scart-צריך עזרה דחופה

  • פותח הנושא פותח הנושא jetlag
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jetlag

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
ליאור שלום,

אני שואל את דעתך שוב בעניין לאחר שהיחה הקודמת התפספסה איך הוא..
רככשתי לאטחרונה טלויזית LCD מבית SONY.לטלויזיה 2 חיוברי סקארט.ברשותי ממיר ישן של YES אך הוא בעל 2 שקעי סקארט.
רכשתי כבל סקארט וחיברתי את הממיר לשקע הסקארט בטלויזיה.התוצאה היתה גרועה בהרבה מאשר החיבור הרגיל בעשרת RCA. למשל ברקע כחול רואים כל מיני "שלוליות" קטנות של צבע
כחול בהיר יותר.כנ"ל גם בצבעים אחרים. הגדרתי RGB בממיר ועדיין לא רואים טוב.
האם יתכן כי יציאת הממיר לא טובה או הכבל לא איכותי מספיק..? האם לנסות להחליף ממיר או
כבל...? יש לך המלצה לסוג כבל שאתה יודע שהוא איכותי וטוב..?
מה דעתך YES יחליפו את הממיר ללא בעיה..?
אנא עזרתך
 

הייתי מדבר עם שירות הלקוחות ומתאר את הבעיה, זה לא אמור להראות כך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור