LCD LCD 32" - Fuji Japan 3207

  • פותח הנושא פותח הנושא ronifr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronifr

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי הצעה (דרך מקום העבודה) לרכישת LCD 32 תוצרת Fuji Japan דגם 3207 בעלות (מסובסדת) של 1,200 ש"ח + אחריות לשנה.

האם כדאי ללכת על זה (בגלל המחיר הזול) או לחילופין להשקיע 800-1000 ש"ח נוספים ולקנות דגם שנחשב איכותי יותר (LG, TOSHIBA וכיוב')?


האם מישהוא מכיר חנויות באיזור המרכז בהן ניתן לראות את הדגם הזה עובד?
 

מה זה "פוג'י יפן" ? נראה לי שהמסך הזה לא ממש יודע שהוא אמור להיות קשור ליפן...
במחיר הזה, אין שום אלטרנטיבה איכותית.
יש קישור למפרט?
 
פוג'י יפן זה שם החברה הרשומה על המוצר. אכן אין קשר ליפן - הטלויזיה מיוצרת בסין (אגב, כמו רב הטלויזיות ומוצרי האלקטרוניקה המיוצרות כיום...)

רצ"ב קישור למפרט.

http://www.firstline.co.il/product.asp?productid=1712
 
ניגודיות נמוכה, לפי המפרט - יש רק כניסת HDMI אחת?
אל תצפה לאיכות מזהירה, אבל שוב, מסכים ממותגים יעלו סביב 2,500 ש"ח ומעלה.
 

לא שווה לך להשקיע כסף במוצר שלא יביא לך מענה מנימלי מוצר מדבקה
מוצר חלש ביותר עדיף לך להשקיע כבר בדמים כמו LG D330
עוד כ800 שקל וגם חברת מותג אמינה וגם אחריות נורמאלית 3שנים עלידי היובאן הרשמי יש דגמים רבים תבדוק באיטרנט וחבל שתקנה מוצר נחות ולא תהיה מרוצה
 
אוי... זו הטלוויזיה שקניתי אני. כבטיפשותי. ל הזמן מתקלקלת ויוצאת מכיול. לא יאמן. פשוט זרקתי לפח 1400 שקלים...
 
יש לי הצעה (דרך מקום העבודה) לרכישת LCD 32 תוצרת Fuji Japan דגם 3207 בעלות (מסובסדת) של 1,200 ש"ח + אחריות לשנה.

האם כדאי ללכת על זה (בגלל המחיר הזול) או לחילופין להשקיע 800-1000 ש"ח נוספים ולקנות דגם שנחשב איכותי יותר (LG, TOSHIBA וכיוב')?


האם מישהוא מכיר חנויות באיזור המרכז בהן ניתן לראות את הדגם הזה עובד?


אם אתה רוצה אך רק 32 אינץ' ומותג טוב ואפילו במחיר מעולה של 1299 ש"ח הנה סוני דגם BX205
http://www.getit.co.il/Prod/63434/
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור