LG 42PQ300R VS ps42b430

  • פותח הנושא פותח הנושא cordoba30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

cordoba30

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
היום ראיתי את 2 המסכים אחד מול השני
בשידורי SD הסמסונג מנצחת בגדול - חדור - אין מריחת צבע והרבה יותר פרטים
בשידורי HD הLG פי כמה יותר מרשימה רק בצבעים החדים שלה אבל זהו פה זה נגמר
הLG עולה 4400 הסמסונג 4100
מי מכיר מי קנה או ראה ויש לו תגובה או עצה
 

צריך לקחת בחשבון שלסמסונג אים כניסות מעבר ל hdmi ו קומפוזיט (שהוא החיבור הנחות ביותר).
וכמו כן אין חיבור vga למחשב.
ב lg יש את כולם.סקארט , rgb ו vga .
אפשר לרכוש את ה lg בפחות .
4100-4200 תציץ בזאפ ובמכירות האישיות.
גם אני צפיתי בשתיהן ואני מוכרח לציין שלא שמתי לב שאחת עדיפה על השנייה.
יש לזכור שראיתי אותן בחנות שמשדרת דרך מרכזיית קומפוננט שנותנת איכות גבוהה יותר.
בבית לא תוכל לעשות כך מהממיר אלא אם תרכוש טרנסקודר (400 ש"ח ) שמשנה את תמונת העלויות .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור