samsung a450 מול LG 37 SCARLET

  • פותח הנושא פותח הנושא jetlag
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jetlag

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

מתלבט בין שניה הדגמים הנ"ל.מרחק צפייה כ 2.8 מטר.
1.האם במרחק צפיה כזה עדיף 37 אינץ על פני 40 אינץ או שניתן לראות טוב גם ב מסך 40 אינץ?
2.האם ניתן לוותר על מנגנון 100 הרץ שאינו קיים בשני הטלויזיות הנל,כלומר האם תרומתו אינו משמעותית?
3.בהנחה שמרחק הצפייה הינו סביר לשני הטלויזיות-איזה מהם לדעתכם מציגה תמונה איכותית יותר/טובה יותר.?

שאלה נוספת לגבי SAMSUNG FHD A 610 - זוהי טלויזיה עם רזולציה מקסימילית-האם התוצאה בשידורי SD תהיה מאכזבת בהכרח לעומת שני הדגמים האחרים..?
תודה מראש
 

1. זה גם ענין של טעם, הכי מומלץ לעמוד בחנות מהמרחק מול גדלי שני המסכים ולהחליט. בתכני HD ה- 40" יהנה מאוד, צריך לבדוק האם גם האיכות בשידורי טלויזיה רגילים תספק אותך.
2. זה מחליק את התנועה במסך, לחלק מהצופים זה שיפור משמעותי, לאחרים זה נראה מלאכותי (כמו צילום במצלמת וידאו).
3. האם ראית את המסכים במציאות? יש כאן גם ענין של טעם אישי (גוון הצבעים וכו').
 
ליאור ,תודה.
ראיתי את המסכים
כלומר אין מניעה למרחק כזה לרכוש 40 אינץ..?
מה לגבי שאלתי על samsung FHD //?
ועוד משהו- בסאמסונג יש תכונה של 24fm לסרטי קולנוע-האם זה משמעותי ותורם לאיכות התמונה או שאפשר גם בלי זה וזה סתאם גימיק..?
תודה
 
אני רכשץי סמסונג 450

למרחק של 3 מטר ורוחב 160

תכלס זה עניין של העדפה למרחק של 2.8 זה או 32 או 37 40 לדעתי זה מוגזם
 

האם אתה מרוצה מהסמסונג..?

האם אתה מרוצה מהטלויזיה בשידור רגיל ואיך איכות הרמקולים..?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור