H han98 חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 0 15/12/07 #1 יש לי lcd 42 של פיליפס 42pfl7562. ב-5 דקות הראשונות שהטלויזיה דלוקה היא משמיעה מבפנים רעשים קטנים מוזרים כמו "תוק" כאלו. מאין תיקתוקים קטנים כלשהם. האם זה נורמלי? תודה
יש לי lcd 42 של פיליפס 42pfl7562. ב-5 דקות הראשונות שהטלויזיה דלוקה היא משמיעה מבפנים רעשים קטנים מוזרים כמו "תוק" כאלו. מאין תיקתוקים קטנים כלשהם. האם זה נורמלי? תודה
אורי_ו כתב האתר צוות האתר הודעות 12,760 מעורבות 315 נקודות 83 15/12/07 #2 למה לא להתקשר לשרות ולשאול?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 15/12/07 #3 יכול להיות שהתקתוקים נובעים מהתרחבות רכיבי פלסטיק/מתכת כתוצאה מהתחממות ראשונית של רכיבים