פלזמה LG 42 בדרך לטוטלוס מבקש יעוץ ועזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא דוד בני
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דוד בני

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
יש ברשותי פלזמה LG 42 בת 4.5 שנים
הבעיה החלה לפני שבוע
המסך פשוט מראה שחור, האודיו עובד פיקס
אני יתאר מה רואים במסך:
המסך שחור לגמרי או שיש נקודות כחול,ירוק,אדום מהבהבות על גבי המסך
לפעמים התמונה חוזרת אך זה לדקה בלבד ולפעמים היא מראה "נגטיב"
והצבעים הפוכים/חסרים גוונים
הממיר מחובר בS-VIDEO
והDVD ב component
והבעיה זהה

ממש כואב הלב היות ועל הטלוויזיה הוצאתי סכום של 15K
כולי יאוש

אשמח לעזרה
תודה
 

אם כולך ייאוש, תזמין טכנאי.
 
הלכתי להתיעץ עם טכנאי שאמר לי שתיקון כזה יעלה 1800
(רק על ידי תיאור התקלה)
במחיר כזה עדיף כבר לקנות אחת חדשה מתקדמת סביב 5K
אם יש תרייד אין באיזשהו מקום ואני מניח שאין זה היה יותר טוב
 
לפני שאתה קונה עוד LG בינונית, תן הצצה לכיוון הטלוויזיות של Sony. כמה עלתה Sony מקבילה לפני ארבע וחצי שנים? אני מנחש שיותר מ-15K שהוצאת.
 

שלום לכולם
יש ברשותי פלזמה LG 42 בת 4.5 שנים
הבעיה החלה לפני שבוע
המסך פשוט מראה שחור, האודיו עובד פיקס
אני יתאר מה רואים במסך:
המסך שחור לגמרי או שיש נקודות כחול,ירוק,אדום מהבהבות על גבי המסך
לפעמים התמונה חוזרת אך זה לדקה בלבד ולפעמים היא מראה "נגטיב"
והצבעים הפוכים/חסרים גוונים
הממיר מחובר בS-VIDEO
והDVD ב component
והבעיה זהה

ממש כואב הלב היות ועל הטלוויזיה הוצאתי סכום של 15K
כולי יאוש

אשמח לעזרה
תודה

היי דוד בני,
במידה ותרצה לקבל הצעת מחיר מהמעבדה הרשמית של קבוצת ח.י
נשמח לקבל ממך פרטים למייל [email protected]
ונציג טכני מטעמנו ייצור עמך קשר.

בברכה,

אורי, נציג קבוצת ח.י
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור