Samsung LA-46A550

  • פותח הנושא פותח הנושא ofirke
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofirke

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
אשמח לקבל חוות דעת על הדגם הזה של סמסונג (Samsung LA-46A550)
אני חוזר מארה"ב ורוצה להביא את הדגם הזה איתי.

אני אשמח לשמוע אם מישהו מכיר או ראה את הדגם הזה ומה הוא חושב עליו.

אם מישהו גם יודע מה המחיר שלו פחות או יותר בישראל.

תודה

אופיר
 

מחיר תוכל למצוא בזאפ, מדובר בסדרת כניסה של סמסונג ל- FULL HD, בין סדרות A450 לבין A650 המובילה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור