LCD Sharp 32AF10M

  • פותח הנושא פותח הנושא amitaihotam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amitaihotam

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
ואללה מוכרת את הטלוויזיה הנ"ל ב 1300 ש"ח
זה מחיר מאוד זול.
מישהו יודע אם יש קטש?
או שזה באמת מחיר מטורף?
תודה
אמיתי

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1JXC101B7D
 

שמתה לב שלמסך יש רק כניסיה אחת של HDMI?
לפי המפרט המסך נראה בסדר אבל בעוד 300 שקל אתץה לוקח את טושיבה VR733
טלוזיה HDR מעולה בעלת הרבה כנסיות HDMI עם אני לא טועה 4 שני כנסיות סקרט מתיחה חכמה מוצלחת מאוד בSD
ואחראיות של ניופן עם אני לא טועה....
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור