LG LED 60 589Y - עזרתכם בבקשה

  • פותח הנושא פותח הנושא ניסים
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

LG LED 589Y 60 inch

  • Y

    Votes: 0 0.0%
  • N

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

ניסים

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
ערב טוב

ברשותי מכשיר פלאזמה 42 אינץ של LG שאני מרוצה ממנו מאד בעיקר מאיכות התמונה.

כעת חשבתי לשדרג למסך LED 60 אינץ והציעו לי בחנות את LG589Y.

העניין שאין להם את הדגם בחנות ובזאפ ראיתי חוות דעת שלילית יחסית לגבי איכות התמונה...

מישהו מכיר ויכול לחוות דעה ?

האם יש אלטרנטיבות טובות יותר בסכום של עד 9000 שקלים ?

תודה וחג שמח !

ניסים
 

זו סדרת ביניים של LG, כלומר, מקום באמצע מבחינת איכות תמונה ואפשרות לקבל מסך גדול במחיר סביר יחסית. אם אתה רוצה לקבל איכות תמונה טובה יותר, תצטרך לבחור בסדרה גבוהה ולרדת בגודל המסך (אם חשוב לך לעמוד במסגרת התקציב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור