LCD 32 של LG

  • פותח הנושא פותח הנושא ohadlvy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ohadlvy

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט בין שני דגמים של LG ואולי תוכלו לעזור לי להכריע בנושא.
דגם 1 - 32LH70YR שזה הדגם החדש של הסקארלט עם FULL HD 2.4 זמן תגובה וכו וכו..
הדגם השני הוא Scarlet 32LG80R שהוא גם של סדרת הסקארלט רק טיפה יותר מיושן.

בשימושים העיקריים הם חיבור אנלוגי של הוט,מחשב שמחובר לטלויזה על מנת לצפות בסרטים ופלייסטישן 2.

האמת שלא ראיתי את התמונה בדגם החדש ומהדגם הישן מאוד אהבתי את התמונה. השאלה אם לא שווה להשקיע טיפה וכבר לקנות את הדגם החדש כי להחליף טלויזיה אחרי זה לא יהיה בזמן הקרוב.ומה הרשמים שיש ,אם יש למישהו ממכם,על הדגם החדש של הטלויזיה

אוהד על תשובה מהירה
אוהד
 

מה מרחק הישיבה שלך מהמסך ומה ההבדלים במחיר בין שני הדגמים?
 
מרחק הישיבה הוא כ 2.7 מטר.הדגם הראשון עולה כ 3200 ש"ח
הדגם השני החדש יותר יותר עולה 3700 ש"ח.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור