T Triple-z אוהב את התחום הודעות 66 מעורבות 0 נקודות 0 24/8/09 #2 אני חושב שהסוני נחשב לטוב יותר וגם יקר יותר משמעותית, בסמסונג אין חיבורי SCART & SVIDEO אם אני לא טועה
אני חושב שהסוני נחשב לטוב יותר וגם יקר יותר משמעותית, בסמסונג אין חיבורי SCART & SVIDEO אם אני לא טועה
T THE ONE אוהב את התחום הודעות 285 מעורבות 0 נקודות 16 25/8/09 #3 עדייף A430 שביבוא שלה לארץ מגיעה עם חיבור סקארט מבלי לעבד שום מעבד תמונה שיש ב-B450 כדאי לראות בפועל את שני המסכיים בעיניים
עדייף A430 שביבוא שלה לארץ מגיעה עם חיבור סקארט מבלי לעבד שום מעבד תמונה שיש ב-B450 כדאי לראות בפועל את שני המסכיים בעיניים
odi אוהב את התחום הודעות 88 מעורבות 0 נקודות 0 25/8/09 #4 לפי דעתי-סוני. אמינות , חיבורים, איכות צפייה. קצת יותר יקר. זה החסרון היחיד.