Mains power : 90-240 VAC, 50/60 Hz

  • פותח הנושא פותח הנושא ofir37
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofir37

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום וחג שמח לכולם,

אני מעוניין לקנות טלויזיה מארה"ב, ידוע לי ששיטת השידור שם היא שונה מבאירופה.
לאחר זמן מה של חיפוש בפורום עוד לא הגעתי למסקנה ברורה בנוגע לאפשרות הצפייה בארץ בשידורי הטלויזיה של YES ו-HOT וסרטי ה-DVD או ה-HD שנרכשו בארץ.

במפרט הטלויזיה רשום Mains power : 90-240 VAC, 50/60 Hz

רציתי לדעת אם זה תנאי מספיק, אם אפשר להשתמש ב-NTSC TO PAL CONVERTER מכיוון שבמפרט רשום TV system : ATSC, NTSC
Video Playback : NTSC

צירפתי גם את הקישור לטלויזיה :

http://www.frys.com/product/5542690

תודה מראש.
 

חג שמח,
אכן תצטרך קונברטר מ- PAL ל- NTSC על מנת לחבר אל ממיר יס או הוט רגיל - המסך תומך ב- NTSC בלבד.
שימוש בממיר HD דרך יציאת HDMI יוכל לחסוך לך את הקונברטר הנ"ל.
בכל מקרה, תוודא שהמסך תומך בוידאו בתדר 50Hz (למשל ב- 1080i/50Hz).
 
תודה על התגובה המהירה ועל העזרה.

כשאתה אומר "בכל מקרה, תוודא שהמסך תומך בוידאו בתדר 50Hz (למשל ב- 1080i/50Hz)", זאת בעצם הייתה השאלה, אם רשום במפרט Mains power : 90-240 VAC, 50/60 Hz זה אומר שהמסך תומך בתדר 50Hz ולא תהיה שום בעיה להציג תכני 50Hz במסך ?

כי לפי התמיכה ברזולוציות ( אם לזה אתה מתכוון ) אין איזכור ל 50Hz אלה רק ל 60Hz , אני ירשום את המפרט תחת הכותרת תמיכה ברזולוציות :

Supported Display Resolutions

Computer formats : 640 x 480, 60Hz , 720 x 480, 60Hz , 800 x 600, 60Hz , 1024 x 768, 60Hz , 1280 x 768, 60Hz

Video formats : 480i, 60Hz , 480p, 60Hz , 720p, 60Hz , 1080i, 60Hz , 1080p, 60Hz

תודה שוב.
 
נערך לאחרונה ב:
צריך לוודא עם היצרן או החנות ממנה אתה רוכש, אי אפשר לדעת לפי המפרט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור