Toshiba LCD Z Serious

  • פותח הנושא פותח הנושא Shingo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Shingo

אוהב את התחום
הודעות
141
מעורבות
0
נקודות
16
היי,
האם מישהו יודע איפה אפשר להתרשם מ LCD Toshiba 52Z3500?
האם קיים ב 46"?
בנוסף , אשמח לשמוע דעות (אם יש) לגבי המוצר,

תודה
 

תודה רבה על המאמר!
נאמר לי שאוכל לראות את ה XF ב "הוליווד" בהרצליה , מאוד מעניין לראות את ה 46" מתמודדת עם שדורי SD,
 
"אין טוב ממראה עיניים", תקפיד לראות שהיא מחוברת לממיר טלוויזיה, צפה בשידורי הערוצים שאתה נוהג לצפות בהם.
 

בוודאי!
למרות שהמטרה היא תכני HD ואולי PS3 בעתיד עדיין SD היא חלק מהחבילה :)

תודה רבה.
 
במחירים כאלה, צריך שהטלוויזיה תהיה טובה בהכל (Y)
 
מסכים!
כרגע יש לי פלאזמה 42 אינץ' וברור לי שאני עובר ל LCD רק ש46" נראה לי קטן מדיי
אולי אחכה לירידת מחירים (אם בכלל) ואקח את ה 52" מסדרת ה Z ,
מכשיר מדהים!!!
למרות שגם Sunsung ו Philips נכנסים בשיקולים אבל כרגע עדיפות ל Toshiba

בסכום ששסביב ה 25k האופציות גודלות והאמת זה קצת מבלבל ;)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור