LCD Samsung ue50h6400 שאלה למי שיש את אותו דגם...

  • פותח הנושא פותח הנושא Danduli
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא, כמו שאמרתי רואים אצלי מצויין
מצאתי את הפיתרון לבעיה -לשים על מצב סרט,

השאלה האחרונה שלי היא - למה בכל האתרים אני רואה שמומלץ לשים את החדות על נמוך,
יש סיבה לכך?
 
חדות גבוהה יוצרת בעיות בעיקר בתכני SD, אבל ב-HD אתה יכול להשאר על ברירת המחדל.
 

חדות גבוהה יוצרת בעיות בעיקר בתכני SD, אבל ב-HD אתה יכול להשאר על ברירת המחדל.

תודה על התשובה אבל אתה יכול לפרט יותר?
אצלי יש סקאלה מ0 עד 100 ,
לפי ההגדרות של מה שהבאתי לך באתר הם שמו על 12 ככה ,
אם אני צופה בתכני hd על כמה לשים?
ואם אני משחק בps4 כל כמה לשים?
אם אני צופה רגיל בטלוויזה על כמה לשים?
במצב נורמל זה על 50​
 
נתחיל בזה שאתה ברוב המקרים לא יכול לשים הגדרות מארץ אחרת והן הסיבות העיקריות:
1. תדר הרשת בכול אזור הוא אחרת לדוגמה אנחנו נמצאים על 50Hz תדר רשת ולאומת זאת USA נמצאים ב60Hz ובנוסף בדגמים שלהם יש אפשריות במסך שלנו אין, בנוסף על כך נגיד ביפן אם אני לא טועה הם אוהבים צבעים חמים\חיים ואנגליה נראה בדיוק ההפך צבעים אפורים כאלה, אז שורה תחתונה היא שאתה צריך למצוא מקור טוב בארץ החמה שלנו אם הגדרות "נכונות".
עכשיו הינה סירטון שאתה יכול לכוון את הצג שלך לפי העין שלךךך:
http://youtu.be/Z4j5rJQMdOU
תשים את האיכות שם על 1080P.
 

תוכל לרשום איזו גרסה מותקנת אצלך?
2123?או 2124.3?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור