LG מציגה את מסך ברזולוציה של 3840X2160 כולל תלת מימד פסיבי בגודל 84 אינטש

  • פותח הנושא פותח הנושא 621981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

621981

אוהב את התחום
הודעות
414
מעורבות
13
נקודות
18
הדגם
UHDTV 84LM9600 זמין למכירה כרגע בקוראיה ובקרוב בשאר העולם
הLG היא החברה השניה שמוציאה טלוויזיה עם רולזוציה 4K אחרי טושיבה הבדל בטושיבה ZL2 הוא התלת מימד ששם הוא ללא משקפיים ובLG החליטו ללכת על תלת מימד פסיבי כולל משפיים הנה סרטון שמציג אותו בCES 2012


[video=youtube;Ycxklhg7OzE]http://www.youtube.com/watch?v=Ycxklhg7OzE[/video]
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור