LCD sony 46ex710 +sony 37bx401, דעתכם חשובה לי מאוד

  • פותח הנושא פותח הנושא אלונה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלונה

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
אני זקוקה ל-2 טלויזיות:
אחת לאמא שלי, אישה מבוגרת שצופה בתכני sd,
ושניה בשבילי, צפיה ב-hd,ממיר של yes,שידורים רגילים, מרחק של 3 מטרים.
כמעט סגרתי על ה-ex710 באיזור ה- 7.5k,
ועבור ה-bx401 באיזור ה-3k.
ההתלבטות שלי היא אם לוותר על ה-ex710 ולקחת גם בשבילי bx401?
דבר נוסף, לא נתקלתי בדגם הזה של ה-bx401, אולי מישהו מכיר? :מבולבל:

אשמח לשמוע את דעתכם!(ורד)
 

היי אלונה

אני די חדשה פה, וקראתי שגם את התלבטת לגבי TV SONY אני חשבתי על 710 אך לדעתי חזרת בך מקניה שלה וגם ירדת מה LED אשמח אם תשיבי לי או תשלחי לי הודעה למייל.תודה
 
התחדשתי ב- SONY 46EX710 + SONY 37BX401

שלום לכולם!
רציתי להודות לכל מי שעזר לי כאן בפורום.
אני מאוד מרוצה משתי הטלויזיות.
כמובן שאני ממליצה למי שיכול להרשות לעצמו,
לרכוש את הסוני EX710 LED.
ההפרעה שיש בEX700 לא מופיעה בEX710.
זה הדגם החדש והמשופר.
נאמר לי שה-BX401 הוא הדגם המשופר של ה-EX402,
אבל אני לא בטוחה אז אני לא רוצה להטעות אתכם.
מי שמעוניין שווה לברר וכמובן לא לשכוח לעדכן בפורום.
תודה שוב,
אלונה(ורד)
 
תתחדשי.
 

תיתחדשי אלונה מסכים מעולים
אם לא אכפת לך תעלי תמנות ובקורת עצמית קטנה איך האיכות וכולי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור