pv80

  • פותח הנושא פותח הנושא oren10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oren10

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
אני לקראת קניה של פנסוניק PV80 42, הייתי שמח לשמוע חוות דעת, האם כדאי באמת להוסיף את הפרש הכסף לעומת ה PV8. ואם אכל לקבל המלצות/מחירים על חנות לרכישה .
תודה מראש על העזרה
 

שאלה טובה.
קיוויתי שאוכל לקבל פה תשובה.
 
o.k , לא קלטתי שמדובר בקישור..:)
בכל מקרה לא קיבלתי תשובה האם יש תשובה לכדאיות של ההשקעה הנוספת במחיר.
כמו כן אשמח גם לתשובה לעיניין חנויות/ מחירים מומלצים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור