפון הטוב ביותר בעולם, נטול מתחרים, נטול תקלות אבל רק התקליטנים יכולים להוכיח זאת. אני בתור תקליטן ששמע אותו פעמים רבות {ככתוב למעלה} ושמע אחרים אודיופילים בחצי מחיר טוען חד משמעית שאני תמיד אזהה את הטכניקס מבין כמה טיפונים שתעמיד מולי במבחן עיוור על התקליטים שאני בוחר ועל המחט שאני מכיר.

בנוסף בחנתי אותו על מחטים אודיופיליות לפני שפניתי לפטיפון ביתי - זה ממש אבל ממש לא זה.
 

MASTERMIX

אוהב את התחום
הודעות
273
מעורבות
1
נקודות
0
EREZ בעברי הלא רחוק שיפצתי ותיקנתי טכניקסים משם התחילה "המחלה והאהבה" לטכניקסים האם זה שריטה?
אני חושב שכן זו שריטה רצינית מאוד .
עד לא מזמן היו ברשותי 5 יחידות וה-6 נתנה כמתנה לחבר טוב כמו אח הפטיפון שהדגמתי עליו בקליפ שהעלתי לכאן בפורום הוא שופץ כליל ונמסר כמתנה .
את שאר הפטיפונים מכרתי לטובת חדשים ואחד מסרתי לאחי גם כמתנה הוא מאזין לשופיין באך ועוד...צרפתי לו קדם מגבר קטנטן לא משהו מיוחד ודווקא של בהרינגר כיוון שהמערכת שלו משולבת לא משהו שמצריך משאבי סאונד ברמה מעולה ומעלה..
מה שאני רוצה לומר לך בזאת שאני פשוט לא מסוגל לקנות פטיפון אחר מלבד הטכניקס לפני כמה ימים הגיעו אלי במפתיע דרך משהו שהגיע לארץ מחו"ל כתושב חוזר עם 2 טכניקסים SL-1210MK2 חדשים בקרטון כמובן שאני זה שפתח את הקרטונים והקלקרים והניילונים וכ"ו...
מעבר לזה כששאלתי את נמר וביקשתי חוות דעת על הלימטד אדישיין קבלתי מיידע מנמר ויש לו המון ידע בתחום הפטיפונים שייש בעיה עם הפיץ של הלימיטד.
אני מחזיק מנמר זה לא סתם משהו שאתה שואל אותו איזה שאלה בנושא ואתה מקבל ממנו את האינפורמציה הכי מדוייקת אז פשוט לשמוע שהלימיטד אדישיין בעייתי בקטע של הפיץ גרם לי להרתע מקניה של חדש , אולי אם יזדמן לי החלפה עם משהו על אלמנט אולפני בתמורה ללימיטד אולי אני יעשה את זה אבל בתור השקעה כספית לא הייתי עושה את זה , ושוב הדיעה של נמר הייתה בעלת משקל כבד בהחלטה שלי
וכך למעשה קרה אני חושב שלטובה , בקרוב אני יקבע עם נמר לפגישה ותאום בכדי להציץ בלימיטד שמאוד עיניין אותי אפילו בקטע של אחד כזה בבית לפחות ליופי אבל לא חדש אולי יד שניה או משהו בסיגנון ולא במחיר מופקע ללא כל תמורה .
אני חושב שבאמת ה SL-1210 MK2 נותנים תמורה מלאה למה שאתה משלם עליהם והם שווים בהחלט את ההשקעה כמו שנמר אמר גם אני חושב שאולי במחשבה שניה לא כדאי כל כך להשקיע על הלימיטד אדישיין רק שאני לא סגור על זה סופי ולכן אני רוצה לראות אותו לפחות כדי לקבל חוות דעת אישית .

מה שכן הטכניקס לא מתקלקל אם אתה לא תקליטן שמחבל בו בצורה אינטנסיבית ומתעלל בו !
המשקל והברזל שלו עושים אותו עמיד ביחס לכל פטיפון עדין אחר !
אני אוהב את הטכניקסים ואוהב תמיד .
"הפיוז שרוף"
 
נערך לאחרונה ב:

Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
מאסטרמיקס,
מסכים עם רוב דבריך חוץ מאשר תמורה למחיר.
ב 4000 שח אני היתי קונה משהו אחר...
 

MASTERMIX

אוהב את התחום
הודעות
273
מעורבות
1
נקודות
0
EREZ הורדת את הדגימה שהעלתי ?
תן את דעתך ?
אגב נפתח עם תוכנת VLC הניתנת להורדה בחינם ללא רישום וכ"ו......(קטע WAV 96\24)
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
נמר,
איני מטיל ספק בנסיונך, פשוט מה שאתה אומר לא עולה בקנה אחד עם הנסיון שלי איתו כפטיפון ביתי.
מהנסיון שלי לא היתה לי בעיית מהירות ולו פעם אחת, עד כמה שידוע לי הפטיפון לא רגיש ליציבות החשמל ולשם זה המנגננון, אתה אפילו יכול לשים את היד על הפלטה והוא ימשיך להסתובב באותה המהירות (תוך פחות משניה).

שמעתי והחזקתי פטיפונים בביתי וגם שמעתי לא מעט פטיפונים מחוץ לביתי.

הטכניקס הוא אחד מהפטיפונים שהרשים אותי דווקא בקטגוריית התמורה למחיר!
הזכרת פטיפונים בחצי מחיר, אני יכול לומר לך מנסיון שהוא אוכל את הפרוג'קט דביוט 3 בלי מלח...
הרמה הבאה אחריו (אם בכלל) זה לדעתי באזור המחירים של ה scout.

ה MK2 בעקרון יועד ע"י טכניקס להיות פטיפון ביתי, פשוט חסינותו הפכה אותו עד מהרה לפטיפון מקצועי.
ה SP10 משתמש באותו מנוע והוא אחד השקטים והטובים ששמעתי והוא בהחלט משקף בצורה טובה את יתרונותיה של ההנעה הישירה.

זה שהוא לא טוב זה מיתוס, הסיבה למחירו הלא יקר היא העובדה שהוא מיוצר בצורה המונית דבר שמאפשר להוזיל עלויות. התכנון שלו מעולה ואילולא היה מתוכנן היום ומיוצר בצורה לא המונית מחירו היה יקר כמחיר הפטיפונים האודיופילים.
 
נערך לאחרונה ב:

Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
ציטוט,
זה שהוא לא טוב זה מיתוס, הסיבה למחירו הלא יקר היא העובדה שהוא מיוצר בצורה המונית דבר שמאפשר להוזיל עלויות. התכנון שלו מעולה ואילולא היה מתוכנן היום ומיוצר בצורה לא המונית מחירו היה יקר כמחיר הפטיפונים האודיופילים

אתה אומר זאת כעובדה בדוקה או כהשערה ?
בדרך כלל שישנו מיתוס וביקוש סביב מוצר מסוים יש נטייה להעלות את המחיר,בלי קשר לטיבו.
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
1200

אני אמנם עוסק בתחום, וגם בפטיפונים כמובן, כך שאנסה לכתוב בזהירות ובאופן כללי ביותר.

יש לי נסיון עם ה - 1200 יחסית לפטיפונים שאני מייבא, אבל לא אפרט אותו פה בגלל המגבלות שציינתי, מה שאני כותב הוא COMMON KNOWLEDGE שאינו קשור לחוות דעת אישית שלי על סמך מבחני שמיעה.

אז ראשית כל, ממש לא מקצועי לכתוב "אני חושב שמוצר מסוים טוב יותר ממוצרים שעולים הרבה יותר", ובאותה נשימה להודות ששום בדיקה כזו לא נעשתה בשטח. על מה מתבססת ה"דעה" הזאת, פרט למשאלת לב ו"PRIDE OF OWNERSHIP"?

ה - 1200 כפי שציין נמר, הוא כלי עבודה, וכזה שבנוי לספיגת חבטות ולתיקלוט. כדאי לשים לב, שפטיפון טוב הוא עדין מאוד, וחייב להיות עדין, כדי להוציא את מקסימום האינפורמציה מהתקליט. ציר זרוע למשל, חייב להיות עם חיכוך אפסי כדי לתפקד טוב, אבל ציר זרוע במכשיר שסופג חבטות חייב להיות גס כדי לעמוד בהן. לכן ה - 1200 מתפשר קשות כדי להרוויח עמידות.

פרמטרים חשובים שהפכו לקומצנזוס אצל 99% מייצרני הפטיפונים האודיופילים בעולם כוללים פלטה כבדה (לתנע סיבבובי גבוה), הנעת רצועה, מנוע DE COUPLED ועוד ועוד.
כל אלה נחשבים על ידי כל יצרני הפטיפונים כחשובים וכעקרוניים והם אינם קיימים ב - 1200 מהסיבה הפשוטה שאם הם היו קיימים הם היו משפיעים לרעה על תפקידו כפטיפון של DJ.
הבחירה בהנעה ישירה, למשל היא דוגמא מצוינת - ההנעה הישירה נבחרה כדי לאפשר ל - DJ לשנות עם היד או עם פיטץ' את המהירות. למתכננים לא היה שום עניין בעובדה ששיטה זו היא "פסה" מבחינה אודיופילית, כי המוצר שלהם אמור לשרת DJ.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
יובל.

ה-1200 מעולם לא ניסה להיכנס לבתים של אודיופילים. כל הפרסומות שלהם מראות את הפטיפון הספציפי הזה אצל טובי התקליטנים בעולם ובמועדונים הכי מדוברים. מעולם לא ראיתי את ה-1200 מתהדר בבית בפירסומות.

שוב.
זו לא המטרה שלהם, זה יזיק להם למכירות, זה יהרוס את הפטיפון.
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
אייל,
האמת שאין טעם להכנס לדיון הפילוסופי של מדוע Direct Drive פחות טוב.
בפילוסופיה אני תמיד מפסיד.
אגב, אני מסכים עם הפרמטרים שהפכו לקונצנזוס אצל 99% מהיצרים מאחר שכולם מייצרים היום הנעת רצועה - זה מה ש"אודיופילי" היום, ואחרת אי אפשר למכור אותם בהרבה כסף.

הפטיפונים שאתם מדברים עליהם כפטיפונים טובים שוקלים 20-25 ק"ג ומשתמשים במנוע חיצוני וכו'...
אלו הם באמת פטיפוני הרצועה הטובים והייתי קונה אחד כזה מזמן אם הם לא היו כאלה יקרים.

אם מתעלמים רגע מהזרוע שלו, שאני לא חושב שהיא רעה בכלל, כבסיס, הוא מציע פתרון טוב יותר מכל מה שראיתי במחירו בשוק (יש לציין שהמחיר כאן שערורייתי יחסית לחו"ל ששם הוא עולה 500 דולר).

בחיפושי אחר פטיפון, חיפשתי אחד לא יקר במיוחד, שיהווה פלטפורמה לשדרוגי זרוע עתידיים, כמעט הלכתי על ה planar3 (שידוע כזייפן אמיתי) ו vpi scout.

הטכניקס עושה את מה שהפטיפונים האודיופילים עושים, בידוד וסיבוב במהירות קבועה פשוט בעזרת design אחר.
אין צורך בפלטה מטורפת מאחר שאת הזיופים שעלולים להיות בפלטה הקלה יחסית מתקן מנגנון הסרבו (לעומת כל פטיפוני הרצועה הלא "כבדים" שבהם אין תיקון של המהירות). המנוע שלו ידוע כמדוייק מאוד ומצוי ב sp10.

אילו אותו טכניקס היה מתוכנן ומשווק כיום במפעל קטן כמו של נוטיגהם או vpi אז כנראה שהיה עולה הון.

על כל המיתוסים על "רעש" מהמנוע, אני יכול רק לומר שמימי לא שמעתי שקט ורקע כל כך שחור מהתקליטים שלי...
ושמעתי לא מעט פטיפונים.

אפשר לכתוב כאן מגילה ולהסביר שם למה הוא לא אמור להיות אודיופילי (אייל הזכיר Common Knowledge - שזה בדיוק מה שאסור להסתמך עליו בבחירת רכיב מערכת), אבל באודיופיליה כמו באודיופיליה יש המון בולשיט. כל אחד יכול לנסות ולהגיע אל האמת שלו.

אני יודע שבטווח המחירים הבינוני ומטה לא הצלחתי (ובאמת שניסיתי) למצוא משהו שאוכל להתלהב ממנו ולא מצאתי עד אשר נתקלתי ב sl1200.

יובל.
 

נערך לאחרונה ב:

MASTERMIX

אוהב את התחום
הודעות
273
מעורבות
1
נקודות
0
STEREOPHILE לגבי מיתוס "עזוב אותך מקקה" אני לא שם על זה !
מה שאני מחזיק ביד זה בדיוק מה שאני חושב !
בדיוק באותה מידה לא מצאתי פטיפון עמיד ממנו אני מחפש טנק מלחמתי ואכן מצאתי את מבוקשי ואם תשים לב מה גם שהמון פטיפונים מנסים להתקרב באיכות החומר או ההרכבה והנדסת הבניה של הטנק ולעמידות
שלא לדבר על צורת החיקוי של הטכניקס כפתורים טכניקות עבודה ביצועים וכ"ו
עמידותו וחוזקו גרמו לחברות שונות בעולם להתחיל ולהרכיב גם את המנוע של טכניקס או לפחות הרעיון של המנוע (תראה את VESTAX ועוד כל מיניי חברות) אומנן הם בתחום התקליטנות משהו שלא הייתי מטורף עליו
אני מרגיש שכשאני עובד על הטכניקסים ולא מדובר על סקראטצים ושטויות כאילו הם נותנים לי להיות מאושר בהחלט מהעבודה עליהם מהנוחות שלו ובכלל לטעמי הוא יפה ומקצועי כמו שפטיפון באמת צריך להיות....
מפלצת אהובה SL-1200MK2\SL-1210MK2 אגב בקרוב יצא דגם חדש שלהם שיקרא MK6 והוא יהיה בסיגנון לימיטד אולי לא כל כך הרבה זהב ויותר עדין והבנתי שעם אותו רעיון של הפיץ 16 אחוז אני אישית לא משתמש בפיץ רק לפעמים כשאני רוצה להגביר קצב לסינגלים של שנות ה -80 המוסיקה שאני בהחלט מכור לה גם בגלל הגיל שלי .........
 
נערך לאחרונה ב:

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
מסטרמיקס,
אתה לוקח את הדיון לכיוון ה PRO ושם יכול להיות שלטכניקס יש יתרונות ויכול להיות שלא.
ראה תשובתו של נמר בקשר למיקסים ולאי הדיוק בפיץ' (לא בדקתי זאת ולא ביצעתי מיקס מעולם).

אני דיברתי על הפטיפון מבחינה אודיופילית.

בנוסף, שווה להעיף מבט באתר הזה, יש בהתחלה לינקים שמסבירים את ייחודיותו של הטכניקס
http://www.kabusa.com/frameset.htm?/1200bld.htm

להלן לינק שמבצע השוואה בין mmf9.1 ב 2000$ לטכניקס שכולל את המודיפיקציות של KAB
http://www.tnt-audio.com/sorgenti/technics_sl1200_2_e.html
 

MASTERMIX

אוהב את התחום
הודעות
273
מעורבות
1
נקודות
0
איל פור
אני רוצה לתקן אותך ברשותך לגבי כמה פרמטרים שציינת על הטכניקס SL-1200MK2
לגבי הצלחת שלו יש לו צלחת כבדה בהחלט עם ציפוי כפול כולל גומי מתחת לפלטה לצורכי בידוד והשראות חשמל מהמנוע
כך שלמעשה אני יוצא מנקודת הנחה שמבחינה אודיופילית הוא מעל הממוצע שייש בשוק
לגבי ציר הזרוע או כל ציר שהוא המצויין באזורי הזרוע כולל המכלול שלו הקוי או הסיבובי , בנוי מלאגרים מוטבעים בתוך הציר כך שאני מבין מזאת שלא בדקת לעומק את מה שאתה אומר מעבר לזאת חוץ מהציר שעליו מוטבע הלאגר הבנוי מכדוריות קטנטנות שהוא למעשה "הנקבה" של החלק מה שמשלים אותו הוא הזכר שנכנס לתוך הלאגר העשוי בצורת שפיץ אלומיניום ממורכז,
והמשתמע מכך שהחיכוך הוא כמעט אפסי שלא לדבר על טיב ואיכות החלקים עצמם, אגב זה מדובר גם על
הדגם השני SL-1210MK2.
כך שאני רואה שממש ממש לא דייקת.
קבל תיקון זה בחברות .


STEREOPHILE
אני נכנס לקישורים שהעלת לצורכי התרשמות ומיידע, תודה רבה אח יקר..
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
החיכוך של המחט עם הזרוע אינו אפסי כלל, זו בדיוק הסיבה שאתה יכול לעשות סקרצ'ים מבלי להעיף את הזרוע ממקומה.

הסיבה שהוא אינו מונע בעזרת רצועה היא בכדי שיהיה ניתן לעשות סקרצ'ים ולא בגלל איכות הסאונד.
הסיבה השניה שאין בו רצועה היא בכדי שלא יהיה מה שיקרע במהלך העבודה.
 

Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
מאסטרמיקס,
אתה טועה ומטעה בנוגע למיסב של הפלטה.
אם המיסב מורכב מכדוריות קטנות,משמע שיש יותר חיכוך ! שטח הפנים גודל,יותר חיכוך.רעשים מכנים וכו,
תצורת מיסב זו מיועדת לעמידות ! כמו שכבר הזכיר נמר.

ברוב הפטיפונים ישנו מיסב שמורכב מכדורית אחת ! שעליה יושב השאפט בתוך בית מפליז עם מינימום חופשים.ישנו חיכוך מינימלי.(רק כדורית אחת להזכיר).

ישנם יצרני פטיפונים שמאמינים במיסבי פלטה שעובדים על אויר,לחץ אויר מרים את הפלטה כדי ליצור "אין חיכוך" כמה שיותר.
ניתקלתי גם בתצורת מגנט, בין בפלטה והבסיס יש מגנט (כיווניות הפוכה)המרים את הפלטה כדי ליצור שוב מינימום חיכוך.

ה 1200 מצטיין בעמידות לא באודיופיליות.
 

MASTERMIX

אוהב את התחום
הודעות
273
מעורבות
1
נקודות
0
EREZ לא אמרתי מייסבים של הפלטה .
גם לא הוזכר שייש בפלטה מייסבים , המייסבים נמצאים באזורי הזרוע על כך דיברתי
שים לב : "לגבי ציר הזרוע או כל ציר שהוא המצויין באזורי הזרוע כולל המכלול שלו הקוי או הסיבובי "
אין קשר למה שציינתי הקושר את הפלטה ללאגרים של הזרוע שתיי דברים שונים אח יקר.

אגב לידע כללי הציר המרכזי (הספינדל) של טכניקס נראה כך : שם לב למטה יש כדורית אחת מה שיגרום להכי מעט חיכוך אפשרי גם מפליז !
כך שאני חושב שמה שהערת לי לא רלבנתי .
לינק מצורף:

http://img392.imageshack.us/my.php?image=spindleei9.jpg
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור