LCD של LG נחשבות לטובות?

  • פותח הנושא פותח הנושא noammm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

noammm

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
מחפש LCD להורים
ראינו מבצע בידיעות על LCD של LG 42 אינץ דגם 42LG32R ב-4200 ש"ח
האם LG נחשבת לטלויזיה טובה או שרצוי ללכת על מותג כמו טושיבה או סמסונג?
מישהו נתקל בבעיות איתה? השימושים יהיו בעיקר כבלים דרך ממיר רגיל של הוט
 

חחח...:)
סליחה על בדיחות הדעת.

LG היום הוא המותג היחיד שממשיך לעבוד בתפוקה מלאה בעולם.
הוא נחשב בקרב האנשים שעובדים בתחום (ולא כתבי אודיו וידאו למיניהם) כאיכותי מאלו שמייצרים.
LG הוא מותג חזק כמו סמסונג וטושיבה.

אני מאוד אוהב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור