PLASMA NEC 42XR4

  • פותח הנושא פותח הנושא koral926
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

koral926

אוהב את התחום
הודעות
124
מעורבות
5
נקודות
18
אשמח לקבל חוות דעת על המסך הזה בהשוואה לדגמים מודרניים יותר כמו: טושיבה/סמסונג .
אני מעוניין לקנות את המסך הזה משומש ומתלבט אם שווה להוסיף 3000 ש"ח עבור הסמסונג Q91
 

נערך לאחרונה ב:
השאלה היא כמה שעות צפיה עבר המסך והאם יש סימני צריבה.
 
היי ליאור, תודה על ההתייחסות
המסך בן שנה וחצי אין לי מושג כמה שעות צפיה עבר, בהנחה שאין עליו סימני צריבה הייתה ממליץ עליו?
אני יודע שבזמנו נחשב למסך טוב שמתי לב שנתוני הניגודיות שלו "לא להיט" 1:3000 , האם יש יש משמעות לנתונים אלה?
אגב שכחתי לציין שיש ברשותי LCD L.G 37LB1R ואני רוצה לעבור למסך 42 פלאזמה כמובן שיהווה שדרוג מה- L.G.
 
נערך לאחרונה ב:
ה NEC XR4 היא פלזמה נהדרת.
יש לה רק בעיה אחת, השתקפות מוגזמת.
לגבי ניגודיות למרות שעל הנייר היא נמוכה התמונה שלה בפועל טובה מאוד גם ביחס לפלזמות שנמכרות היום.
את הסמסונג Q91 ניתן להשיג היום ב 7000 שח,אני רכשתי אותה לא מזמן.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור