lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא han98
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

han98

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי lcd 42 של פיליפס 42pfl7562. ב-5 דקות הראשונות שהטלויזיה דלוקה היא משמיעה מבפנים רעשים קטנים מוזרים כמו "תוק" כאלו. מאין תיקתוקים קטנים כלשהם.
האם זה נורמלי?
תודה
 

למה לא להתקשר לשרות ולשאול?
 
יכול להיות שהתקתוקים נובעים מהתרחבות רכיבי פלסטיק/מתכת כתוצאה מהתחממות ראשונית של רכיבים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור