progressive scan+nr

  • פותח הנושא פותח הנושא nahonh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nahonh

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני די חדש פה ואני מעוניין לדעת מה אומרים שני המושגים שרשומים בכותרת והאם יש אותם בטלוויזיה שאני מתכוון לקנות 50PG200
תודה רבה
 

תודה על העזרה ליאור
האם מישהו יודע אם זה קיים בפלאזמה שאני רוצה לקנות?
 
מסכי פלזמה ו- LCD יודעים לעבוד רק במצב פרוגרסיב, כך שתכונה זו פעילה בכולם.
לגבי NR, תכונה זו מכונה JUST SCAN ב- LG, לא סקרנו את המסך כך שקשה לתת עדות בענין, אם יש לך אפשרות בחנות, תכנס לתפריט ASPECT RATIO במצב HDMI ותראה אם זה מופיע.
תכונה זו קיימת בדגמים האחרונים של LG, כך שאני מאמין שהסיכוי שהיא תופיע בדגם זה הוא גבוה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור