SAMSUNG LA37 A550 פגם ביצור?

  • פותח הנושא פותח הנושא MBiton
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

MBiton

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי מסך SAMSUNG LA37 A550

המסך ברשותי חודש וחצי במילה אחת צרה!!!

החליפו לי אותו כבר פעם אחת הבעיה היא כזאת שאני רואה סרטים דרך סטרימר פופקורן A110
או משחק בXBOX360 או רואה יס HD
המסך מתקשה לרענן את התמונה נוצרים מעין תגובות איטיות כאילו קשה לו לקרוא תתמונה מאוד מפריע כאילו המסך מרצד המסך עלה לי 5650 שח חשבתי שסמסונג בגודל הזה זה הפתרון כנראה שלא החברה מצידם החליפו לי מסך פעם אחת מאז הם מתחמקים ממני אשמח לייעוץ או לתת לי טיפים אולי הבעייה היא כיול למרות שקשה לי להאמין כי גם את זה כבר ניסתי באמת שאני אשמח לעזרה כי אני מאמין שאתה מבין באיזה חוסר אונים אני.
קניתי סטרימר אקסבוקס360 הכל תומך FULLHD אבל מלא תקיעות ריצודים כאילו המסך לא מצליח להציג את התמונה במהירות העיקר בסנצות מהירות...
אם מישהו מכיר דרך לפתור את הבעייה אשמח לקבל קצת דעות חוות דעת וכ'
 

נערך לאחרונה ב:
האם טכנאי צפה בבעיה בביתך?
תנסה להעלות לפורום תמונה של התופעה.
 
שלום רב

אני לא יכול להגיד לך על ה: XBOX או על הסטרימר .
אבלי לי היתה בעיה דומה של ריצודים ואיטיות היו אצלי מספר טכנאים של HOT הם החליפו לפחות 4 ממירי HD , כלום לא עזר.
הטכנאי החמישי החליף את השקע בקיר והבעיה נפתרה.
 
הם טוענים שהם צריכים לקחת אליהם לבדיקה ואם כן פגום הם יזכו אותי
 

תעדכן בהתפתחויות
 
גם אני קניתי את המסך הזה אבל בגול 32"
כשהמסך מחובר למחשב , אבל רק למחשב מידי פעם כל דקה לערך יש לו מן 3 או 4 שניות של תקיעות, הוא מגיב לאט למס' שניות וחוזר לעצמו,
אנחנו מדברים אעל אותה תופעה???
ד"א מהסל שלי נקנה לפני מס' ימים.
 
תכני HD כבדים מדי בשביל המעבד של הטלויזיה הזאת ולכן נוצר ריצודים\קפיצות,
תכבה את המעבד, תעדכן
 

תודה על התגובה,
אתה יכול לפרט? מה הכוונה לכבות את המעבד?
 
את האמת אין לי את המסך בשביל להגיד לך בידיוק,
אבל שהתלבטתי בין המסך הזה לשארפ D65 ראיתי שיש תקיעות ולפי הבנתי מאנשים שהיה להם את זה הם כיבו את המעבד תמונה בHD והתמונה חזרה להיות חלקה.

תיכנס להגדרות ותשים את הכל על OFF לצורך בדיקה
 
לכבות את מעבד התמונה ?? לא נראה לי שיש דבר כזה, ואם כן זה אפשרי כשאני מכבה את המעבד אני יוכל עדיין לקבל תמונה בFHD?
 

מעבד התמונה עושה עיבוד על התמונה לשיפור תצוגה - המסך מציג תמונה גם בלי עיבוד זה.
עבור שידור HD בדרך כלל לא צריך לעשות עיבוד לשיפור התמונה.

לכל מסך יש את האופציה הזו בשמות שונים - כך שגם אני לא מכיר את ההגדרות של המסך הזה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור