LCD LG 42CS560Y

  • פותח הנושא פותח הנושא amosisrael
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amosisrael

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן,

אני לקוי שמיעה ולכן ברצוני לחבר מכשיר עזר לשמיעה.
העניין הוא שהמכשיר מתחבר בחיבור RCA (בננות) והכניסה הזו "תפוסה" על ידי הממיר לווין שלי. הוא ממיר ישן ואני לא יכול לעבור לממיר מתקדם יותר ולכן כניסות אחרות לא אפשריות מבחינתי (לא RGB, לא HDMI, לא קומפוננט... אני מוכרח להישאר עם ממיר וחיבור בננות רגיל כי אין לא אפשרות לחיבור אחר).

בקיצור, אני צריך לחבר את המכשיר שיעזור לי לשמיעה, ויש חיבור בננות אחד בלבד.

האם אני טועה? ואם לא, יש למישהו הצעה מה אני עושה?
איך אני מחבר שני מכשירים שונים בו זמנית בחיבור RCA...?

בתודה מראש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור