LCD LCD מקנדה - האם יעבוד בארץ ?

  • פותח הנושא פותח הנושא uzi shmuzi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

uzi shmuzi

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
יש ברשותי מכשיר טלויזיה LCD של LG אשר קניתי כאן בקנדה - כלומר בשיטת NTSC. אני עומד לחזור לארץ בקרוב - האם המכשיר יעבוד עם ממיר דיגיטלי של הוט או יס? המכשיר עצמו תומך במתח כניסה (110-240V ו- 50-60HZ) - האם השידורים הדיגיטליים ייראו במכשיר? תודה מראש,
עוזי
 

בדוק או פנה לשרות הטכני של חברת YES או HOT

יש ברשותי מכשיר טלויזיה LCD של LG אשר קניתי כאן בקנדה - כלומר בשיטת NTSC. אני עומד לחזור לארץ בקרוב - האם המכשיר יעבוד עם ממיר דיגיטלי של הוט או יס? המכשיר עצמו תומך במתח כניסה (110-240V ו- 50-60HZ) - האם השידורים הדיגיטליים ייראו במכשיר? תודה מראש,
עוזי


פנה בכתב או בדוק באתר האינטרנט של החברות.
אל תסתמך על תשובה בפורום או על נציג שרות בטלפון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור