LED או פלסמה

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פורום יכול להיות מסוכן כי לעתים מקבלים עצות אחיטופל....

אמנם לשידורי SD רצוי מסך פלסמה, אבל באופן אישי לא הייתי ממליץ על מסך כזה היום, בטח לא בתקציב שיש לך שמתאים למסכים ברמה גבוהה יותר.
למה לחשוש מצריבות? להיות עם אצבע על הדופק ולבצע שטיפות למסך? לדעת שצפיה מרובה בערוץ מסויים יכולה להוביל לצריבה?
אישית הייתי מעדיף מסך לד איכותי, שגם יאפשר לך בעתיד לבצע מעבר חלק מ SD לתכני HD ברמה גבוהה.
להיות מוכן טכנולוגית לעתיד זה רצוי ומומלץ, בעיקר אם התקציב הנוכחי כבר מאפשר לך את זה.
לשיקולך.


לדעתי, עצת אחיטופל
היום קונים רק פלזמה !! כי מי שמבין יודע זאת
 
לדעתי, עצת אחיטופל
היום קונים רק פלזמה !! כי מי שמבין יודע זאת

ומי שלא מבין, פונה אליך ואתה אומר שאתה מבין?
PLEASE...
אם אין לך משהו חכם לומר (ובהקשר ישיר לדיון עצמו ולצרכים של פותח הדיון) אתה יכול להקפיץ את המונה בפורום הכללי..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור