היום ראיתי את 2 המסכים אחד מול השני
בשידורי SD הסמסונג מנצחת בגדול - חדור - אין מריחת צבע והרבה יותר פרטים
בשידורי HD הLG פי כמה יותר מרשימה רק בצבעים החדים שלה אבל זהו פה זה נגמר
הLG עולה 4400 הסמסונג 4100
מי מכיר מי קנה או ראה ויש לו תגובה או עצה
בשידורי SD הסמסונג מנצחת בגדול - חדור - אין מריחת צבע והרבה יותר פרטים
בשידורי HD הLG פי כמה יותר מרשימה רק בצבעים החדים שלה אבל זהו פה זה נגמר
הLG עולה 4400 הסמסונג 4100
מי מכיר מי קנה או ראה ויש לו תגובה או עצה