Panasonic U30 vs. Samsung D550

  • פותח הנושא פותח הנושא Paradigm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Paradigm

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
Panasonic U30 vs. Samsung D550

אני מתבלט בין שני הפלאזמות האלו בגודל של 50''
השימוש שלי הוא ניגון ע"י Xtrimer, DVD ובעיקר סרטים.

מה היתרונות של כל אחת מהן ואיזו אחת עדיפה?
אם ישנה אופציה נוספת עם יתרון מובהק עד 6000 ש"ח אני ישמח לשמוע.

תודה מראש על העזרה,
עידן.
 

האם ראית את שתיהן במציאות, בחנות?
 
יש לחבר שלי את הסמסונג בגודל שאני מעוניין, התרשמתי לטובה אך קיבלתי המלצות מחבר מבין עיניין לגבי הטכנולוגייה של פנסוניק בפלאזמות.
לא יצא לי לראות את הפנסוניק בחנויות, רובן כבר לא מציגים אותה(לפחות באזורמודיעין\ביל"ו)
 
אני לא מכיר את הפנסוניק אישית אבל שמעתי שהטלוזיות של פנסויניק מעולות בפלזמה לכן לא יכול להמליץ עליה בקשר לD550 פחות התרשמתי מאיכות שלו בSD אבל מאוד אהבתי את הHD ואת התלת מימיד המאוד מרשים שלו הכי טוב שתראה את שתי המסכים ותחליט
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור